Hänelle vähän nuoremmalle

Anonyymi

Aika puuha päivä on ollut ja vielä jatkuu. Nopeasti vaan: kaipaan kyllä sua, vaikken tänään ole ehtinytkään kirjoitella. Olet ajatuksissa (kun tekee ruumiillista ”työtä”, ehtii samalla ajatus pyöriä vaikka missä).

Yhdestä jutusta päättelen, että minäkin olen ollut tossa joku tunti sitten mielessäsi jollain tavalla ;-)

Halaus ja pusu sinne ❤️ Odotan kovasti, että nähdään huomenna 😍

t. Se yks häntä kaipaava S

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko mies vai nainen?

      • Anonyymi

        Kelpaako j mies sulle?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaako j mies sulle?????

        Kelpaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaa

        Sori annan numeroni H miehelle, et kelpaa enää.


    • Anonyymi

      Nainen

      • Anonyymi

        hmmm...kiintoisaa.


    • Anonyymi

      Nähdäänkö sun työpaikalla? Oletko huomennakin mestoilla? Ajattelin antaa sulle mun numeroni, jos olet hän.

      • Anonyymi

        Jos olet H-mies?!?


      • Anonyymi

        En ole hän, ketä ajattelet. En ainakaan usko. Hän tuskin käyttäisi sanaa mestoilla. Jos olisit hän, olisin tietysti otettu puhelinnumerosta :-) Se ei vissiin ole sama kuin työnumero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet H-mies?!?

        Kyllä vain H.


      • Anonyymi

        Pusu ja rutistus sille yhdelle kovin tärkeälle H:lle ♥️ Voi että taas tekisi mieli viereen ja katsomaan niihin valloittaviin silmiin vähän liian pitkään ;-) Olet ollut paljon mielessä 😍

        Jos annat sen numeron, lupaan itsekin jotenkin vihjaista kiinnostukseni muuten kuin silmillä. Pakotan itse uskaltamaan, pakkohan tässä on uskaltaa ja alkaa ottamaan askeleita suuntaasi.

        No nyt täytyy lähteä suihkuun, olen kaivanut maata muutaman tunnin aika huolella.


    • Anonyymi

      Mistä jutusta niin päättelet:)?

      • Anonyymi

        Löysästä *itusta:)


    • Anonyymi

      Sinäkö olet se s ap?;)

      • Anonyymi

        Ketä ap kaipaileekaan mikämahtaa olla nimen ensimmäinen kirjain?☺️


      • Anonyymi

        Olipa ajoitus tulla palstalle ;-) Liekö telepatiaa? Sepä se S tietysti. ;-)

        Mites päästään täältä palstalta ihan oikeaan elämään, olemaan ihan kahden?


      • Anonyymi

        Ja tämä oli AP:lta. Hän voi tuosta aloituksesta itsensä tunnustaa kohtuullisella varmuudella. 😎 Hän on oman tunnisteensa myös ketjuun laittanut, tai sitten joku muu on liikkellä samoilla merkeillä. Tiedän, täällä on vaikea olla ihan varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä oli AP:lta. Hän voi tuosta aloituksesta itsensä tunnustaa kohtuullisella varmuudella. 😎 Hän on oman tunnisteensa myös ketjuun laittanut, tai sitten joku muu on liikkellä samoilla merkeillä. Tiedän, täällä on vaikea olla ihan varma.

        Ai näilläkö ;-) , OTM71 harrastaa samanlaista.


    • Anonyymi

      Ketä AP kaipailee?

    • Anonyymi

      Kirjoitella tänne vai hänelle itselle suoraan?

      • Anonyymi

        Suoraan tietysti!


    • Anonyymi

      Tämä ketju on kiinnostava voisiko aloittaja kuvailla tarkemmin?!

      • Anonyymi

        Olen monta asiaa tässä ketjussa jo kuvaillut. Kyseessä on nuorempi kollega mies, jolla on kauniit siniset silmät ja joka katsoo silmiin niin että meinaa jalat mennä alta. Tänään näin se katseen, mutta aika varovaisena.

        Mitä muuta voisin hänestä kertoa. No hän on ihana persoona ja tuntuu, että aaltopituus vaan osuus yhteen, vaikka olemme myös erilaisia. Hän on minua auttanut auton kanssa, vaikka hänellä oli silloin itsellä kiire. Olin tosiaan eilen ainakin jollain tavalla hänen mielissään, todistettavasti. 😎 Mitäs muuta... En ole itse naimisissa, mutta lapsia on ja hän taas on tietääkseni lapseton sinkku. Tiedän, että hän haluaa vaimon ja lapsen (on itse sanonut niin ja katsonut sen jälkeen silmiin, liekö sattumaa vai tarkoituksellinen katse). Eiköhän näillä jo voi tunnistaa itsensä joten kuten ;-) Jos ei voi, niin ehdotan vastavuoroisia vihjeitä. Hän on mm. saanut minulta jotain, mitä?

        Häntä ehkä vähän ehkä häiritsee, jos juttelen muiden miesten kanssa? En ole varma, mutta pientä epävarmuutta olen aistivani (?) Ei hänen tarvitsisi olla mustis (tai mitä lie sitten tuo tunne onkaan). Hänet minä haluan en muita! Ymmärrän kyllä, että koko tilanne on epävarmuutta aiheuttava, pitäs vaan päästä juttelemaan kahden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen monta asiaa tässä ketjussa jo kuvaillut. Kyseessä on nuorempi kollega mies, jolla on kauniit siniset silmät ja joka katsoo silmiin niin että meinaa jalat mennä alta. Tänään näin se katseen, mutta aika varovaisena.

        Mitä muuta voisin hänestä kertoa. No hän on ihana persoona ja tuntuu, että aaltopituus vaan osuus yhteen, vaikka olemme myös erilaisia. Hän on minua auttanut auton kanssa, vaikka hänellä oli silloin itsellä kiire. Olin tosiaan eilen ainakin jollain tavalla hänen mielissään, todistettavasti. 😎 Mitäs muuta... En ole itse naimisissa, mutta lapsia on ja hän taas on tietääkseni lapseton sinkku. Tiedän, että hän haluaa vaimon ja lapsen (on itse sanonut niin ja katsonut sen jälkeen silmiin, liekö sattumaa vai tarkoituksellinen katse). Eiköhän näillä jo voi tunnistaa itsensä joten kuten ;-) Jos ei voi, niin ehdotan vastavuoroisia vihjeitä. Hän on mm. saanut minulta jotain, mitä?

        Häntä ehkä vähän ehkä häiritsee, jos juttelen muiden miesten kanssa? En ole varma, mutta pientä epävarmuutta olen aistivani (?) Ei hänen tarvitsisi olla mustis (tai mitä lie sitten tuo tunne onkaan). Hänet minä haluan en muita! Ymmärrän kyllä, että koko tilanne on epävarmuutta aiheuttava, pitäs vaan päästä juttelemaan kahden.

        käy kimppuun vaan, se toimii.


      • Anonyymi

        Komppaan tuota 16.46 kommenttia. Ymmärrän myös, että hänellä on myös sama kynnys kun olen varattu (enää lähimmän kulissi) ja ikäjuttukin on myös toisinpäin. Ainakaan omalta puoleltani tämä ei oo mikään hetken ihastus. Aika pitkään tässä on kärvistelty tunteiden kanssa.

        Lähtökohtaisesti kimppuun käyminen vaatia aika kovaa itseluottamusta, mitä nyt ei raskauskilojen alta huonossa suhteessa pitkään eläneeltä naiselta tahdo löytyä kovin helposti. Enkä nyt muutenkaan ole luvatta munille käyvää tyyppiä ;-) Koskea saa kun tietää, että se on toivottua. Vois sanoa: sitä odotellessa :-)


    • Anonyymi

      Edellinen kommentti oli aika hauska😂 uskaltaisinkohan käydä itseäni reilusti nuoremman miehen kimppuun. Taitais mies pelästyä🙄 miettii nainen (ei ap.)

    • Anonyymi

      Minäkin kaipaan sinua❤️

      • Anonyymi

        Kukas ?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1739
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1713
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1649
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1252
    8. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    10. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      66
      1063
    Aihe