Liibalaabaa/höpinää

Nytten ois ketju, missä saa liibalaabata taikka vaikka sambata jos tykkää.

124

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aava_meri, laitan sulle tähän vastausta 😉

      Sää oot vielä nuari, niin eihän sulla oo kauhee kiire mihinkään 😊 Se on kyllä kurjaa jos ei tyypit kohtaa, kun varmasti on monia jotka sitä rakkautta ettivät. Ootko sä aatellu, että sen sun tulevan rakkauden tarttis olla vaan naisista tykkäävä? Nykyään tuntuu olevan vaikka mimmosta suuntautumista, joista mä oon ainaki tippunu ihan kärryiltä 😂 Mun nuoruudessa ei oikeestaan puhuttu ees bi-tyypeistä. Oli vaan joko tai. En mäkään live-elämässä tunne kuin yhden biin. Tai enhän mää tiiä vaikka tuntisin useammankin, jos ovat vaan kaapissa 😂 Yhessä kohtaa mä olin samassa työpaikassa yhden naisista tykkäävän naisen kanssa mutta olin pitkään tietämätön asiasta. Sitten, yks kaunis päivä tää neito läväytti sen tiedon mulle päin naamaa 😂 Mä itseasiassa hieman hämmennyin siitä, koska sellanen vaihtoehto ei ollu käyny mun mielessä ollenkaan tän tyypin kohdalla. No ihan samalla tapaa jatkettiin työkamuina 😊

      • Olipa ihana ilma ulkona. Kävin kävelemässä mehtä poluilla😊
        Ei minulla mikään kiire oo, mutta ois kiva tuntee joku joka kans näistä asioista voi jutella. Ei oikeen tuu samalla lailla puhuttua hetero kaverin kanssa kuin toisen naisista tykkäävän naisen kanssa🙂 Mä voisin seurustella sekä lesbon että bi naisen kanssa😉 Kumpikin on ihan yhtä hyviä mun mielestä😊 Joo en mäkään näistä nykyajan muista suuntautumisista ymmärrä mitään, mutta eihän meijän tarvii ymmärtääkkään😂


      • Aava_meri kirjoitti:

        Olipa ihana ilma ulkona. Kävin kävelemässä mehtä poluilla😊
        Ei minulla mikään kiire oo, mutta ois kiva tuntee joku joka kans näistä asioista voi jutella. Ei oikeen tuu samalla lailla puhuttua hetero kaverin kanssa kuin toisen naisista tykkäävän naisen kanssa🙂 Mä voisin seurustella sekä lesbon että bi naisen kanssa😉 Kumpikin on ihan yhtä hyviä mun mielestä😊 Joo en mäkään näistä nykyajan muista suuntautumisista ymmärrä mitään, mutta eihän meijän tarvii ymmärtääkkään😂

        Niinpä on, siks itekin oon menossa 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niinpä on, siks itekin oon menossa 😊

        Onko sulle itelle väliä että seurusteletko lesbon vai toisen bi naisen kanssa? Nykyään tuntuu olevan vähän puhetta herättävä aihe, jos lesbo on biin kanssa🤔 Ootko ite törmänny tähän asiaan?


      • Aava_meri kirjoitti:

        Onko sulle itelle väliä että seurusteletko lesbon vai toisen bi naisen kanssa? Nykyään tuntuu olevan vähän puhetta herättävä aihe, jos lesbo on biin kanssa🤔 Ootko ite törmänny tähän asiaan?

        No nyt oli vähän vaikee kysymys 😂
        Mä en oo koskaan seurustellut naisen kanssa, eikä oo naisten kanssa liioin vipinääkään ollu. Ainoa "sellanen" naiskontakti (jos kännipusuja kamun kanssa ei lasketa) on aika kaukaa nuoruudesta. Sillon mun "päälle karkas" (kun olin baarista lähössä kottiin) yks nainen. Tää naikkonen alko vaan pussaamaan silleen hyvin äkisti (baarin naulakoilla). En tiiä oliko lesbo, bi vai mitä. Oltiin illan aikana juteltu mun mielestä ihan normisti, enkä ainakaan tietääkseni ollu flirttaillu taikka antanu mitään signaaleja. En tiiä miten silleen lopulta sekos 😂 Oli kyllä ihan kutkuttava kokemus, vaikkei siitä mihinkään pidemmälle edettykään. Lähdin siis kotiin joka tapauksessa 😂 Mä en itse asiassa ees varmuudella tiiä, kuinka pitkälle voisin naisen kanssa mennä. Koska (niinkuin tossa yllä olevassa viestissänikin mainitsin) mulla on aika hakusessa nuo kaikki suuntautumiset sun muut, niin "luokittelen" itseni biiksi. Oon siis ihastunut myös naisiin ja kuten tossa kerroin, en kokenut naisen taholta tullutta kontaktia missään määrin epämiellyttävänä vaan päinvastoin 😅
        Eli niin, miesten kanssa oon vain seurustellut/asustanut/ym. 😉
        Vastauksena toiseen kysymyksees, oon törmännyt. Siis mitä näitä palstoja oon lueskellut, niin näyttäisi siltä, että osa lesboista ei ollenkaan voi aatella bi-naista kumppanikseen 😐


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No nyt oli vähän vaikee kysymys 😂
        Mä en oo koskaan seurustellut naisen kanssa, eikä oo naisten kanssa liioin vipinääkään ollu. Ainoa "sellanen" naiskontakti (jos kännipusuja kamun kanssa ei lasketa) on aika kaukaa nuoruudesta. Sillon mun "päälle karkas" (kun olin baarista lähössä kottiin) yks nainen. Tää naikkonen alko vaan pussaamaan silleen hyvin äkisti (baarin naulakoilla). En tiiä oliko lesbo, bi vai mitä. Oltiin illan aikana juteltu mun mielestä ihan normisti, enkä ainakaan tietääkseni ollu flirttaillu taikka antanu mitään signaaleja. En tiiä miten silleen lopulta sekos 😂 Oli kyllä ihan kutkuttava kokemus, vaikkei siitä mihinkään pidemmälle edettykään. Lähdin siis kotiin joka tapauksessa 😂 Mä en itse asiassa ees varmuudella tiiä, kuinka pitkälle voisin naisen kanssa mennä. Koska (niinkuin tossa yllä olevassa viestissänikin mainitsin) mulla on aika hakusessa nuo kaikki suuntautumiset sun muut, niin "luokittelen" itseni biiksi. Oon siis ihastunut myös naisiin ja kuten tossa kerroin, en kokenut naisen taholta tullutta kontaktia missään määrin epämiellyttävänä vaan päinvastoin 😅
        Eli niin, miesten kanssa oon vain seurustellut/asustanut/ym. 😉
        Vastauksena toiseen kysymyksees, oon törmännyt. Siis mitä näitä palstoja oon lueskellut, niin näyttäisi siltä, että osa lesboista ei ollenkaan voi aatella bi-naista kumppanikseen 😐

        Mä en oo koskaan taas seurustellu miehen kanssa. En vois ikinä kuvitella olevani miehen kanssa ja tekeväni mitään muutakaan. Naiset on vaan se mun juttu. Ku vielä jostain täältä tuppukylästä lyötäs vaan semmosen😉 Mä oon myös lueskellu näitä ketjuja ja välillä ihmetelly tätä lesbojen "vihaa" bi naisia kohtaan🙄


      • Aava_meri kirjoitti:

        Mä en oo koskaan taas seurustellu miehen kanssa. En vois ikinä kuvitella olevani miehen kanssa ja tekeväni mitään muutakaan. Naiset on vaan se mun juttu. Ku vielä jostain täältä tuppukylästä lyötäs vaan semmosen😉 Mä oon myös lueskellu näitä ketjuja ja välillä ihmetelly tätä lesbojen "vihaa" bi naisia kohtaan🙄

        Enmää niin aatellutkaan että oisit, siis miesten kanssa vehdannu 😉 Kuten aiemmin kerroin, niin mun nuoruudessa ei ollu vissiin ku joko tai. Ja kun en kokenut olevani lesbo, niin sitten olin hetero. Mulle tuli ihan puskista se, kun n. 8 v. sitten ihastuin työkaveriini, siis naiseen. Ja todella palavasti vielä. Siis mä vaan yks päivä tajusin, että nyt mua tunteita viedään ja kovaa 😂 En kuitenkaan kertonut tälle ihastukseni kohteelle tunteistani. Tunteet laantui, kun meille tuli työero. Ollaan yhteydessä edelleen muttei enää kovin aktiivisesti. Sen jälkeen oon sitten ihastunut kahteen otteeseen ja molemmat ihastukset niinikään naiseen. Eli sinne suuntaan nyt enemmän kallistellaan 😂
        Etkös sä sanonu harkinneesi etelämpää paikkaa tai isompaa kylää? 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Enmää niin aatellutkaan että oisit, siis miesten kanssa vehdannu 😉 Kuten aiemmin kerroin, niin mun nuoruudessa ei ollu vissiin ku joko tai. Ja kun en kokenut olevani lesbo, niin sitten olin hetero. Mulle tuli ihan puskista se, kun n. 8 v. sitten ihastuin työkaveriini, siis naiseen. Ja todella palavasti vielä. Siis mä vaan yks päivä tajusin, että nyt mua tunteita viedään ja kovaa 😂 En kuitenkaan kertonut tälle ihastukseni kohteelle tunteistani. Tunteet laantui, kun meille tuli työero. Ollaan yhteydessä edelleen muttei enää kovin aktiivisesti. Sen jälkeen oon sitten ihastunut kahteen otteeseen ja molemmat ihastukset niinikään naiseen. Eli sinne suuntaan nyt enemmän kallistellaan 😂
        Etkös sä sanonu harkinneesi etelämpää paikkaa tai isompaa kylää? 😉

        Joo kyllähän mä oon vakavasti harkinnu muuttoa sinne etelämpään. Sinne suuntaan just laitoin monta työhakemusta😉 Toivotaan todella että minut valitaan sinne nii pääsen täältä pois😂 Alkaa jo kyllä tympiä tämmöinen pikku paikka missä ei oo mitään ja eikä tapahdu ikinä mitään😂 Ootko nytten vapailla markkinoilla vai varattuna?😉


      • Aava_meri kirjoitti:

        Joo kyllähän mä oon vakavasti harkinnu muuttoa sinne etelämpään. Sinne suuntaan just laitoin monta työhakemusta😉 Toivotaan todella että minut valitaan sinne nii pääsen täältä pois😂 Alkaa jo kyllä tympiä tämmöinen pikku paikka missä ei oo mitään ja eikä tapahdu ikinä mitään😂 Ootko nytten vapailla markkinoilla vai varattuna?😉

        En oo ollu markkinoilla pitkään aikaan tai kävin mä semmosilla maalaismarkkinoilla mutta siitäkin on jo aikaa 😂 Parisuhteessa elelen. Aika näyttää kuinka kauan.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        En oo ollu markkinoilla pitkään aikaan tai kävin mä semmosilla maalaismarkkinoilla mutta siitäkin on jo aikaa 😂 Parisuhteessa elelen. Aika näyttää kuinka kauan.

        Eipä oo tullu oltua oikeilla markkinoilla itekkään jokuseen toviin😂 Kuuntelin viikonloppuna retroperjantaita ja tää soi nyt sitte vuorostaan päässä. Tämä oli 90-luvulla kova sana. Muistatko vielä?🤣 Hyvää yötä ja kauniita unia😊
        https://youtu.be/ITyJAcNJXyM


      • Aava_meri kirjoitti:

        Eipä oo tullu oltua oikeilla markkinoilla itekkään jokuseen toviin😂 Kuuntelin viikonloppuna retroperjantaita ja tää soi nyt sitte vuorostaan päässä. Tämä oli 90-luvulla kova sana. Muistatko vielä?🤣 Hyvää yötä ja kauniita unia😊
        https://youtu.be/ITyJAcNJXyM

        Tietenkii mä ton biisin muistan 😂 Se oli mieletön hitti ja sitähän me luukutettiin 90-luvun alussa, sillon kun mää olin villi ja vapaa, semmonen alotteleva teini 😂 Tästähän tehtiin myöhemmin myös kakkososa ja liekö sitten vielä useampikin. Kun olin sopivasti vaihteeks tuolla tupelis 🤣 niin tässä sulle se toka https://youtu.be/3O5es9GSGDY
        Kauniita unia!


      • Ai hitsiläinen sentään. Mun oli vielä pakko kirmata (niinku vanha ny voi 😂) tänne ketjuun kertomaan, jotta nyt on ruvennu tuupeliki ehottelemaan. Ja joo siis mulle 😂 Aiemmin on känny monet kerrat ehotellu, mutta nytte on pelit ja rensselit ottanu siittä mallia. Siis nakkas mulle tämmösen kappaleen hollille. Mistä lie johtu 😁
        https://youtu.be/sMlpM640wEE
        Nyt meen mäki vaakaan tai vaakaan vaa. Yöt!


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ai hitsiläinen sentään. Mun oli vielä pakko kirmata (niinku vanha ny voi 😂) tänne ketjuun kertomaan, jotta nyt on ruvennu tuupeliki ehottelemaan. Ja joo siis mulle 😂 Aiemmin on känny monet kerrat ehotellu, mutta nytte on pelit ja rensselit ottanu siittä mallia. Siis nakkas mulle tämmösen kappaleen hollille. Mistä lie johtu 😁
        https://youtu.be/sMlpM640wEE
        Nyt meen mäki vaakaan tai vaakaan vaa. Yöt!

        Laulussa on hyvät sanat. Hyvät yöt sullekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laulussa on hyvät sanat. Hyvät yöt sullekin.

        Kiitos ja joo nää sanat jostain syystä kolahti ja joku älähti 😂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiitos ja joo nää sanat jostain syystä kolahti ja joku älähti 😂

        Oli hyvät sanat molemmissa biiseissä😂 Minulle ei ainakaan vielä oo tupelissa ehoteltu mitään🤣 Mitä ilmeisimmin et saanu taaskaa unta palloon ja vietit koko yön tupelissa?😀


      • Aava_meri kirjoitti:

        Oli hyvät sanat molemmissa biiseissä😂 Minulle ei ainakaan vielä oo tupelissa ehoteltu mitään🤣 Mitä ilmeisimmin et saanu taaskaa unta palloon ja vietit koko yön tupelissa?😀

        Juu kuule meni keppeesti osa aamustaki ja nyt en voi sannoo ettei tuntus missään. 🤣 Mutta ei se peli mua niinkään ehotteluineen valvottanu vaan (kiitävät) ajatukset. Ja totta hitsissä mun tarttee tänään duunaa vaikka sun mitä. Siis äskösellä tarkotin, että hommaa riittää, eikä liittyny suhun (kun lukkee saattaa joku ymmärtää väärin, suomenkieli o jännä) 😂
        Se pittää nyt alottaa.
        Mukavaa tiistaita! 😊
        Ps. Älä sie huoli, kyllä se vielä sullennii ehottellee 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Juu kuule meni keppeesti osa aamustaki ja nyt en voi sannoo ettei tuntus missään. 🤣 Mutta ei se peli mua niinkään ehotteluineen valvottanu vaan (kiitävät) ajatukset. Ja totta hitsissä mun tarttee tänään duunaa vaikka sun mitä. Siis äskösellä tarkotin, että hommaa riittää, eikä liittyny suhun (kun lukkee saattaa joku ymmärtää väärin, suomenkieli o jännä) 😂
        Se pittää nyt alottaa.
        Mukavaa tiistaita! 😊
        Ps. Älä sie huoli, kyllä se vielä sullennii ehottellee 😉

        En ymmärrä miten voit jaksaa valvoo nui myöhään ku mä jaksa ees tässä iässä valvoo. Enkä oo kyllä ikinä jaksanukkaa😂 Minulla taasen alko työ(harjottelu) taas. Eli siellä menee päivä. Oisin mieluusti kyllä ollu vielä vapailla😉
        Hauskaa päivää😊


      • Aava_meri kirjoitti:

        En ymmärrä miten voit jaksaa valvoo nui myöhään ku mä jaksa ees tässä iässä valvoo. Enkä oo kyllä ikinä jaksanukkaa😂 Minulla taasen alko työ(harjottelu) taas. Eli siellä menee päivä. Oisin mieluusti kyllä ollu vielä vapailla😉
        Hauskaa päivää😊

        Savosta päivee! 😊
        Mä veikkaan, jotta oon nytte niin lähellä Sua, etten tuun koskaan lähempänä olemaan (lähemmäks pääsemään) 😂 Ellet sitten muuta etelään. Nytten ku ollaan melkeest tuntoetäsyydellä, niin saapiko kysyä, että miltä susta nyt tuntuu? 😉 🤣
        Kuinka sun päivä on menny? Ootko ehtiny muutakin kuin työharjotella? Ooksää ulkoillu vai ollu enimmäkseen sisäkissana?
        Mä hosuin himassa. Sitten olin lukittuna kaaraan useemman tunnin ja nytte oon vapaa ku taivaan lintu. Seuraavaks olis ulko-ohjelmaa. Jos alkaa kohta näkyä savua sielläpäin, niin se on riistäytyny mulla täällä sitte tuli käsistä ja Savon metät o tulessa. Niin, meinasin rilliä laittaa, mutta koskaan ei tiiä, mitä siinä syttyy mukana. Katoin ettei oo varotuksia (mettäpalovarotusta tai ruohikkopalovaaraa) voimassa täällä suunnalla mutta ainahan ton tulen kanssa kannattaa silti olla varovainen 😉 No jos tää eka menee kohilleen, niin seuraavaks pitäs laittaa sauna tuleen. Eli liekkiä ja kipinää on ohjelmassa🔥

        Valvoon oppii kun tarpeeks kauan harjottelee. Sää oot vielä niin nuori, että se on harjotuksen puutetta vaan kun uni voittaa kymppiuutisten aikaan 😂

        Juutuupillaki on menny nyt vähän överiks. Nyt se ei ehota enää yhtä ainokaista (illan viimestä hidasta) vaan laitto, jotta "Loputtomasti sinulle valittuja soittolistoja". Niitä kun yöllä alkaa kuunteleen, niin saattaa mennä aamupäivän puolelle. No en meinannu. Mutta mulla ei oo aina ennenkään menny niinku oon meinannu 😂 Meneekö sulla, vai meeksää vaan etkä meinaa?
        Tässä sulle taas yks tupelibiisi. Uskallan ottaa riskin (naislaulaja) kun laitoit itekin tätä 😂
        https://youtu.be/I5zRPbh1Fas


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Savosta päivee! 😊
        Mä veikkaan, jotta oon nytte niin lähellä Sua, etten tuun koskaan lähempänä olemaan (lähemmäks pääsemään) 😂 Ellet sitten muuta etelään. Nytten ku ollaan melkeest tuntoetäsyydellä, niin saapiko kysyä, että miltä susta nyt tuntuu? 😉 🤣
        Kuinka sun päivä on menny? Ootko ehtiny muutakin kuin työharjotella? Ooksää ulkoillu vai ollu enimmäkseen sisäkissana?
        Mä hosuin himassa. Sitten olin lukittuna kaaraan useemman tunnin ja nytte oon vapaa ku taivaan lintu. Seuraavaks olis ulko-ohjelmaa. Jos alkaa kohta näkyä savua sielläpäin, niin se on riistäytyny mulla täällä sitte tuli käsistä ja Savon metät o tulessa. Niin, meinasin rilliä laittaa, mutta koskaan ei tiiä, mitä siinä syttyy mukana. Katoin ettei oo varotuksia (mettäpalovarotusta tai ruohikkopalovaaraa) voimassa täällä suunnalla mutta ainahan ton tulen kanssa kannattaa silti olla varovainen 😉 No jos tää eka menee kohilleen, niin seuraavaks pitäs laittaa sauna tuleen. Eli liekkiä ja kipinää on ohjelmassa🔥

        Valvoon oppii kun tarpeeks kauan harjottelee. Sää oot vielä niin nuori, että se on harjotuksen puutetta vaan kun uni voittaa kymppiuutisten aikaan 😂

        Juutuupillaki on menny nyt vähän överiks. Nyt se ei ehota enää yhtä ainokaista (illan viimestä hidasta) vaan laitto, jotta "Loputtomasti sinulle valittuja soittolistoja". Niitä kun yöllä alkaa kuunteleen, niin saattaa mennä aamupäivän puolelle. No en meinannu. Mutta mulla ei oo aina ennenkään menny niinku oon meinannu 😂 Meneekö sulla, vai meeksää vaan etkä meinaa?
        Tässä sulle taas yks tupelibiisi. Uskallan ottaa riskin (naislaulaja) kun laitoit itekin tätä 😂
        https://youtu.be/I5zRPbh1Fas

        Missä paikkakunnalla oot ja miten kauan aijot viipyy täällä päin? Saisitko elinikäset traumat jos ihan oikeesti nähtäs ja voitais jutella?😉 Päivä on menny kiireisesti. Olin 10-16 töissä ja sitten lähin tunniks mehtä poluille huhkimaan. Muuta en ookkaan kerenny tehä. Mä olinki haistavinani savun hajun ku kävelin töistä kotiin🤔 Ootko vielä siellä elävien kirjoissa😂
        Yleensä kyllä kun menee sinne juutupeliin nii joutuu kuuntelemmaan useamman kappaleen kuin yhden. Aina ajattelen että kuuntelen nyt sen yhen kappaleen ja sitten lopetan, mutta sitte katot vähän ajan päästä kelloo ja mietit että oot kuunnellu juutupelia tässä jo tunnin ainaki🤣


      • Aava_meri kirjoitti:

        Missä paikkakunnalla oot ja miten kauan aijot viipyy täällä päin? Saisitko elinikäset traumat jos ihan oikeesti nähtäs ja voitais jutella?😉 Päivä on menny kiireisesti. Olin 10-16 töissä ja sitten lähin tunniks mehtä poluille huhkimaan. Muuta en ookkaan kerenny tehä. Mä olinki haistavinani savun hajun ku kävelin töistä kotiin🤔 Ootko vielä siellä elävien kirjoissa😂
        Yleensä kyllä kun menee sinne juutupeliin nii joutuu kuuntelemmaan useamman kappaleen kuin yhden. Aina ajattelen että kuuntelen nyt sen yhen kappaleen ja sitten lopetan, mutta sitte katot vähän ajan päästä kelloo ja mietit että oot kuunnellu juutupelia tässä jo tunnin ainaki🤣

        Mä todennäköisesti traumatisoituisin niin, jotta riittäs sitä raumaa seuraavaankin elämään (jos siihen uskoo) 😂 Saattasin olla nii hiljasta muijaa, ettei tulis juttelusta mittään. Vaihtoehtoisesti oisin niin paniikissa, jotta puhua pulputtasin, niin ettet sais suunvuoroo. Eikä sittenkään siis tulis vuoropuhelusta mitään 🤣 Mutta oonhan mä sulle kiertäen oppaaks/seuraks lupautunu sitte ku muutat etelään 😆
        Oon nytten kutakuinkin Suomineidon polvitaipeiden kohalla mutta vähitellen (huomissa päivällä) siirtymässä ylöspäin siten, jotta iltaan mennessä oon aika sopivassa kohtaa 😉 Tai mun mielestä ainaki. Vastapelurista en tiiä 😂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä todennäköisesti traumatisoituisin niin, jotta riittäs sitä raumaa seuraavaankin elämään (jos siihen uskoo) 😂 Saattasin olla nii hiljasta muijaa, ettei tulis juttelusta mittään. Vaihtoehtoisesti oisin niin paniikissa, jotta puhua pulputtasin, niin ettet sais suunvuoroo. Eikä sittenkään siis tulis vuoropuhelusta mitään 🤣 Mutta oonhan mä sulle kiertäen oppaaks/seuraks lupautunu sitte ku muutat etelään 😆
        Oon nytten kutakuinkin Suomineidon polvitaipeiden kohalla mutta vähitellen (huomissa päivällä) siirtymässä ylöspäin siten, jotta iltaan mennessä oon aika sopivassa kohtaa 😉 Tai mun mielestä ainaki. Vastapelurista en tiiä 😂

        Vois olla kyllä mahollista että oisin itekki vähä jännityksestä kankee🤣 Sulle tuli ainaki mahtavat ilmat lomailuun. Hauskaa ja mukavaa reissua sulle😊 Mäki laitan sulle tupelista kappaleen. Mitä mieltä oot?😉
        https://youtu.be/CsLL0Ii7ALM


      • Aava_meri kirjoitti:

        Vois olla kyllä mahollista että oisin itekki vähä jännityksestä kankee🤣 Sulle tuli ainaki mahtavat ilmat lomailuun. Hauskaa ja mukavaa reissua sulle😊 Mäki laitan sulle tupelista kappaleen. Mitä mieltä oot?😉
        https://youtu.be/CsLL0Ii7ALM

        Nyt kävin mä vuorostain lähellä kualemaa 😂 🤣 Kaikkee sieltä tuupista sun päähäs tarttuu. Tässä sulle uni- tai jotain biisiä 😉https://youtu.be/Eu5EvyUnpyc
        Nuku hyvin!


      • Aava_meri kirjoitti:

        Vois olla kyllä mahollista että oisin itekki vähä jännityksestä kankee🤣 Sulle tuli ainaki mahtavat ilmat lomailuun. Hauskaa ja mukavaa reissua sulle😊 Mäki laitan sulle tupelista kappaleen. Mitä mieltä oot?😉
        https://youtu.be/CsLL0Ii7ALM

        Voi hittolaine, mää tunnustan (ennenku ehit syyttään) 😂 Jos tossa sun viestissäs näkyy alaspäin peukku (niinku mulla nyt näkyy) nii se olin mä ku sormella siihe vahingossa tökin. Ei oo eka kerta ku sormet osuu kohtiin mihin ei pitäs 😂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Voi hittolaine, mää tunnustan (ennenku ehit syyttään) 😂 Jos tossa sun viestissäs näkyy alaspäin peukku (niinku mulla nyt näkyy) nii se olin mä ku sormella siihe vahingossa tökin. Ei oo eka kerta ku sormet osuu kohtiin mihin ei pitäs 😂

        Sä varmaan kohta aattelet et minkähän pervon tädin kans sitä taas jutustellee, ku tämmösiä biisejä laittaa🤣 Jotkut biisit on vähän "tuhmia" varsinkin yhen artistin mitä kuuntelen😁
        En ainakkaan mitään peukkuja huomannu, vaik iteki välillä näillä nakeilla tökin mihin sattuu😅


      • Aava_meri kirjoitti:

        Sä varmaan kohta aattelet et minkähän pervon tädin kans sitä taas jutustellee, ku tämmösiä biisejä laittaa🤣 Jotkut biisit on vähän "tuhmia" varsinkin yhen artistin mitä kuuntelen😁
        En ainakkaan mitään peukkuja huomannu, vaik iteki välillä näillä nakeilla tökin mihin sattuu😅

        Voi kuule enmää kohta aattele kun mää aattelen nyt jo 😂 No en mä tosissaan, harvemmin oon muutenkaan, siis tosissaan. Joskus saatan olla 😉
        Ja kyllä mä itekin kuuntelen musaa laidasta laitaa eli huojun senkin kohdalla aika paljolti samalla lailla kuin esim. tunteitteni kans. Välillä menee niin tiuhaan, että joutuu itekin ihmetteleen, saati sitten muut 😂
        Mun pitää pikkuhiljaa lähtee kapuumaan sieltä polvitaipeista ylöspäin, vaikka ihan kiva paikka tämäkin.
        Mukavaa keskiviikkoa! (se kai nyt oli) 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Voi kuule enmää kohta aattele kun mää aattelen nyt jo 😂 No en mä tosissaan, harvemmin oon muutenkaan, siis tosissaan. Joskus saatan olla 😉
        Ja kyllä mä itekin kuuntelen musaa laidasta laitaa eli huojun senkin kohdalla aika paljolti samalla lailla kuin esim. tunteitteni kans. Välillä menee niin tiuhaan, että joutuu itekin ihmetteleen, saati sitten muut 😂
        Mun pitää pikkuhiljaa lähtee kapuumaan sieltä polvitaipeista ylöspäin, vaikka ihan kiva paikka tämäkin.
        Mukavaa keskiviikkoa! (se kai nyt oli) 😊

        Mä oon kans tosissaan harvemmin. Ilman huumorintajua ei mun kanssa pärjää😂 Jutut on välillä vähän hauskempia ja välillä taas ei nii hauskoja😂 Riippuu tietysti keneltä kysyy. Kiipeähän sä polvitaivetta pitkin siellä😂 Hauskaa päivää😉


      • Aava_meri kirjoitti:

        Mä oon kans tosissaan harvemmin. Ilman huumorintajua ei mun kanssa pärjää😂 Jutut on välillä vähän hauskempia ja välillä taas ei nii hauskoja😂 Riippuu tietysti keneltä kysyy. Kiipeähän sä polvitaivetta pitkin siellä😂 Hauskaa päivää😉

        No sittenhän mää en tuu Sun kanssas toimeen ollenkaan, joten eiköhän panna (bänks) 😂 Eikös se oo vielä vähän vaikeetaki jutskaa, kun ei kumpikaan koskaan tiiä, jotta millo toinen on tosissaan 🤣 Menee arvailuks kaikki tyyni. Mulla tuli tosta nytten mieleen tyyny ja alko ramaseen ihan tosissaan. Mä oon nytte tauolla ja kohta alan oleen hollilla eli justiisa siellä missä sää toivoisitkin mun olevan 😂



      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ps. Tässä sulle biisiä päivään. Unohat tosta ton mies sanan niin muun voit ottaa tosissaan 😂https://youtu.be/hTMLw494haY

        Osaan mä jutella vakavastikin. Välillä oon nii tosissaan että mua vois luulla vanhemmakski.. Vanhoillinen oon niin ku äiti mua välillä kuhtuu🤣
        Tässä sulle vastaus sun biisiin ja nyt oon tosissani😉
        https://youtu.be/D_P5hySJmuc


      • Aava_meri kirjoitti:

        Osaan mä jutella vakavastikin. Välillä oon nii tosissaan että mua vois luulla vanhemmakski.. Vanhoillinen oon niin ku äiti mua välillä kuhtuu🤣
        Tässä sulle vastaus sun biisiin ja nyt oon tosissani😉
        https://youtu.be/D_P5hySJmuc

        Sää vedit mut melkeen sanattomaks, mutta kuten huomaat, niin et vielä ihan täysin 😂 Muutama täällä palstoilla on sitä kyllä joskus toivonukki, siis että meikäläinen hiljenis. Teet siis palveluksen tyypeille jos saat mut kokonaan (mykäks)😂 Siinäpä sulle hommaa muitten touhujes kylkeen 😂 Mä oon jo perillä siellä mihin oli tarkotuskin tulla. Joskus on menny kyllä toisaalleki eli ei ollenkaan sinne kun oli alunperin tarkotus. Toisinaan on menny myös ns. pitkäks. Päädytkö sä yleensä päämäärääs vai löydätkö ittes omituisista paikoista?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sää vedit mut melkeen sanattomaks, mutta kuten huomaat, niin et vielä ihan täysin 😂 Muutama täällä palstoilla on sitä kyllä joskus toivonukki, siis että meikäläinen hiljenis. Teet siis palveluksen tyypeille jos saat mut kokonaan (mykäks)😂 Siinäpä sulle hommaa muitten touhujes kylkeen 😂 Mä oon jo perillä siellä mihin oli tarkotuskin tulla. Joskus on menny kyllä toisaalleki eli ei ollenkaan sinne kun oli alunperin tarkotus. Toisinaan on menny myös ns. pitkäks. Päädytkö sä yleensä päämäärääs vai löydätkö ittes omituisista paikoista?

        On kyllä toisaalta parempiki ettet hiljene. Nimittäin jos susta ei kuulus mitään nii mä luulisin varmaan että oot jo ihan kurkkuas myöten täynnä meikäläisen jaaritteluja😂
        Kyllä mä yleensä meen sinne perille saakka mihi on ollu tarkotuski. Harvemmin oon eksyny outoihin paikkoihin, mutta muutaman kerran on käyny nii. Harvoin mä ees mihinkään hirveen pitkälle matkustelen, ku välimatkat on nii pitkät. Lähikunnissa yleensä käyn, kun matkustelen. Joskus on tullu käytyä välillä vähän pitemmällä. Mutta kertahan se on ensimmäinenki ku pakkaa laukut ja lähtee sinne etelään😂


      • Aava_meri kirjoitti:

        On kyllä toisaalta parempiki ettet hiljene. Nimittäin jos susta ei kuulus mitään nii mä luulisin varmaan että oot jo ihan kurkkuas myöten täynnä meikäläisen jaaritteluja😂
        Kyllä mä yleensä meen sinne perille saakka mihi on ollu tarkotuski. Harvemmin oon eksyny outoihin paikkoihin, mutta muutaman kerran on käyny nii. Harvoin mä ees mihinkään hirveen pitkälle matkustelen, ku välimatkat on nii pitkät. Lähikunnissa yleensä käyn, kun matkustelen. Joskus on tullu käytyä välillä vähän pitemmällä. Mutta kertahan se on ensimmäinenki ku pakkaa laukut ja lähtee sinne etelään😂

        Mä koitan nyt keretä vastaamaan sulle ennenku koisaat vaik mahotontahan se on ku 10uutiset meni jo 😝
        Jeps, jos hiljenen niin tiiät syyn 😂 Siinä tapauksessa mulla on varmaan sekä pasmat että hormoonit sekasi 😉
        Nytten sulla ois hyvä hetki lähtee etelään ku mä oon Sawos 😂 Voidaan sitten nähä puolessa matkaa, kun ollaan molemmat palaamassa takas. Paitti että eihän me tietty nähä, koska sun reittis vie suoraan sinne sun päämäärääs ja mulla tulee niitä mutkia matkaan jo ennen puoliväliä. Että se siittä sitte.
        Tässä sulle vuorostaan hyvän yön biisi 😂https://youtu.be/cucuEkQGhT0


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä koitan nyt keretä vastaamaan sulle ennenku koisaat vaik mahotontahan se on ku 10uutiset meni jo 😝
        Jeps, jos hiljenen niin tiiät syyn 😂 Siinä tapauksessa mulla on varmaan sekä pasmat että hormoonit sekasi 😉
        Nytten sulla ois hyvä hetki lähtee etelään ku mä oon Sawos 😂 Voidaan sitten nähä puolessa matkaa, kun ollaan molemmat palaamassa takas. Paitti että eihän me tietty nähä, koska sun reittis vie suoraan sinne sun päämäärääs ja mulla tulee niitä mutkia matkaan jo ennen puoliväliä. Että se siittä sitte.
        Tässä sulle vuorostaan hyvän yön biisi 😂https://youtu.be/cucuEkQGhT0

        En ollu vielä kerenny koisaamaan, just oon menossa. Jaksoin sentään valvoo jo näin myöhään😂 Millon oot palaamassa kottiin? Sun varmaan kannattaa lähtee sit jo hyvissä ajoin kotimatkalle, jos tulee muutama ylimääränen mutka tehtyä🤣
        Kauniita unia😊
        https://youtu.be/CPkVZeC60vQ


      • Aava_meri kirjoitti:

        En ollu vielä kerenny koisaamaan, just oon menossa. Jaksoin sentään valvoo jo näin myöhään😂 Millon oot palaamassa kottiin? Sun varmaan kannattaa lähtee sit jo hyvissä ajoin kotimatkalle, jos tulee muutama ylimääränen mutka tehtyä🤣
        Kauniita unia😊
        https://youtu.be/CPkVZeC60vQ

        Harjotus tekee mestarin 😂 Aika hempeetä oli sun viimeaikaisiin verrattuna 🤣 Öitä!


      • Ps. Meinaatko jäähä sinne etelään venaamaan 😂 Kandee sitten ottaa useempi päivä vappaata ja unohtaa se paluulippu toistaseks 😉


      • Aava_meri kirjoitti:

        En ollu vielä kerenny koisaamaan, just oon menossa. Jaksoin sentään valvoo jo näin myöhään😂 Millon oot palaamassa kottiin? Sun varmaan kannattaa lähtee sit jo hyvissä ajoin kotimatkalle, jos tulee muutama ylimääränen mutka tehtyä🤣
        Kauniita unia😊
        https://youtu.be/CPkVZeC60vQ

        Koska mä oon niin sekasin ja väsyny, niin päätin lainata vähän Ketosta. Eli tässä sulle riimiä. Mä alan nyt kans koisaan.
        🎶 Olisitpa sängyssäni
        Lantees vasten lanteitani
        Olisitpa sylissäni
        Koskettaisit kuumuuttani.
        Vieläkin iltaisin kun sängyssäin mä valvon vain, niin mietin missä sormes liikkuikaan.
        🎶😂


      • Laitetaan vielä tohon "sormes" tilalle seuraavassa säkeistössä 💋 😂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Laitetaan vielä tohon "sormes" tilalle seuraavassa säkeistössä 💋 😂

        Ajattelin laittaa välillä jotain rauhallisempaa biisiä, nii et villiinny yötä vasten. Ethän sä ois taas saanu unta koko yönä ku mietit vaan mua siellä😉
        Juu, täällä etelässä jo ootan sua eikä paluulipusta oo tietookaan😂 Aika hyvin sait riimiteltyä tuosta biisistä😂 Tässä sulle vähän taas eri menoa päivään😉
        https://youtu.be/dgMAgi60Xsg
        Mukavaa päivää😊


      • Aava_meri kirjoitti:

        Ajattelin laittaa välillä jotain rauhallisempaa biisiä, nii et villiinny yötä vasten. Ethän sä ois taas saanu unta koko yönä ku mietit vaan mua siellä😉
        Juu, täällä etelässä jo ootan sua eikä paluulipusta oo tietookaan😂 Aika hyvin sait riimiteltyä tuosta biisistä😂 Tässä sulle vähän taas eri menoa päivään😉
        https://youtu.be/dgMAgi60Xsg
        Mukavaa päivää😊

        Ei oo kuule väliä onko hempeetä vai ihan täyttä prnoo, unet on jo menny, varmaan lopullisesti 😂 Mutta kohta ne menee sultakin, kunhan mää tuun takasi sinne etelään 😉 Ja Sua vain mä aattelen. Ei ees käväse aatoksissain muut 😂
        Mukavaa päivää sullekin!
        https://youtu.be/50F5wp84wAg


      • Mä oon nytte ihan karmeen surullinen 😢 No elämä on tämmöstä. Ala- ja ylämäkee😟


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä oon nytte ihan karmeen surullinen 😢 No elämä on tämmöstä. Ala- ja ylämäkee😟

        Säki oot vaan mun mielessä koko ajan😘
        Mikä on pahottanu sun mielen?🙁


      • Aava_meri kirjoitti:

        Säki oot vaan mun mielessä koko ajan😘
        Mikä on pahottanu sun mielen?🙁

        ❤️


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        ❤️

        Jaksamista ja haleja sulle❤ Yritä nyt levätä rauhassa❤


      • Aava_meri kirjoitti:

        Jaksamista ja haleja sulle❤ Yritä nyt levätä rauhassa❤

        Kiitti ❤️Olo on himpun parempi. Väsymys tosin painaa aika rankasti päätä tyynyyn. Oonkin jo poikkeuksellisesti tähän aikaan vaaka-asennossa punkassa. Jos sais lähettää jonnekin toiveen, niin ottaisin mielelläni jonkun tähän viereen. Saat ihan ite arvata kenet 😉
        Hyvää yötä ja kauniita unia.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiitti ❤️Olo on himpun parempi. Väsymys tosin painaa aika rankasti päätä tyynyyn. Oonkin jo poikkeuksellisesti tähän aikaan vaaka-asennossa punkassa. Jos sais lähettää jonnekin toiveen, niin ottaisin mielelläni jonkun tähän viereen. Saat ihan ite arvata kenet 😉
        Hyvää yötä ja kauniita unia.

        Hyvä että sulla on vähä parempi olo. Kyllä minä oon joku ilta sinun vieressä, aivan varmasti😉
        Kauniita unia prinsessalle❤


      • Anonyymi

        Aavameri,kysyin sinulta aiemmin mutta et vastannut. Oletko lukenut kirjoituskaverisi vanhoja viestejä täällä. Kyseessä on sinua noin puolet vanhempi varattu nainen. Vaikka mistä sitä tietää vaikka olisi mieskin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aavameri,kysyin sinulta aiemmin mutta et vastannut. Oletko lukenut kirjoituskaverisi vanhoja viestejä täällä. Kyseessä on sinua noin puolet vanhempi varattu nainen. Vaikka mistä sitä tietää vaikka olisi mieskin.

        Kyllä sinulla nyt on minusta huoli, oikein ihmettelen😂 Ja kyllä olen tietoinen mainitsemistasi asioista. Toivottavasti saat nyt mielenrauhan😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aavameri,kysyin sinulta aiemmin mutta et vastannut. Oletko lukenut kirjoituskaverisi vanhoja viestejä täällä. Kyseessä on sinua noin puolet vanhempi varattu nainen. Vaikka mistä sitä tietää vaikka olisi mieskin.

        Uskaltaisko tähän vastata, kun ei oo mulle 😉 Viimekshän siitä tuli vähän tiukkaa kysymystä ku erehyin. No miepä otan riskin kun en osaa olla hiljaakaan. Paan sitte korvat kii jos alkaa meteli.
        Niin, täällähän se meikäläisen historia ja nykytilanne on (pikkasen tiivistettynä) luettavissa 😉 Eipä näitä kirjotuksiaan kumittamaankaan pysty, enkä mä liioin muutoksia tai poistoja tekis vaikka saisin mahiksenki. Muutamia emojeita voisin kyllä karsia, kun on paikotellen aika värikästä 😉
        Sitä mä en vaan ymmärrä, että mistä ton mieshomman tuohon vetäsit. Muut ymmärrän. No samapa tuo. Uskoa saa ja arvuutella mitä kukakin tahtoo 😉 Mukavaa päivää!


      • Ps. Mun mielestä on ihan ok ja itseasiassa hyväkin, että tuot huolesi esille. Tartteehan noiden nuorien perään vähän kattoaki, jotteivät vaan vahingossa jouva ihan hunningolle.
        Terkuin vanha nainen hunningolla 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ps. Mun mielestä on ihan ok ja itseasiassa hyväkin, että tuot huolesi esille. Tartteehan noiden nuorien perään vähän kattoaki, jotteivät vaan vahingossa jouva ihan hunningolle.
        Terkuin vanha nainen hunningolla 😉

        Sähän katot jo mun perään, toivottavasti myös jatkossa😉 Enkä oo ehkä hunningollekaan pahemmin päässy😂
        Hauskaa päivää😊


      • Aava_meri kirjoitti:

        Sähän katot jo mun perään, toivottavasti myös jatkossa😉 Enkä oo ehkä hunningollekaan pahemmin päässy😂
        Hauskaa päivää😊

        Jepu, enmää Sua hunningolle päästä 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jepu, enmää Sua hunningolle päästä 😉

        No hyvä. Sittenhän tässä ei oo mitään hätää😉


      • Aava_meri kirjoitti:

        No hyvä. Sittenhän tässä ei oo mitään hätää😉

        Ei oo huolta. Perrees en niin ehkä kehtois tuijottoo, että ei tartte siitäkään kenenkään olla huolissaan 😂
        https://youtu.be/gVW2da4392E 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei oo huolta. Perrees en niin ehkä kehtois tuijottoo, että ei tartte siitäkään kenenkään olla huolissaan 😂
        https://youtu.be/gVW2da4392E 😉

        Mä oon aina ollukki nii kunnollinen, ettei mun perään kyllä oo tarvinnu kahtookkaan😂
        Mä alan sulle taas hempeilemään😉
        https://youtu.be/eOlR2SomOqU


      • Aava_meri kirjoitti:

        Mä oon aina ollukki nii kunnollinen, ettei mun perään kyllä oo tarvinnu kahtookkaan😂
        Mä alan sulle taas hempeilemään😉
        https://youtu.be/eOlR2SomOqU

        Ihan kiva kun hempeilet 😉
        Mä en ollu nuoruudessa kovinkaan kunnollinen. Linnaan (Rikosseuraamuslaitos) en oo vielä ikinä joutunu enkä toisaalta päässykään (Pressan) mutta harmaita hiuksia oon aikanaan aiheuttanu varmaan molempien vanhempien päähän 😂
        Nytten oon iän myötä kyllä kovinkin rauhottunu, kun on ollu vähän pakko. Luonne on kyllä edelleen ihan yhtä leiskuva ja sitten kun pinna palaa niin se yleensä palaa kunnolla. Se sitten sekä kuuluu että näkyy. Jotta jos mua tahtoo tahallaan ärsyttää, niin kannattaa pitää ainaki korvatulpat taskussa 😂 Toisaalta mulla on myös harvinaisen hyvä mököttämisen taito 😉
        Ootko sä suuttuessas enemmän semmonen hiljanen mökö vai huutava hepuli?
        Meinaatkos tänään lähteä raitille tai miks sitä nyt teidän sukupolvi kuttuu? 😉 Mä oon tänään ollu jo niin paljon liikenteessä, että nyt aattelin vaan ottaa hiljakseen eli töllöä tuijotellessa ja tyyppien kanssa seurustellessa menee tää ilta.


      • Jaha se taitaa neito olla jo raitilla rälläämäs kun ei oo kuulunu mittään 😂 No ihan vaan kävin vilkasemas kun oli ikävä 😉 Mites se ny sanottiin... koitahan pittää housut jalassas ja... miut mielessäs 😂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ihan kiva kun hempeilet 😉
        Mä en ollu nuoruudessa kovinkaan kunnollinen. Linnaan (Rikosseuraamuslaitos) en oo vielä ikinä joutunu enkä toisaalta päässykään (Pressan) mutta harmaita hiuksia oon aikanaan aiheuttanu varmaan molempien vanhempien päähän 😂
        Nytten oon iän myötä kyllä kovinkin rauhottunu, kun on ollu vähän pakko. Luonne on kyllä edelleen ihan yhtä leiskuva ja sitten kun pinna palaa niin se yleensä palaa kunnolla. Se sitten sekä kuuluu että näkyy. Jotta jos mua tahtoo tahallaan ärsyttää, niin kannattaa pitää ainaki korvatulpat taskussa 😂 Toisaalta mulla on myös harvinaisen hyvä mököttämisen taito 😉
        Ootko sä suuttuessas enemmän semmonen hiljanen mökö vai huutava hepuli?
        Meinaatkos tänään lähteä raitille tai miks sitä nyt teidän sukupolvi kuttuu? 😉 Mä oon tänään ollu jo niin paljon liikenteessä, että nyt aattelin vaan ottaa hiljakseen eli töllöä tuijotellessa ja tyyppien kanssa seurustellessa menee tää ilta.

        Äidille en oo ikinä aiheuttanu harmaita hiuksia, ainakaan vielä😂 Mä oon aina ollu tosi rauhallinen sekä kunnollinen ja moni onki sanonu että oon vähän kummallinen😂 Välillä lintsasin ylä-asteella ja poltin tupakkaa, muuta en oo tehny. En ollu ees sillon kova menemään enkä oo nyttekkää😂 Eli kotona tulee tämä ilta kiltisti vietettyä niin ku yleensäkki.
        Yleensä kun mä suutun nii en vaan puhu mitään ja asiat menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. En ikinä huuda kurkku suorana, ihan vähän vaan saattaa ääni nousta. Enkä oo kovin pitkä vihaista tyyppiä, aika nopeesti lepyn. Eli pientä mökötystä harrastan suuttuessa😂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jaha se taitaa neito olla jo raitilla rälläämäs kun ei oo kuulunu mittään 😂 No ihan vaan kävin vilkasemas kun oli ikävä 😉 Mites se ny sanottiin... koitahan pittää housut jalassas ja... miut mielessäs 😂

        Just sain kirjotettua sulle edellisen viestin😂 Ja ihan kotona oon. Mäkin ikävöin sua ja koko ajan oot vaan mielessä😉 Mä en varmasti laske housujani kenellekään muulle ku sulle😘


      • Aava_meri kirjoitti:

        Just sain kirjotettua sulle edellisen viestin😂 Ja ihan kotona oon. Mäkin ikävöin sua ja koko ajan oot vaan mielessä😉 Mä en varmasti laske housujani kenellekään muulle ku sulle😘

        No huh, mä jo vähän huolestuin 😉
        Siepä se oot sitten ollu kiltti flikka. Mä olin nuorena kai vähän semmonen hermojen testaaja. Ei sun mulle mitään housuja tartte laskee. Mä voin kyllä hoitaa sen sun puolesta ja riisua muutenkin jos sulle tulee kovin kuuma 😂 Mä itseasiassa tekisin just nyt mielelläni niin, että onkos sulla kuuma? 😉 Mulla on vähän 😂




      • Aava_meri kirjoitti:

        Sähän oot tuhma tyttö😉 Mä oon aivan tulikuuma ku ajattelen sinua❤ Sä saat kyllä riisua mun housut millon vaan😉
        https://youtu.be/DDa3yHcDU6k

        En oo ollenkaan tuhma 😂 Arvaa ootinko sua 😂 Mulla on kans nyt TOSIkuuma 🔥ja vähän muutaki 😉


      • Oon ollu vaaka-asennossa jo aika pitkän tovin. Muut vissiin koisaa mut mua ei nukuta 😅 Säkin varmaan vedät jo sikeitä ja jätit mut tänne yksin hohkaamaan 😂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oon ollu vaaka-asennossa jo aika pitkän tovin. Muut vissiin koisaa mut mua ei nukuta 😅 Säkin varmaan vedät jo sikeitä ja jätit mut tänne yksin hohkaamaan 😂

        En oo nukkumassa, eikä kyllä väsytäkään. Ainakaan vielä😂 Eihän tässä vois keskittyä vetelemään sikeitä ku on vaan muut jutut mielessä😉


      • Ymmärräksää mihin sää mut kohta ajat 😂 Veikkaisin ite, että hulluuteen tai sitte kostoks tonne lesbo tsättiin 😂


      • Aava_meri kirjoitti:

        En oo nukkumassa, eikä kyllä väsytäkään. Ainakaan vielä😂 Eihän tässä vois keskittyä vetelemään sikeitä ku on vaan muut jutut mielessä😉

        Ai sä ootki valveilla 😉 En mä sitte mihkään mee, enkä ois menny muutenkaan. Mulla tekee tää kirjotuskin kyllä vähän vaikeeta 😂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ymmärräksää mihin sää mut kohta ajat 😂 Veikkaisin ite, että hulluuteen tai sitte kostoks tonne lesbo tsättiin 😂

        Ilmeisesti hulluuden partaalla liihotat😂 Toivottavasti hyvällä tavalla😉


      • Aava_meri kirjoitti:

        Ilmeisesti hulluuden partaalla liihotat😂 Toivottavasti hyvällä tavalla😉

        En ollenkaan pahalla tavalla 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aavameri,kysyin sinulta aiemmin mutta et vastannut. Oletko lukenut kirjoituskaverisi vanhoja viestejä täällä. Kyseessä on sinua noin puolet vanhempi varattu nainen. Vaikka mistä sitä tietää vaikka olisi mieskin.

        Tämä on selvä tapaus. Mieshän tuo on ja kuinka muutenkaan kuin lesboja kiusaamassa



      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Vainoaminen on muuten nykyään rikos.

        Ihan kun myös oltas tavattu joskus ennenkii 😂 🤣 Saatan tietty erehtyä. Kerrankos sitä jokkainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vainoaminen on muuten nykyään rikos.

        Yksi vainoamisen muoto on ns. kaasuvalottaminen (gaslighting).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksi vainoamisen muoto on ns. kaasuvalottaminen (gaslighting).

        No niin, taas opin jottain uutta 😊 Piti googlata, kun en ollu tuommosta termiä ennen kuullukkaan. Ihan oli mielenkiintoinen juttu 😉


    • Mun mielessä on nytten vaan ne sun housut, jotka haluaisin riisua ja sitten 😅

      • Kerron sulle nytte salaisuuden. Mä oon ilman housuja peiton alla😉


      • Aava_meri kirjoitti:

        Kerron sulle nytte salaisuuden. Mä oon ilman housuja peiton alla😉

        Ei se oo sitte enää salaisuus 😉 Haluaisin olla nyt siinä sun vieressä ja laittaa käden sun peittos alle.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei se oo sitte enää salaisuus 😉 Haluaisin olla nyt siinä sun vieressä ja laittaa käden sun peittos alle.

        Mäki haluisin olla sun peittos alla ja kosketella sua joka paikasta😉


      • Aava_meri kirjoitti:

        Mäki haluisin olla sun peittos alla ja kosketella sua joka paikasta😉

        Sulla saattais nyt kyllä palaa näpit. Jos musta ei muutamaan päivään kuulu nii tiiät syyn, palovammat sormissa 😂
        Mulla on aivan tajuttoman kuuma


      • Jos saisin valkkaa mun kädelle nyt paikan niin siellähän se ois, sun sisäreidellä ja kohta 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jos saisin valkkaa mun kädelle nyt paikan niin siellähän se ois, sun sisäreidellä ja kohta 😅

        Mä mielelläni nuolisin sua, jos saan😉 Tykkäisitkö siitä?😉


      • Aava_meri kirjoitti:

        Mä mielelläni nuolisin sua, jos saan😉 Tykkäisitkö siitä?😉

        Sori mun piti nielaista välissä kun luin ton 😅 Saattaisin tykätä 😉 ja tehdä samoin sulle. Niin siis tietenki vain jos antaisit luvan 😉 Mä veikkaan että kohta on useempi huolestunut täällä tenttaamassa😂


      • Mä kyllä lupaan pyhästi laittaa sulle jatkossa vaan runoo ja riimiä. Oon vähän avuttomassa tilassa nyt, eikä tämmönen oikeen sovi tulla tavaks 😂


      • Siis ihan vaan siks että pitäis joskus nukkuakin 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sori mun piti nielaista välissä kun luin ton 😅 Saattaisin tykätä 😉 ja tehdä samoin sulle. Niin siis tietenki vain jos antaisit luvan 😉 Mä veikkaan että kohta on useempi huolestunut täällä tenttaamassa😂

        Kauniita unia 😘 Pidä ittes kuumana 😅 Mä hohkan nii, että lämpiää varmaan koko kämppä parilla asteella 😂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Siis ihan vaan siks että pitäis joskus nukkuakin 😉

        Kyllä antasin luvan😉
        Ajattelin äsken ihan samaa että saattaapi huomenna anonyymeiltä olla tullu pari viestiä😂
        Onneks on viikonloppu nii ei haittaa vaikka juteltiin näin pitkään. Minä ainaki nautin suunnattomasti tästä keskustelusta😉 Ja kato kelloo miten myöhään jaksoin valvoo😂 Eiköhän se uni tule ehkä palloon vielä tämän yön aikana😂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kauniita unia 😘 Pidä ittes kuumana 😅 Mä hohkan nii, että lämpiää varmaan koko kämppä parilla asteella 😂

        Joo ei kyllä varmaan tarvi tänä yönä peittoo laittaa päälle. On sen verran lämmin tunnelma😂
        Hyvää yötä😊 Nää kivoja unia😉


      • Aava_meri kirjoitti:

        Joo ei kyllä varmaan tarvi tänä yönä peittoo laittaa päälle. On sen verran lämmin tunnelma😂
        Hyvää yötä😊 Nää kivoja unia😉

        En tartte mäkään tänä yönä peittoa, ainoostaan Sua tarttisin 😉 Puoliyö on hyvä alku 😂 Tosin etsää nukkuis vielä hetkeen jos oisin nyt siellä sun peittos alla. Antasin mä tietty sun jossain vaiheessa levätäkin, mutta saattasin sitten herättää taas jossain vaiheessa silleen nätisti 😉 Vaikka silleen mihin just annoit luvan 😉 Öitä


      • Aava_meri kirjoitti:

        Joo ei kyllä varmaan tarvi tänä yönä peittoo laittaa päälle. On sen verran lämmin tunnelma😂
        Hyvää yötä😊 Nää kivoja unia😉

        Mä oon ollu jo hereillä hetken. Tänään tarttis lähteä takaisin etelään eli myös kauemmas susta 🙄 Ja mulla on nyt silmät vähän ristissä kun uni ei meinannu tulla millään. Mua kyllä väsytti, mutta oli liikaa ajatuksia päässä ja tietynlaista tunnetta kehossa. Mietin muun muassa sitä, että tarvittis mun ottaa tälleen (rutkastikin) vanhempana vähän vastuuta siitä mitä kirjottelen ja muutenkin 🙄 Mulla heittää nyt tunteet vähän joka suuntaan, siis oikeesti. Mä oonkin ollu viime vuosina aikamoinen tuuliviiri, mutta onneks ees välillä on vähän tyynempää.
        Nyt tarttee alkaa laittaa kamaa kasaan ja varmaan hotkastakin jotain ennenku lähen tien päälle.
        Lämmintä ja mukavaa lauantaina Aava_meri 💕


      • ... LauantaiTA. Kattos kun kirjootankin ihan piäleen 😊


      • Mä lähen nyt tonne liikenteen hulinaan, vaikkei täälläpäin niin kauheesti liikennettä oo 😉 Tässä sulle tämmönen biisi päivään https://youtu.be/JH_cM59JY34
        Tykkään ite tästä tosi paljon, niinkuin myös Susta 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä lähen nyt tonne liikenteen hulinaan, vaikkei täälläpäin niin kauheesti liikennettä oo 😉 Tässä sulle tämmönen biisi päivään https://youtu.be/JH_cM59JY34
        Tykkään ite tästä tosi paljon, niinkuin myös Susta 😊

        Mä nukkuin kyllä yllättävänki hyvin yöllä, mitä nyt ei heti meinannu uni tulla silmään😂
        Ihan turhaan syytät ittees eilisistä viesteistä. Ethän sä yksin täällä kirjotellu. Oisinhan minäki voinu lopettaa ajoissa.
        Olihan tuo eilinen hauskaa vaihtelua😊 Voidaan pysyä jatkossa vaan ihan asiallisina, jos haluat. Mulle sopii sekin jos välillä et halua pysyä asiallisena. Minkä päätöksen teetkin nii se on mulle ihan ok. Voi välillä vähän tuulettaa ja pitää hauskaa, kun kumpikin ollaan aikuisia😉 Että älä pode huonoa omaatuntoa😊
        Mukavaa päivää ja ajele varovasti😊
        Mäki tykkään susta😉
        https://youtu.be/l2DfNwqWDlE


      • Aava_meri kirjoitti:

        Mä nukkuin kyllä yllättävänki hyvin yöllä, mitä nyt ei heti meinannu uni tulla silmään😂
        Ihan turhaan syytät ittees eilisistä viesteistä. Ethän sä yksin täällä kirjotellu. Oisinhan minäki voinu lopettaa ajoissa.
        Olihan tuo eilinen hauskaa vaihtelua😊 Voidaan pysyä jatkossa vaan ihan asiallisina, jos haluat. Mulle sopii sekin jos välillä et halua pysyä asiallisena. Minkä päätöksen teetkin nii se on mulle ihan ok. Voi välillä vähän tuulettaa ja pitää hauskaa, kun kumpikin ollaan aikuisia😉 Että älä pode huonoa omaatuntoa😊
        Mukavaa päivää ja ajele varovasti😊
        Mäki tykkään susta😉
        https://youtu.be/l2DfNwqWDlE

        No en mä ihan kauheasti pode, vähän kyllä 😉 Oon edistyny reissussa jo aika hyvän matkaa, vaikken ylinopeutta oo liioin mennykkään. Jos sää oisit oottelemassa mua siellä mihkä oon menossa, niin saattas olla vähän painavampi kaasujalka ja tulis ehkä muutama tolppaselfie matkalla 😂
        Nyt en aatellu itteeni kuvauttaa, kun niissä fotoissa on vissiin aika kovat hinnat. Halvemmaks tulee sellanen kuvauskoppiki, mistä mulla tuli nyt mieleen 😘 koppi. Miten lie tälleen ajatus harhailee 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No en mä ihan kauheasti pode, vähän kyllä 😉 Oon edistyny reissussa jo aika hyvän matkaa, vaikken ylinopeutta oo liioin mennykkään. Jos sää oisit oottelemassa mua siellä mihkä oon menossa, niin saattas olla vähän painavampi kaasujalka ja tulis ehkä muutama tolppaselfie matkalla 😂
        Nyt en aatellu itteeni kuvauttaa, kun niissä fotoissa on vissiin aika kovat hinnat. Halvemmaks tulee sellanen kuvauskoppiki, mistä mulla tuli nyt mieleen 😘 koppi. Miten lie tälleen ajatus harhailee 😉

        Tulis kyllä kieltämättä aika kalliit selfiet otettua matkan varrella😂
        Mennään sitte kun mä tulen sinne nii 😘koppiin😉


      • Aava_meri kirjoitti:

        Tulis kyllä kieltämättä aika kalliit selfiet otettua matkan varrella😂
        Mennään sitte kun mä tulen sinne nii 😘koppiin😉

        Oliks tää luppaus 😉
        Mä oon jo perillä kun tulin suorinta reittiä. Oisin mä kyllä voinu vetästä pitemmänkin mutkan taikka u-käännöksen jos oisit vaan pyytäny. Nii ja kertonu osottees sun muut 😂
        Tohon sun edellistä edelliseen viestiis sen verran, jotta mulle käy kaikki. Mä voin olla sulle siveyden sipuli, villi valkosipuli tai jotain niitten väliltä. Ihan niinku neito tahtoo 😉 Mussa kun on näitä erilaisia puolia ja laitoja, enkä oo ihan mutkatonkaan 😂 Et kerrot vaan niin mie sitten soppeudun siun tahtoos. Voidaan mennä kyllä myös ihan tilanteen ja fiiliksen mukkaanki 🙃
        Kylläpä muuten väsyttää. Ei viittis päikkäreitä ottaa kun saattaa sitten mennä yöunet niinku viime yönä 😂 Jotain muuta voisin ottaa ja antaaki mutta vaan Sulle 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oliks tää luppaus 😉
        Mä oon jo perillä kun tulin suorinta reittiä. Oisin mä kyllä voinu vetästä pitemmänkin mutkan taikka u-käännöksen jos oisit vaan pyytäny. Nii ja kertonu osottees sun muut 😂
        Tohon sun edellistä edelliseen viestiis sen verran, jotta mulle käy kaikki. Mä voin olla sulle siveyden sipuli, villi valkosipuli tai jotain niitten väliltä. Ihan niinku neito tahtoo 😉 Mussa kun on näitä erilaisia puolia ja laitoja, enkä oo ihan mutkatonkaan 😂 Et kerrot vaan niin mie sitten soppeudun siun tahtoos. Voidaan mennä kyllä myös ihan tilanteen ja fiiliksen mukkaanki 🙃
        Kylläpä muuten väsyttää. Ei viittis päikkäreitä ottaa kun saattaa sitten mennä yöunet niinku viime yönä 😂 Jotain muuta voisin ottaa ja antaaki mutta vaan Sulle 😉

        Se oli lupaus😉
        Ois voinu kyllä käyä nii että ku oisit tullu mun luo nii täältä et ois ihan heti päässykkää lähtemmään😂 Mut voithan sä lähtee ajamaan takasin tänne, nii kerkeet just sopivasti yöks mun peiton alle😉
        Mussa on kans niin monta puolta että et uskoiskaa😂 Mä voin kiihtyä nollasta sataan hetkessä😉 Sovitaan että oot mun oma villi valkosipuli😉 Kuulostaapa hauskalta😂
        Mä alan täällä taas vähän kuumua, niin ku viime yönä😉 Ajattelin mennä mehtä poluille juoksemaan, jos ylimääränen energia jäis sinne😂 Vaikka ei se kyllä auta. Sinä oot ainut mikä nytten auttas tähän tuntemukseen😘


      • Aava_meri kirjoitti:

        Se oli lupaus😉
        Ois voinu kyllä käyä nii että ku oisit tullu mun luo nii täältä et ois ihan heti päässykkää lähtemmään😂 Mut voithan sä lähtee ajamaan takasin tänne, nii kerkeet just sopivasti yöks mun peiton alle😉
        Mussa on kans niin monta puolta että et uskoiskaa😂 Mä voin kiihtyä nollasta sataan hetkessä😉 Sovitaan että oot mun oma villi valkosipuli😉 Kuulostaapa hauskalta😂
        Mä alan täällä taas vähän kuumua, niin ku viime yönä😉 Ajattelin mennä mehtä poluille juoksemaan, jos ylimääränen energia jäis sinne😂 Vaikka ei se kyllä auta. Sinä oot ainut mikä nytten auttas tähän tuntemukseen😘

        Sää taisit mennä jo vai ehitkö jo tullakin 😂 Jäin vaan miettimään, että kannattaakohan sun lähtee polulle tuolleen kuumissas 😉 Karkaat vielä jonkun toisen lenkkeilijän piälle himojen vallassa 😂 Talvella se ois kyllä kätsää, kun ei tarttis olla ees valmista polkua, kun sää sulattasit sellasen hankeen mennessäs. Ei tarttis sitte kolailla ollenkaan vaan vois vaan ottaa colaa ja kattoa ku neito hoitaa homman 😂 Kyllä mä sua sitten mielellään lämmittelisin jos oisit päässy viileneen siellä polkutalkoissa 😉
        Mullakin alkaa täällä kohdat vähitellen lämpeen ja posket punottaan 😅 Mutta en taija nyt millään keritä sinne sun tykö kun ois muuta hommaa. Toisella kertaa sitten 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sää taisit mennä jo vai ehitkö jo tullakin 😂 Jäin vaan miettimään, että kannattaakohan sun lähtee polulle tuolleen kuumissas 😉 Karkaat vielä jonkun toisen lenkkeilijän piälle himojen vallassa 😂 Talvella se ois kyllä kätsää, kun ei tarttis olla ees valmista polkua, kun sää sulattasit sellasen hankeen mennessäs. Ei tarttis sitte kolailla ollenkaan vaan vois vaan ottaa colaa ja kattoa ku neito hoitaa homman 😂 Kyllä mä sua sitten mielellään lämmittelisin jos oisit päässy viileneen siellä polkutalkoissa 😉
        Mullakin alkaa täällä kohdat vähitellen lämpeen ja posket punottaan 😅 Mutta en taija nyt millään keritä sinne sun tykö kun ois muuta hommaa. Toisella kertaa sitten 😉

        Just tulin kotiin. Eikä ois tullu kyllä mieleenkään katella ketään muita😉
        Mä voin tulla tallaa sun pihalle polkua, nii ei tarvi sun huhkia😂 Ihanaa ois nytkin olla sun kainalossa ja tehä kaikkea kivaa😘


      • Aava_meri kirjoitti:

        Just tulin kotiin. Eikä ois tullu kyllä mieleenkään katella ketään muita😉
        Mä voin tulla tallaa sun pihalle polkua, nii ei tarvi sun huhkia😂 Ihanaa ois nytkin olla sun kainalossa ja tehä kaikkea kivaa😘

        Sulla kesti niin kauan, että mä jouduin hakeen ensiapua itelleni 😂 Kävin eka pimpotteleen naapurin Niinan kelloja mutta sillä oli mies kotona, eikä mua kiinnosta kolmen kimpat ollenkaan. Siittä sitten ravasin hirveellä kiireellä kotikulman Kaijan luo, jonka kanssa päästiin alkusoittoon (esileikkiin) mutta tyssäs homma sitten siihen, kun aloin hokea väärää nimmee 😉 Potkas mut siittä sitte pihalle ja nytte oon siis takasi himpessä. Seuraavaks meinasin mennä höyrystään kylppäriä. Tiiätkö kun tuli 🔥 ja vesi 💧 kohtaa 😉 Onks sulla siellä kaikki ok? 😂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sulla kesti niin kauan, että mä jouduin hakeen ensiapua itelleni 😂 Kävin eka pimpotteleen naapurin Niinan kelloja mutta sillä oli mies kotona, eikä mua kiinnosta kolmen kimpat ollenkaan. Siittä sitten ravasin hirveellä kiireellä kotikulman Kaijan luo, jonka kanssa päästiin alkusoittoon (esileikkiin) mutta tyssäs homma sitten siihen, kun aloin hokea väärää nimmee 😉 Potkas mut siittä sitte pihalle ja nytte oon siis takasi himpessä. Seuraavaks meinasin mennä höyrystään kylppäriä. Tiiätkö kun tuli 🔥 ja vesi 💧 kohtaa 😉 Onks sulla siellä kaikki ok? 😂

