venäläiset autot on tehty toimimaan -55 asteen pakkasiin saakka.

Anonyymi

siksi minä niitä jään haikailemaan kun tämä nykyinen ladakanta lahoaa pois. nämä ranskanpaskat ja saksanseisojat kun kusee pakkasnesteet pihalle jo kun lunta sataa!

18

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Volga oli upea auto.
      Sitten tuli Moskvitcs Elite ja sitten legendaarinen Lada 1200.
      Venäjällä on aina tehty parhaat autot.

      • Anonyymi

        Ja parhaat partaveitset!

        Kun niillä veti, ei partaa ollut tarpeen enää koskaan ajaa!


    • Anonyymi

      Kasvihuone ilmiö eli ilmastonmuutos vaikuttaa lämpötilaan, ei tollasii pakkasii enää tule!

      • Anonyymi

        joka talvi -32 ja hinausyrittäjät hymyilee kuin jakoavain!


    • Anonyymi

      Mihin tarvitaan 55 asteen pakkaskestävyyttä? Ei yhtään mihinkään.
      Ei autolla liikkumisen tarvitse olla kurjuuksien täyttämää kidutusta, jota Lada esim edustaa. Samoin muu venäläinen autokalusto.

      Se tietysti on totta, ettei noissa ole tietotekniikan liittyviä vikoja, ei muihinkaan mukavuusvarusteisiin liittyviä vikoja.
      Sekin on hyvä puoli, että ei tarvitse hankkia parhaita renkaita, kun ajo-ominaisuudet ovat surkeat jo valmiiksi eikä niitä renkailla kyetä parantamaan. Halvimmat mahdolliset riittävät.
      Tee-se-itse -miehille ihanne auto. Kaiken pystyy korjaamaan ja työkaluiksi riittää 90%:ssa ruuvimeisseli, vasara, leka, jakoavain, rautalanka, tunkki, rasvaprässi, jeesusteippi, ja jokin muu, jota lähes jokaisella löytyy kotoaan. Jos nuo työkalut ei riitä, niin vikaa ei sitten edes kannata korjata.

      Ei kiitos...

      • Kyllä mulle kelpaa! Minä juuri ihannoin tuota, ettei autoilu maksa paljoa kun itse korjaa ja sekin että auto toimii varmasti.

        Ja entäs tuo ajomukavuus? Minä tahdon tuntea ajavani, enkä vaan leijua kuten nykyajan autoissa...
        Jäykkä alusta on IN!

        Minun mielestä tuo pakkas kestävyys edustaa sitä, että jos toimivuuden raja on -55astetta, niin käyttäjä uskaltaa lähteä liikenteeseen miinus40 asteen pakkasilla, joita vieläkin talvisin esiintyy?

        Ostin kuule oikein uuden Ladan toissavuonna, että saan kokea tuota ajamisen ihanuutta seuraavat 20vuotta. Eu ja Suomen valtio vaan vie käyttökelpoiset bensat lähivuosina, niin saa rahdata Venäjältä taikka Ruotsista alkoholitonta bensaa...

        Suomen pitää vaan olla niin viherpiipertäjä että... Luullen että ilmasto pelastuu jos me leikataan hiilipäästöjä enemmän kuin muut! Se ei käytännössä vaikuta mitenkään.


      • Anonyymi

        No ei ne Neuvostoliittolaiset autot kovin hyviä tai toimivia olleet, mutta riittävän yksinkertaisia itse korjailla ja sen verran niissä oli suuret toleranssit ettei kovakaan pakkanen ja jähmeät öljyt jäykistäneet liikaa, kunhan akku ja startti oli kunnossa. Synteettisiä öljyjä noihin ei tosin voinut laittaa, ei pysynyt sisällä.
        Jos on iloinen ja tyytyväinen uuteen Ladaan, niin ei voi olla ihan normaali, sillä siihenkin on ympätty jo paljon sellaista tekniikkaa joka ei tule toimimaan pitkään ja korjaaminen ei ihan kaikilta onnistu. Määräykset ovat nimittäin kansainvälisiä ja ihan kaikkea soosia ei maahamme saa tuoda.


      • Anonyymi

        käytän 112 ladassa Shell helix 5w 40, vaihto viidentoista tonnin välein. turha puhua toleransseista jos ei tiedä mistä puhuu.


      • Anonyymi

        nämä "paremmat" merkit on pirun kylmiä kun pakkanen tipahtaa pariinkymppiin! lähtevät just ja just käyntiin roikan päästä! sitten vielä urpot puhuu autonhuolloista kuin siittä jotain tietäisivät! ei kuulemma suomessa autoilta vaadita pakkasenkestävyyttä? eipä tietenkään kun niitten pankin omistamissa kottikärryissä ei sitä ole! ladassa on. sorry.


    • Anonyymi

      auton pitää toimia kaikilla keleillä. lada toimii. saa käyntiin kovillakin pakkasilla ja on lämmin. ei sitä kuitenkaan rautalangalla ja jeesusteipillä korjata. ymmärrän kyllä henkilöä joka ajaa pankin omistamalla autolla ja korjauttaa sen merkkikorjaamolla että tietämys mekaniikasta on heikko.

    • Anonyymi

      venäläiset autot on tehty huonoille teille, siksi niiden alustan osat kestää kilometrejä kaksi jopa kolme kertaa pitempään kuin muilla pikku autoilla. jousitus on kovempi mutta eikö ole mukava ottaa liikenneympyrät, ei valu alusta auton alle, menee niiailematta.

      • Todellakin. Juu ja tuntee ajavansa, eikä vaan leiju =D


    • Anonyymi

      Venäläinen tuote on vain Neuvostoliittolaisen laadun jatkumo.
      Jos -55-asteinen pakkasilma ja halu ajaa paskahuussilla on ajoneuvon valinnan kriteeri niin ei kai se keltään pois ole sekään.

    • Anonyymi

      ladassa on paljon kestävämmät alustarakenteet kuin kermapersekärryissä. eikä se paremmuus talvellakaan mitään haittaa.

    • Anonyymi

      Parhaat autot tulleet aina Venäjältä.
      Ensin oli Podeda.Sitten tuli upea Volga.
      Seuraavaksi Moskvitsh Elite ja legendaarinen Lada 1200 L.

    • Anonyymi

      ladassa on lavetit kiinnitetty pulttaamalla runkoon ja kaikki korvakot on tehty neljän millin paksuisesta levystä. muissa merkeissä on korvakot pari millistä ja kiinnitys pistehitsillä. ladassa on edessä nivelien kordinatiot niin loivat että niihin kohdistuvat iskuvoimat jäävät erittäin pieniksi, siksi ladan nivelistö on kestävyydeltään omassa luokassaan. ladan nivelistö särkyy vain kun suojakumit syystä tai toisesta rikkoontuvat ja sisään tunkeutuva hiekka tuhoaa kosketuspinnat.

    • Anonyymi

      on hyvä että on vielä autoja jotka on suunniteltu kaikille teille!

    • Anonyymi

      venläisten valmistajien aseet ja autot on tehty käyttöä varten.
      jos kuvittelet että venäläiset ei osaa tehdä aseita niin käy oman kirkkosi sankarihautausmaalla katsomassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

      Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      39
      12640
    2. V*ttuu että mä haluan sua

      Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      91
      4361
    3. Nolointa ikinä miehelle

      On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      113
      4077
    4. Katsoitko mua yhtään

      Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      51
      3668
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

      Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      53
      3361
    6. Mikä sinua eniten

      Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      116
      3314
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

      vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      48
      2255
    8. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

      Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      39
      2183
    9. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

      Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      28
      2005
    10. On sillä rääpyä

      Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      14
      1688
    Aihe