Moi kaikille viime kesä oli lämmin. Täydellinen kesä uimiseen. Itse toivoisin että tuleva kesä olisi vähintään saman lainen kun viime vuonna. Pääsisi uimaan mahdollisimman paljon. Löysin viime kesänä myös täydelisen Uima paikan Jyväskylästä. Jossa saa uida rauhassa. Minun lisäksi siellä oli viime kesänä korkeinkaa kaksi. Hyvän oloinen pohja. Toivotan kaikki tervetulleeksi Karkutie lähellä olevalle Uima rannalle. Varsinkin jos sinulle on ok että uin alasti. Tai jos sinä itsenikin harrastat kesällä naku uintia.
Kesällä rannalle alasti jeee
12
211
Vastaukset
- Anonyymi
Sen vielä sanoin naku uintia on parasta. On suuri häpeä että sitä ei voi harrastaa suomen uimahalleissa. Vaikka suomalaiset ovat sauna kansaa.
- Anonyymi
Mä tykkään käydä uimahallisa ja rannoilla erittäin läpinäkyvissä uimahousuissa...posliini pippeli....
- Anonyymi
Missä on Helsingin nakuranta? Onko sellaista?
- Anonyymi
Pihlajasaaressa nakuna ; )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pihlajasaaressa nakuna ; )
Eilen hypättiin veneeseen ja ajettiin. Oli mukavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pihlajasaaressa nakuna ; )
Milloinkahan se Pihlajasaari aukeaa...ai niin hra google tietänee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloinkahan se Pihlajasaari aukeaa...ai niin hra google tietänee!
Aukihan saari on vuoden jokaisena päivänä.
- Anonyymi
Ketjun aloittajalle. Pahastutko, jos minulla alkaa seisomaan, kun ollaan rannalla?
- Anonyymi
Ei se haittaa, Tykkään siitä.
- Anonyymi
Entä jos miehellä on erittäin läpinäkyvät uimahousut uimahallissa......myös kuivana ...posliini pippeli...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos miehellä on erittäin läpinäkyvät uimahousut uimahallissa......myös kuivana ...posliini pippeli...
No se on hänen asiansa.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437