        No hyvä että heitti pihalle eikä ollu ensimmäinenkää kotona😂
        Mä oon just kanssa menossa vähä suihkuun viilentymään tältä kuumuudelta😉 Muuten on kaikki ok, mitä nyt täällä sinua haikailen ja villiinnyn itekseni😉


      • Aava_meri kirjoitti:

        No hyvä että heitti pihalle eikä ollu ensimmäinenkää kotona😂
        Mä oon just kanssa menossa vähä suihkuun viilentymään tältä kuumuudelta😉 Muuten on kaikki ok, mitä nyt täällä sinua haikailen ja villiinnyn itekseni😉

        Oo-la-laa, elikkästen sää oon pikapuoliin puhtonen villiviini 💕😅
        Oli se eka neito kämpillä, mutta kun siellä oli siis se urosmerkkinenkin ja ne ei oo nytte viime hetkinä mua niin sytyttänyt, ne miehet nääs 😉 Ihan toista kuin sun kanssas 😅 Täällä on nyt kylppärin peilit huurussa ja naapuri kävi äsken kyselemässä, että onko täällä kämpillä mimmoset asteet, kun heillä kuulemma nousee lämmöt. Siirtyy vissiin ton kämppien välisen seinän kautta lämpöö ny sinnekin. No eipä tuu heillekään kylmä. Eli kuumana käyn 🔥suhun😉 ja 💧:na 😂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oo-la-laa, elikkästen sää oon pikapuoliin puhtonen villiviini 💕😅
        Oli se eka neito kämpillä, mutta kun siellä oli siis se urosmerkkinenkin ja ne ei oo nytte viime hetkinä mua niin sytyttänyt, ne miehet nääs 😉 Ihan toista kuin sun kanssas 😅 Täällä on nyt kylppärin peilit huurussa ja naapuri kävi äsken kyselemässä, että onko täällä kämpillä mimmoset asteet, kun heillä kuulemma nousee lämmöt. Siirtyy vissiin ton kämppien välisen seinän kautta lämpöö ny sinnekin. No eipä tuu heillekään kylmä. Eli kuumana käyn 🔥suhun😉 ja 💧:na 😂

        Oon nyt aivan puhas ja ootan sua kuumana ja märkänä peiton alla😉
        No hyvä ettei muut sytytä sua niin ku mä. Tunne on molemmin puolinen😉
        Mun kämppä on ihan kuuma ja höyryssä, niin ku ois ulkona joku trooppisempiki ilmasto😂


      • Aava_meri kirjoitti:

        Oon nyt aivan puhas ja ootan sua kuumana ja märkänä peiton alla😉
        No hyvä ettei muut sytytä sua niin ku mä. Tunne on molemmin puolinen😉
        Mun kämppä on ihan kuuma ja höyryssä, niin ku ois ulkona joku trooppisempiki ilmasto😂

        Tässä sulle pientä piristystä iltaan😉
        https://youtu.be/I9ntzQAuqAc



      • Aava_meri kirjoitti:

        Tässä sulle pientä piristystä iltaan😉
        https://youtu.be/I9ntzQAuqAc

        Jaha 😂 Kuuma ja kostee villiviini pisti sitten homman poikki 😂😅 Mä kun just sain ajatuksissani kädet sun takapuolelle lannenotkoon ja olin aikeissa maistaa sun kosteikkoas 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No täähän se auttoki mun tilaa 😅😂

        Me aletaan taas vähä villiintyä😉 Saatkohan taaskaan yöllä nukuttua sun mietteiltä?😂 Eikä sinun tartte sitten miettiä että sun pitäs ottaa jotain vastuuta tästä hommasta, ku satut olemaan vähän vanhempi😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jaha 😂 Kuuma ja kostee villiviini pisti sitten homman poikki 😂😅 Mä kun just sain ajatuksissani kädet sun takapuolelle lannenotkoon ja olin aikeissa maistaa sun kosteikkoas 😉

        En laittanu poikki😉 Kosteikko on vaan vähän liian villinä täällä ja oottaa sun kosketusta😘


      • Aava_meri kirjoitti:

        Me aletaan taas vähä villiintyä😉 Saatkohan taaskaan yöllä nukuttua sun mietteiltä?😂 Eikä sinun tartte sitten miettiä että sun pitäs ottaa jotain vastuuta tästä hommasta, ku satut olemaan vähän vanhempi😉

        Mä oon jo ehtiny villiintyä täysin enkä ehkä kesyynny enää koskaan 😂 Koitan nyt saada ajatusta muualle ja meen tubelin ihmeelliseen maalimaan. Ettin sulle ehkä jonku biisinkin jos tältä tilaltani kykenen 😉 Jos ehit koisaan ennenku linkkiä pukkaa nii kuuntele sitten kun kerkiit 😂 Kosteita unia 😘


      • Aava_meri kirjoitti:

        En laittanu poikki😉 Kosteikko on vaan vähän liian villinä täällä ja oottaa sun kosketusta😘

        Mulla tekis aivan älyttömästi mieli sivellä suulla sua jalkovälistä😘 Sä aiheutat mulle semmosia väristyksiä tonne alakertaan että oksat pois😉


      • Aava_meri kirjoitti:

        En laittanu poikki😉 Kosteikko on vaan vähän liian villinä täällä ja oottaa sun kosketusta😘

        Jos saisin valita tubelin ja sun väliltä nii ei ois ollenkaan vaikeeta. Kyllä mä sua kattelisin ja koskettelisin PALJON mieluummin ku näitä näppäimiä 😘


      • Aava_meri kirjoitti:

        Mulla tekis aivan älyttömästi mieli sivellä suulla sua jalkovälistä😘 Sä aiheutat mulle semmosia väristyksiä tonne alakertaan että oksat pois😉

        Se tässä oli mulla vähän niinku tarkotuskin 😂 Täällä mä vapisen ku haavanlehti, kuumissani 🔥, kosteena 💧ja haluaisin vain sua


      • Suukotella sua sinne ja saada sut ihan märäks ja kuumaks. 😘


      • Mä meen nyt sinne tubeliin ennenku lähtee taju 😅


      • Sitä ennen mun on vissiin pakko tehä jotain muuta. Ja sen ajan mä aattelen vain sua 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sitä ennen mun on vissiin pakko tehä jotain muuta. Ja sen ajan mä aattelen vain sua 😉

        Kyllä mäki oisin paljon mieluummin sun vieressä ja koskettasin sua ku näitä näppäimiä nypläisin😉 Mä en tiiä miten kestän ja selviin tästä yöstä, mä haluun sua vaan niin paljon❤ Kun nähään nii mä hyväilen sua koko yön että tulet vaan jatkuvasti😘


      • Aava_meri kirjoitti:

        Kyllä mäki oisin paljon mieluummin sun vieressä ja koskettasin sua ku näitä näppäimiä nypläisin😉 Mä en tiiä miten kestän ja selviin tästä yöstä, mä haluun sua vaan niin paljon❤ Kun nähään nii mä hyväilen sua koko yön että tulet vaan jatkuvasti😘

        Mä oon nytte ihan ok ja vähän enemmän levollinen vaikka kuuma on edelleen 😉 Laittasin sulle yhden linkin mutta en kehtaa ja tiiän että se lähtis samantein veks 😂 Se ei oo tubeliin ollenkaan 😉 Sinne mä en taida enää tänään jaksaakaan mennä, sattuneista syistä 😂


      • Mä muutenkin vähän pelkään sitä, jotta saadaan ehkä molemmat kohta bannit tänne palstoille 😂 Toivottavasti saat unta ❤️ HSNEH eli J. Tapioo vähän lainaten, haluun sua niin että halkeen. Mut kyl mä tykkään kans 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä oon nytte ihan ok ja vähän enemmän levollinen vaikka kuuma on edelleen 😉 Laittasin sulle yhden linkin mutta en kehtaa ja tiiän että se lähtis samantein veks 😂 Se ei oo tubeliin ollenkaan 😉 Sinne mä en taida enää tänään jaksaakaan mennä, sattuneista syistä 😂

        Ei kai tässä auta muu kun laittaa pää tyynyyn ja yrittää koittaa nukkua😂 Oon mäki vähän rauhallisempi jo. Tiiän kyllä mitä linkkiä tarkotat😉 Ei passaa enää mennä semmosille sivustoille tai menee unet tältä yöltä lopullisesti😂
        Kauniita unia😘 Pysy kuumana ja piä mut mielessä😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä muutenkin vähän pelkään sitä, jotta saadaan ehkä molemmat kohta bannit tänne palstoille 😂 Toivottavasti saat unta ❤️ HSNEH eli J. Tapioo vähän lainaten, haluun sua niin että halkeen. Mut kyl mä tykkään kans 😉

        Oon miettiny ihan samaa. On aika värikästä tekstiä nämä jutut😂 Meidän pitäs löytää joku muu paikka missä jutella rauhassa😉 Onko sulla mitään ehotuksia?


      • Aava_meri kirjoitti:

        Oon miettiny ihan samaa. On aika värikästä tekstiä nämä jutut😂 Meidän pitäs löytää joku muu paikka missä jutella rauhassa😉 Onko sulla mitään ehotuksia?

        Sä olit mun mielessä koko yön ja unet jäi taas vähiin 😉 Laitoin sulle postia. Toivottavasti tuli perille.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sä olit mun mielessä koko yön ja unet jäi taas vähiin 😉 Laitoin sulle postia. Toivottavasti tuli perille.

        Kävin vastaamassa sun postiin😉


      • Aava_meri kirjoitti:

        Kävin vastaamassa sun postiin😉

        Mä en ennää tiiät mitä kautta ja kuinka halluut, niin laittelen sulle kaikilla tavoilla nyt sitte 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä en ennää tiiät mitä kautta ja kuinka halluut, niin laittelen sulle kaikilla tavoilla nyt sitte 😉

        Jätettiinkö sinut aavalle merelle ;D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jätettiinkö sinut aavalle merelle ;D

        😂 Saatto olla niinkii tai ehkä jäi vähän auki.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe