Paskoin kännissä housuihin ja siivosin kännissä paskaisia boksereita lavuaarissa. Nyt koko vessa haisee järkyttävältä. Oisko vinkkejä hajun poistoon?
Paskaa lavuaarissa
6
170
Vastaukset
- Anonyymi
Eiiii helevetti
- Anonyymi
Olen huomannut suomi24:ssä olevan paljon lapsuuden kehityksessä ns. anaalivaiheeseen jääneitä. Normaalisti vaihe menee yli, mutta joskus kehitys jää siihen ja ilmenee aikuisuudessa uloste-aiheen ja muitten alapään asioiden kirjoitteluna.
- Anonyymi
Kuse lavuaariin muutaman kerran,älä päästä välillä vettä.
- Anonyymi
Ensin kuumaa vettä, sitten astianpesuainetta. Hetken aikaa ehkä kaksi tuntia, sitten taas kuumaa vettä, soodaa yöksi.
- Anonyymi
Liian monimutkaista, antaa haista vaan.
- Anonyymi
Osta uusi lavuaari. Vie vanha parvekkeelle nojaamaan kaiteeseen, laita paskan päälle multaa ja istuta tomaatti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741