Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Muistatko...

Anonyymi

...Muistetaan ikuisesti...Ollaanko me oikeesti yht hömpsöjä? <3 :)
Ajelinhan mä taas. Enkä todellakaan puhu karvoista. :D

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin vannottiin "kautta kiven ja kannon"

    • Anonyymi

      Ollaan me. Tiet vaan lähti erkaneen.

    • Anonyymi

      Minne ajelit? Anna mä arvaan... kaupunkiin joka alkaa T-kirjaimella? Mikset vain muuttaisi sinne? Tai oikeastaan... älä muuta. Se on liian lähellä minua. Muuta sen tyypin kanssa jonnekin huitsin nevadaan helvetin kauas minusta.

    • Anonyymi

      Vesa Keskiöllekin kun sanoo: menepä pikkupikoika Vesa tuohon sohvallesi vaikka nukkumaan niin minä hoidan hallintoja kun et itse osaa :D

      Lusmus Vesa sitten pitää ottaa joku parempi "kouluttaja".

      • Anonyymi

        Muista. On olemassa tallelokero, missä on tietoa mitä olet touhunnut - 87! Muista. Et ole yksin. Rakastan nuorempaa.


      • Anonyymi

        Hiekkamies komentaisi nukkumaan kaikki!

        Hiljenee sitten, unihiekottaa silmät, kaikki nukkuvat


      • Anonyymi

        Herra Sandman hiekoittaa kaikkien silmät laittamalla kuormaajalla tonneittain hiekkaa silmiin jotta nukuttaapi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista. On olemassa tallelokero, missä on tietoa mitä olet touhunnut - 87! Muista. Et ole yksin. Rakastan nuorempaa.

        Jep. Murha ei vanhene koskaan. Ihan sama onks kyseessä ihminen tai vaikka toisen lemmikki.
        Ja varsinkasn sillon, ku tekijänä on joku ihmisen Irvikuva. Sillon ei vanhene talousrikoksetkaan, varsinkaan ku niit toisten tietoja on säilötty vääriin lokeroihin. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Murha ei vanhene koskaan. Ihan sama onks kyseessä ihminen tai vaikka toisen lemmikki.
        Ja varsinkasn sillon, ku tekijänä on joku ihmisen Irvikuva. Sillon ei vanhene talousrikoksetkaan, varsinkaan ku niit toisten tietoja on säilötty vääriin lokeroihin. ;)

        Sä tarvitset apua.


    • Anonyymi

      Mutta niin oikeasti joillain on enemmän valtaa... hiekkamies kuormaa hiekkaa silmiin jotta uni tulee, noniin hassu...mutta hmm... en tiedä itse kun olen vähän nojaa olin huolestunut jostain keskustelijasta jos sanoin jotain pahaa hänelle... empaattinen ja hengenvaarallinen :D

    • Anonyymi

      Nuku sinä vaan. Ole tyytyväinen. Hierot vaan nukkumatin unihiekat aamulla?

    • Anonyymi

      No muistanhan minä, ja kyllä se pätee minun kohdallani ainakin. Kuinka sinut voisi unohtaa? Jos nyt päällimmäinen miete viimeisimmästä, minä ainakin olen höpsähtänyt! :D

      • Anonyymi

        Rakkaus sekoittaa pään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus sekoittaa pään :D

        Joo ja suu puhuu ihan toista, kun mitä sydän ajattelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja suu puhuu ihan toista, kun mitä sydän ajattelee.

        Niin tuttua tuo :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tuttua tuo :)

        Suu puhuu ja sydän ajattelee, aivot silloin kai syövät ja toimivat ihmisen suolistona kakkivatkin?`


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suu puhuu ja sydän ajattelee, aivot silloin kai syövät ja toimivat ihmisen suolistona kakkivatkin?`

        Suu puhuu järjen äänellä ja sydän tunteen palolla. Mitehä sen suun sais puhumaan sydämen kans samaa kieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suu puhuu ja sydän ajattelee, aivot silloin kai syövät ja toimivat ihmisen suolistona kakkivatkin?`

        No, ei kaikkea tarvitse ajatella ihan noin konkreettisesti. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suu puhuu järjen äänellä ja sydän tunteen palolla. Mitehä sen suun sais puhumaan sydämen kans samaa kieltä?

        Niinpä, varmaan niin, että ottaisi vaan ja antaisi mennä. Unohtaisi järjen äänen hetkeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ei kaikkea tarvitse ajatella ihan noin konkreettisesti. :D

        Joo täällähän se on helppoa , mut irl on eri juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo täällähän se on helppoa , mut irl on eri juttu.

        Niinpä. Olin tarkoin ajatellut mitä sanon. Enkä sanonut mitään niistä..


      • Anonyymi

        Just näin😄


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe