Jutsuako

Jutsuka

Ju jutsun kevään peruskurssi alkaa Helsingissä TI 8.3. klo 20.00.

Junnu Ju Jutsun kevään peruskurssi alkaa Helsingissä TI 8.3. klo 17.00.

Paikka: Combat Academy of Finland, Suvilahdenkatu 10 E, 00580 HELSINKI (SÖRNÄINEN). Harjoitusajat ja lisätiedot / ilmoittautumiset: www.combat.fi

11

2505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmph

Elä kehtoo spämmätä.

• Spämmiä

Jutsu kurssin ilmoitus on varmaan muuta kuin spämmiä...luulen! Spämmi on potaskaa joka ei tänne kuulu, lajin kurssit kuuluu (jokuhan voi olla jopa kiinnostunut aloittamaan oikean treenauksen jauhannan sijaan).

• Magaaja

Itse en tuollaista ns. jujutsua suosittelisi kenellekään kaveri oli vastaavanlajin parissa ja siltä meni selkä heti kun siellä tosissaan tehtiin niitä tekniikoita

lisäksi mielestäni nuo itämaiset lajit ovat aina erittäin arveluttavia ja vaarallisiakin kun palvotaan jotain samuraiden kuvia mutta nykyaikainen laji kuten krav maga on todellista taitavuutta vaativa kamppailulaji vai onko - kyllä on!

suosittelisin mieluummin nykyaikaista voimailua harrastaville tutustumaan krav magaan sehän on todella testattu eikä tarvitse kumarrella mitään dinosaurusten aikaisia ukkoja ja hakkailla jollain puumiekoilla ja selkäkin säilyy ehjänä

• Mörkö

Höperö

• Mie vaan

Saatiinpa loistava esimerkki siitä mikä on sitä spämmiä:)!

• jaska

grav magahan on akkojen laji

• myös magaaja

joopa joo - yli-innokkaat peruskurssin käyneet hehkuttelee. Itse treenaan myös krav magaa (pitkä lajitausta jutsun puolella) mutta olen kuitenkin NIIN kyllästynyt näihin maga-on-tappavan-tehokas-käytännössä-kokeiltu-muut-lajit-ovat-turhia-höpötyksiin. Yrittäkää nyt (kaikkien lajien) urpot tajuta että LAJI EI ITSESSÄÄN TEE KENESTÄKÄÄN VOITTAMATONTA FIGHTERIA! Vaatii pitkää treenaamista että pystyy tositilanteessa käyttämään oppimaansa. Toiset ei opi sitä koskaan. Eli rautalanka käteen - se ei ole laji, vaan tekijä joka ratkaisee. Tunnen judokoita (puhdas urheilulaji, eikö vain?) jotka ovat ihan tappokoneita katutappelussa, ja vastaavasti magaajia (Reality-based Self-defense) jotka pääsisivät hengestään kun yrittäisivät ensimmäistä kertaa jotain aseen riistoa. Eli joka lajissa on hyviä ja huonoja, oikeasti lujia jätkiä (ja miksei mimmejäkin) mutta myös ihmisiä jotka on kivat lajivaatteet päällä muutaman kerran viikossa jumppaamassa. Koittakaa nyt hyvät ihmiset lopettaa nää turhanaikaiset "mun laji (iskä?) on parempi (vahvempi?) kuin sun!"-vuodatukset.

• Jarkkoxyz
        Mie vaan kirjoitti:

Saatiinpa loistava esimerkki siitä mikä on sitä spämmiä:)!

Kantsii muuten laajentaa Finglish -sanavarastoaan, jos tuo vaikutti "spämmiltä" ;)

Sanotaanko, että tarkoitit provosoivaa viestiä. Oikeasti luulen, että jujutsu-asiantuntija oli ihan tosissaan :D

• Meikä vaan
        myös magaaja kirjoitti:

joopa joo - yli-innokkaat peruskurssin käyneet hehkuttelee. Itse treenaan myös krav magaa (pitkä lajitausta jutsun puolella) mutta olen kuitenkin NIIN kyllästynyt näihin maga-on-tappavan-tehokas-käytännössä-kokeiltu-muut-lajit-ovat-turhia-höpötyksiin. Yrittäkää nyt (kaikkien lajien) urpot tajuta että LAJI EI ITSESSÄÄN TEE KENESTÄKÄÄN VOITTAMATONTA FIGHTERIA! Vaatii pitkää treenaamista että pystyy tositilanteessa käyttämään oppimaansa. Toiset ei opi sitä koskaan. Eli rautalanka käteen - se ei ole laji, vaan tekijä joka ratkaisee. Tunnen judokoita (puhdas urheilulaji, eikö vain?) jotka ovat ihan tappokoneita katutappelussa, ja vastaavasti magaajia (Reality-based Self-defense) jotka pääsisivät hengestään kun yrittäisivät ensimmäistä kertaa jotain aseen riistoa. Eli joka lajissa on hyviä ja huonoja, oikeasti lujia jätkiä (ja miksei mimmejäkin) mutta myös ihmisiä jotka on kivat lajivaatteet päällä muutaman kerran viikossa jumppaamassa. Koittakaa nyt hyvät ihmiset lopettaa nää turhanaikaiset "mun laji (iskä?) on parempi (vahvempi?) kuin sun!"-vuodatukset.

Melkein tekisi mieli taputtaa ja hurrata.
        Kerrankin joku puhuu asiaa.

• moodoman

tulkaa kerran ylivieskalaisen käden tien salille niin näätte kunnon reeniä. ei mitään thai-maga tai samurai läppää vaan kovaa kamppailua. tehottomat lyönnit on korvattu aidolla mattokamppaailulla joka sopii reippaisiin monen miehen ryminöihin asvaltilla

• finjutsu.com

OTA SELVÄÄ ASIOISTA JA KIRJOITA VASTA SITTEN. niin ja on sääli jos häneltä meni selkä mutta missä lajissa ei tapaturmia sattuisi???
        Olen itse harrastanut lajia ja en ole kuullut suuremmista vammoista kuin nilkan murtumasta vyökokeessa (sininen vyö) =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe