Jutsuako

Jutsuka

Ju jutsun kevään peruskurssi alkaa Helsingissä TI 8.3. klo 20.00.

Junnu Ju Jutsun kevään peruskurssi alkaa Helsingissä TI 8.3. klo 17.00.

Paikka: Combat Academy of Finland, Suvilahdenkatu 10 E, 00580 HELSINKI (SÖRNÄINEN). Harjoitusajat ja lisätiedot / ilmoittautumiset: www.combat.fi

11

2490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmph

      Elä kehtoo spämmätä.

    • Spämmiä

      Jutsu kurssin ilmoitus on varmaan muuta kuin spämmiä...luulen! Spämmi on potaskaa joka ei tänne kuulu, lajin kurssit kuuluu (jokuhan voi olla jopa kiinnostunut aloittamaan oikean treenauksen jauhannan sijaan).

    • Magaaja

      Itse en tuollaista ns. jujutsua suosittelisi kenellekään kaveri oli vastaavanlajin parissa ja siltä meni selkä heti kun siellä tosissaan tehtiin niitä tekniikoita

      lisäksi mielestäni nuo itämaiset lajit ovat aina erittäin arveluttavia ja vaarallisiakin kun palvotaan jotain samuraiden kuvia mutta nykyaikainen laji kuten krav maga on todellista taitavuutta vaativa kamppailulaji vai onko - kyllä on!

      suosittelisin mieluummin nykyaikaista voimailua harrastaville tutustumaan krav magaan sehän on todella testattu eikä tarvitse kumarrella mitään dinosaurusten aikaisia ukkoja ja hakkailla jollain puumiekoilla ja selkäkin säilyy ehjänä

      • Mörkö

        Höperö


      • Mie vaan

        Saatiinpa loistava esimerkki siitä mikä on sitä spämmiä:)!


      • jaska

        grav magahan on akkojen laji


      • myös magaaja

        joopa joo - yli-innokkaat peruskurssin käyneet hehkuttelee. Itse treenaan myös krav magaa (pitkä lajitausta jutsun puolella) mutta olen kuitenkin NIIN kyllästynyt näihin maga-on-tappavan-tehokas-käytännössä-kokeiltu-muut-lajit-ovat-turhia-höpötyksiin. Yrittäkää nyt (kaikkien lajien) urpot tajuta että LAJI EI ITSESSÄÄN TEE KENESTÄKÄÄN VOITTAMATONTA FIGHTERIA! Vaatii pitkää treenaamista että pystyy tositilanteessa käyttämään oppimaansa. Toiset ei opi sitä koskaan. Eli rautalanka käteen - se ei ole laji, vaan tekijä joka ratkaisee. Tunnen judokoita (puhdas urheilulaji, eikö vain?) jotka ovat ihan tappokoneita katutappelussa, ja vastaavasti magaajia (Reality-based Self-defense) jotka pääsisivät hengestään kun yrittäisivät ensimmäistä kertaa jotain aseen riistoa. Eli joka lajissa on hyviä ja huonoja, oikeasti lujia jätkiä (ja miksei mimmejäkin) mutta myös ihmisiä jotka on kivat lajivaatteet päällä muutaman kerran viikossa jumppaamassa. Koittakaa nyt hyvät ihmiset lopettaa nää turhanaikaiset "mun laji (iskä?) on parempi (vahvempi?) kuin sun!"-vuodatukset.


      • Jarkkoxyz
        Mie vaan kirjoitti:

        Saatiinpa loistava esimerkki siitä mikä on sitä spämmiä:)!

        Kantsii muuten laajentaa Finglish -sanavarastoaan, jos tuo vaikutti "spämmiltä" ;)

        Sanotaanko, että tarkoitit provosoivaa viestiä. Oikeasti luulen, että jujutsu-asiantuntija oli ihan tosissaan :D


      • Meikä vaan
        myös magaaja kirjoitti:

        joopa joo - yli-innokkaat peruskurssin käyneet hehkuttelee. Itse treenaan myös krav magaa (pitkä lajitausta jutsun puolella) mutta olen kuitenkin NIIN kyllästynyt näihin maga-on-tappavan-tehokas-käytännössä-kokeiltu-muut-lajit-ovat-turhia-höpötyksiin. Yrittäkää nyt (kaikkien lajien) urpot tajuta että LAJI EI ITSESSÄÄN TEE KENESTÄKÄÄN VOITTAMATONTA FIGHTERIA! Vaatii pitkää treenaamista että pystyy tositilanteessa käyttämään oppimaansa. Toiset ei opi sitä koskaan. Eli rautalanka käteen - se ei ole laji, vaan tekijä joka ratkaisee. Tunnen judokoita (puhdas urheilulaji, eikö vain?) jotka ovat ihan tappokoneita katutappelussa, ja vastaavasti magaajia (Reality-based Self-defense) jotka pääsisivät hengestään kun yrittäisivät ensimmäistä kertaa jotain aseen riistoa. Eli joka lajissa on hyviä ja huonoja, oikeasti lujia jätkiä (ja miksei mimmejäkin) mutta myös ihmisiä jotka on kivat lajivaatteet päällä muutaman kerran viikossa jumppaamassa. Koittakaa nyt hyvät ihmiset lopettaa nää turhanaikaiset "mun laji (iskä?) on parempi (vahvempi?) kuin sun!"-vuodatukset.

        Melkein tekisi mieli taputtaa ja hurrata.
        Kerrankin joku puhuu asiaa.


      • moodoman

        tulkaa kerran ylivieskalaisen käden tien salille niin näätte kunnon reeniä. ei mitään thai-maga tai samurai läppää vaan kovaa kamppailua. tehottomat lyönnit on korvattu aidolla mattokamppaailulla joka sopii reippaisiin monen miehen ryminöihin asvaltilla


      • finjutsu.com

        OTA SELVÄÄ ASIOISTA JA KIRJOITA VASTA SITTEN. niin ja on sääli jos häneltä meni selkä mutta missä lajissa ei tapaturmia sattuisi???
        Olen itse harrastanut lajia ja en ole kuullut suuremmista vammoista kuin nilkan murtumasta vyökokeessa (sininen vyö) =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe