venäläiset autot on tehty toimimaan -55 asteen pakkasiin saakka.

Anonyymi

siksi minä niitä jään haikailemaan kun tämä nykyinen ladakanta lahoaa pois. nämä ranskanpaskat ja saksanseisojat kun kusee pakkasnesteet pihalle jo kun lunta sataa!

18

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Volga oli upea auto.
      Sitten tuli Moskvitcs Elite ja sitten legendaarinen Lada 1200.
      Venäjällä on aina tehty parhaat autot.

      • Anonyymi

        Ja parhaat partaveitset!

        Kun niillä veti, ei partaa ollut tarpeen enää koskaan ajaa!


    • Anonyymi

      Kasvihuone ilmiö eli ilmastonmuutos vaikuttaa lämpötilaan, ei tollasii pakkasii enää tule!

      • Anonyymi

        joka talvi -32 ja hinausyrittäjät hymyilee kuin jakoavain!


    • Anonyymi

      Mihin tarvitaan 55 asteen pakkaskestävyyttä? Ei yhtään mihinkään.
      Ei autolla liikkumisen tarvitse olla kurjuuksien täyttämää kidutusta, jota Lada esim edustaa. Samoin muu venäläinen autokalusto.

      Se tietysti on totta, ettei noissa ole tietotekniikan liittyviä vikoja, ei muihinkaan mukavuusvarusteisiin liittyviä vikoja.
      Sekin on hyvä puoli, että ei tarvitse hankkia parhaita renkaita, kun ajo-ominaisuudet ovat surkeat jo valmiiksi eikä niitä renkailla kyetä parantamaan. Halvimmat mahdolliset riittävät.
      Tee-se-itse -miehille ihanne auto. Kaiken pystyy korjaamaan ja työkaluiksi riittää 90%:ssa ruuvimeisseli, vasara, leka, jakoavain, rautalanka, tunkki, rasvaprässi, jeesusteippi, ja jokin muu, jota lähes jokaisella löytyy kotoaan. Jos nuo työkalut ei riitä, niin vikaa ei sitten edes kannata korjata.

      Ei kiitos...

      • Kyllä mulle kelpaa! Minä juuri ihannoin tuota, ettei autoilu maksa paljoa kun itse korjaa ja sekin että auto toimii varmasti.

        Ja entäs tuo ajomukavuus? Minä tahdon tuntea ajavani, enkä vaan leijua kuten nykyajan autoissa...
        Jäykkä alusta on IN!

        Minun mielestä tuo pakkas kestävyys edustaa sitä, että jos toimivuuden raja on -55astetta, niin käyttäjä uskaltaa lähteä liikenteeseen miinus40 asteen pakkasilla, joita vieläkin talvisin esiintyy?

        Ostin kuule oikein uuden Ladan toissavuonna, että saan kokea tuota ajamisen ihanuutta seuraavat 20vuotta. Eu ja Suomen valtio vaan vie käyttökelpoiset bensat lähivuosina, niin saa rahdata Venäjältä taikka Ruotsista alkoholitonta bensaa...

        Suomen pitää vaan olla niin viherpiipertäjä että... Luullen että ilmasto pelastuu jos me leikataan hiilipäästöjä enemmän kuin muut! Se ei käytännössä vaikuta mitenkään.


      • Anonyymi

        No ei ne Neuvostoliittolaiset autot kovin hyviä tai toimivia olleet, mutta riittävän yksinkertaisia itse korjailla ja sen verran niissä oli suuret toleranssit ettei kovakaan pakkanen ja jähmeät öljyt jäykistäneet liikaa, kunhan akku ja startti oli kunnossa. Synteettisiä öljyjä noihin ei tosin voinut laittaa, ei pysynyt sisällä.
        Jos on iloinen ja tyytyväinen uuteen Ladaan, niin ei voi olla ihan normaali, sillä siihenkin on ympätty jo paljon sellaista tekniikkaa joka ei tule toimimaan pitkään ja korjaaminen ei ihan kaikilta onnistu. Määräykset ovat nimittäin kansainvälisiä ja ihan kaikkea soosia ei maahamme saa tuoda.


      • Anonyymi

        käytän 112 ladassa Shell helix 5w 40, vaihto viidentoista tonnin välein. turha puhua toleransseista jos ei tiedä mistä puhuu.


      • Anonyymi

        nämä "paremmat" merkit on pirun kylmiä kun pakkanen tipahtaa pariinkymppiin! lähtevät just ja just käyntiin roikan päästä! sitten vielä urpot puhuu autonhuolloista kuin siittä jotain tietäisivät! ei kuulemma suomessa autoilta vaadita pakkasenkestävyyttä? eipä tietenkään kun niitten pankin omistamissa kottikärryissä ei sitä ole! ladassa on. sorry.


    • Anonyymi

      auton pitää toimia kaikilla keleillä. lada toimii. saa käyntiin kovillakin pakkasilla ja on lämmin. ei sitä kuitenkaan rautalangalla ja jeesusteipillä korjata. ymmärrän kyllä henkilöä joka ajaa pankin omistamalla autolla ja korjauttaa sen merkkikorjaamolla että tietämys mekaniikasta on heikko.

    • Anonyymi

      venäläiset autot on tehty huonoille teille, siksi niiden alustan osat kestää kilometrejä kaksi jopa kolme kertaa pitempään kuin muilla pikku autoilla. jousitus on kovempi mutta eikö ole mukava ottaa liikenneympyrät, ei valu alusta auton alle, menee niiailematta.

      • Todellakin. Juu ja tuntee ajavansa, eikä vaan leiju =D


    • Anonyymi

      Venäläinen tuote on vain Neuvostoliittolaisen laadun jatkumo.
      Jos -55-asteinen pakkasilma ja halu ajaa paskahuussilla on ajoneuvon valinnan kriteeri niin ei kai se keltään pois ole sekään.

    • Anonyymi

      ladassa on paljon kestävämmät alustarakenteet kuin kermapersekärryissä. eikä se paremmuus talvellakaan mitään haittaa.

    • Anonyymi

      Parhaat autot tulleet aina Venäjältä.
      Ensin oli Podeda.Sitten tuli upea Volga.
      Seuraavaksi Moskvitsh Elite ja legendaarinen Lada 1200 L.

    • Anonyymi

      ladassa on lavetit kiinnitetty pulttaamalla runkoon ja kaikki korvakot on tehty neljän millin paksuisesta levystä. muissa merkeissä on korvakot pari millistä ja kiinnitys pistehitsillä. ladassa on edessä nivelien kordinatiot niin loivat että niihin kohdistuvat iskuvoimat jäävät erittäin pieniksi, siksi ladan nivelistö on kestävyydeltään omassa luokassaan. ladan nivelistö särkyy vain kun suojakumit syystä tai toisesta rikkoontuvat ja sisään tunkeutuva hiekka tuhoaa kosketuspinnat.

    • Anonyymi

      on hyvä että on vielä autoja jotka on suunniteltu kaikille teille!

    • Anonyymi

      venläisten valmistajien aseet ja autot on tehty käyttöä varten.
      jos kuvittelet että venäläiset ei osaa tehdä aseita niin käy oman kirkkosi sankarihautausmaalla katsomassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      743
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      724
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      59
      718
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      717
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      655
    Aihe