Vihreiden kansanedustaja pilkkasi rasistisesti vähemmistöjä

Anonyymi

17

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En löytänyt noista videoista rasismia. Sketsihahmot ovat hauskoja ja sympaattisia. Tarkoitus ei ole lietsoa vihaa.

      Toisenlaista jälkeä tulee, kun persu alkaa kirjoittaa nettiin muslimeista. Siinä ei ole mitään hauskaa eikä sympaattista. Tuloksena on usein vastenmielistä rasistista moskaa.

      • Anonyymi

        Joko james potkukelkkaa on vaadittu irtisanoutumaan kaikista rasistisista roolihahmoistaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko james potkukelkkaa on vaadittu irtisanoutumaan kaikista rasistisista roolihahmoistaan

        Mitään muuta väestöryhmää ei voi kohdellaa rasistisesti kuin kehitysmaamuslimeita.... siksi James Potkukelkka voi jatkaa....


      • Voidaan siis jatkossa tehdä musliimien teoista lasten raiskauksista ja pommien rakentelusta ja räjäyttämisesta hauska sketsi video. Oulun tapauksen , viisi kuukautta kestänyttä raiskausten sarjaa . Vihervasemmisto ei tuomitse KOSKAAN matua , syy on AINA rasistisissa Suomalaisissa (kysykää vaikka heiltä) , Osalla heistä on JO Suomen kansalaisuus, tolkunmiehen mukaan se pitää peruuttaa ja välittömästi, kenellä on sen myöntämiseen oikeus, on myös oikeus se peruuttaa.. Jospa yle rakentaa sympaattiset hahmot , joilla voidaan muslimien teot esittää sympaattisen hahmojen kautta. Nämä sympaattiset musliimihahmot , voidaa sitten valita pätevinä asiantuntioina kansaamme edustamaan.


      • Anonyymi
        tarkkanäköinen kirjoitti:

        Voidaan siis jatkossa tehdä musliimien teoista lasten raiskauksista ja pommien rakentelusta ja räjäyttämisesta hauska sketsi video. Oulun tapauksen , viisi kuukautta kestänyttä raiskausten sarjaa . Vihervasemmisto ei tuomitse KOSKAAN matua , syy on AINA rasistisissa Suomalaisissa (kysykää vaikka heiltä) , Osalla heistä on JO Suomen kansalaisuus, tolkunmiehen mukaan se pitää peruuttaa ja välittömästi, kenellä on sen myöntämiseen oikeus, on myös oikeus se peruuttaa.. Jospa yle rakentaa sympaattiset hahmot , joilla voidaan muslimien teot esittää sympaattisen hahmojen kautta. Nämä sympaattiset musliimihahmot , voidaa sitten valita pätevinä asiantuntioina kansaamme edustamaan.

        Vihervasemmisto on selkeästi tuominnut Oulussa tapahtuneet rikokset.

        Mutta se ei sinulle riitä, koska vihervasemmiston tuomio kohdistui rikokset tehneisiin yksilöihin, ei kansanryhmään.

        Suomessa on ollut tapana asettaa yksilö vastuuseen rikoksistaan. Sinä haluaisit korvata tuon jonkinlaisella kollektiivisella rangaistuksella? Siis tyyliin natsi-Saksa? Jokainen juutalainen/muslimi on vastuussa joidenkin juutalaisten/muslimien rikoksista? Sitäkö haluat?


    • Anonyymi

      Rasisti kortti taas jollakin heiluu, ei ole rasismia jos sanoo asian kuin se on. Sitä jos jatkuvasti kytättäs tällaista asiaa, niin kohta kaikki puheet ym..ovat rasistisia tai vihamielisiä, et voi kehua toista silloin moitit toista, kumarra toista niin toiselle pyllistät. Toiset vaan hyväksyy toisten vaihingoittamisen ja toiset ei, näitähän on tapahtunut.

      • Anonyymi

        Vihreät eivät näekään koskaan rasismia omissa toimissaan.

        Vihreä rasismi on tabu josta ei saa puhua.


    • Anonyymi

      Islamistien kritisoiminen on arvostelun yläpuolella koska tähän ”vähemmistöön” kuuluu 1,6 miljardia ihmistä joiden joukkovoimaa ei pidä kyseenalaistaa.....Hussein & Hussein

    • Anonyymi

      Ei edes James Potkukelkan.....

      • Anonyymi

        Vammaisten pilkkana pitäminenkin lisää taakkaa syntikuormaan


    • Anonyymi

      Suomessa on Juutalaisia noin 2000, Manneja noin 10000 mutta kehitysmaa muslimeita on jo noin 85000 ja kaikki ovat tulleet vuoden 1990 jälkeen. Sitä ennen Suomessa oli noin 800 tataari muslimia....... Tästä voi kaikki tolkunihmiset päätellä mihin nämä holtittomasti lisääntyvät kehitysmaamuslimit pyrkivät.....

      • Anonyymi

        Mihin he pyrkivät?

        Ööh, parempaan elintasoon?

        Täysin tuomitavaa käytöstä! Pysyisivät köyhinä!


    • Anonyymi

      Kalifatti. Sitten vääräuskoisten päät löysässä. Tulet kokemaan ..

      • Anonyymi

        Vääräuskoisten päiden katkaisu on ratkaisumalli kaikkiin eteen tuleviin ongelmiin


    • Anonyymi

      Niitä tuomittavia yksilöitä alkaa vaan olla liikaa Suomessa, osa jotka eivät ole suomalaisia vaikka jotkut jauhopäät ovat antaneet kansalaisuuden tolkuttoman vastuuntunnottomasti. Kaikillekko pitäisi antaa kansalaisuus niin matujen rikostilastot menis nollille, mm vihreitten logiikalle sopisi

    • Anonyymi

      Vihreiden mielestä jokainen maahantullut on oikeutettu ikuiseen elatukseen suomalaisten kustannuksella.

      Vihreät etsivät nyt maksajia heidän harrastuksekseen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe