Vinkki Rakkauden karkurille?

Kun pyrkii Rakastamaan kaikkia tasapuolisesti(koko luomakuntaa) onko toivoakaan maailman tuomitsemattomuudesta?
Onko Rakkaus sallittua tässä maailmanajassa?

Terveisin: RistinRosvo

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin kauan, kuin rakkautta on maailmassa, niin meillä on vielä toivoa. Tietenkin, rakkaus on sallittua. Ihmisillä on taipumus/halu tuomita. Valitettava piirre, joka ei koskaan meistä häviä. Itselläkin toisinaan. Ajatus, pyrkimys rakastamaan koko luomakuntaa on hieno, joka siihen aidosti pystyy, nostan hattua.

    • Anonyymi

      Jostain syystä tuli vielä tarve laittaa tämä. Vaikka raamattu onkin minulle vain kirja kirjojen joukossa, niin tämä on aina puhutellut minua.

      "Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali. Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään. Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.
      Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii. Rakkaus ei koskaan katoa.
      Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus."

    • Anonyymi

      Oman rakkauden oikeutuksesi nojalla voit loukata lähimmäistäsi verisesti. Voit jopa tuhota hänen ainutlaatuisen elämänsä. Siksi - mieti. Siksi - älä tee toiselle mitään pahaa mitä et itsellesikään toivo.
      Etsi tie joka ei toista ihmistä tuhoa, koska se ei ole sitä rakkautta mitä Jumala tahtoo. Se on itsekästä ja se ei ole Jumalasta. Jeesus kulki tuon tien, syyttömänä. Ihmiset, ristinrosvot, tietäessäänkin tekevät, onko silloin anteeksiantoa? Ei, Jeesus pyysi tekemään parannuksen ettei pahempaa tapahtuisi. Ei varkaat, ei huorintekijät pääse taivasten valtakuntaan....näin sanoo Raamattusi. Ei Raamattua voi lukea oman mielihalujen mukaisesti, silloin se ei olisi totuus.

      • Johannes kastoi parannukseen ja Jeesus tulella , tiedän koska olen sen kokenut.


      • Anonyymi

        Joskus ero on hyväksi kaikille, pidemmällä tähtäimellä. Jätettykin pääsee etsimään ihmisen, jota rakastaa. Muistakaa tämä. Tahallinen loukkaaminen, tunteilla pelailu se satuttaa ja rikkoo pahimmillaan. Hyvyys, toisten tukeminen, rakkaus vaikeissakin paikoissa on korjaavaa. Ihminen löytää ympärillä olevien hyvien ihmisten tukemana ja tottakai itsensä eheyttäneenä ja voimaantuneena ihmisen, joka on ehjä, avoin tyyppi ja sinut itsensä kanssa, ns.hyvä tyyppi. Suhdetta ei myöskään voi arvottaa sen keston perusteella. Nykyään jo ymmärretään, että 50-vuotista liittoa, jota aiemmin pidettiin suurena saavutuksena, riippumatta siitä millaisia vuodet olivat olleet ja mitä ne olivat tehneet ihmisille, niin se ei enää onneksi ole primääri-ihanne.


      • Anonyymi

        Ja piti vielä lisäämän, että hyviä tyyppejä on tullut vastaan, monet naimisissa, mutta kuten tiedetään niin monet suhteet päättyvät eroon, joten semmostakin voi olla. Jos ei pakkaa haluu sekottaa niin sitten ystäviä ja eron jälkeen sitten muuta. Mutta eihän tunteista koskaan tiedä ja ennalta sanoo mitä missäkin vaiheessa.


    • Anonyymi

      Juuri tässä maailman ajassa rakkautta kipeimmin tarvittaisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe