Elikäs, tuli hommattua yli 10 v tauon jälkeen vajaa 500l tankki (170*50*55) Mukana tuli muutama kala kun en tajunnut kieltäytyä ja nyt olen näiden ulkosuodattimien kanssa aivan lirissä kun en ole sellaista koskaan asentanut. Huolettaa jos asennus menee väärin että tulee valtava vesivahinko ja harkitsenkin nyt sisäsuodattimen hankkimista?
Mukana tuli isopurjepleko (joka ei ole vielä kovin iso) partamonni ja jotain ahvenia ja ikävä kyllä joukkoon taisi eksyä joku miljoonakala joista haluan kyllä eroon.. Minkälaista kalastoa ehdottaisitte? Monnisia ajattelin ainakin hakea, täplämönnit ovat kivoja touhottajia. Pärjäisikö tuo allas pelkällä sisäsuodattimella? Entäs kasvit? Nuo mukana tulleet jättiläisvallisneriat ei miellytä, sen sijaan tuo kierrelehtinen minkä nimeä en muista on kivan näköinen.
Uuden akvaarion perustamiseen apua!
Anonyymi
1
164
Vastaukset
500 l on jo aika komea allas! Sisäsuodattimmia taitaa kyllä tuollaiseen tarvita aika monta, koska niitä ei ole suunniteltu niin isolle akvaariolle. Kaipa se periaatteessa olisi mahdollista. Itse laittaisin kaksi pienempää ulkosuodatinta, jotka voisi pestä vuoronperään, ettei tule liian isoja heilahduksia veden laatuun.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1386032Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1843704- 292673
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4672647- 2012335
- 1841968
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1291469- 581274
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371274Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721056