Moi! Olin nyt pääsiäisenä sukulaisnaisen koiranvahtina noin 3vrk
Eka päivä meni iltaa hyvin,ja sitten tuli hieman levotonolo...päätimpä vähän vilkaista vaatekaappiin...yhtäkkiä minulla sitten vilahti jo piksut jalkaan ja hamusin hamevalikoimaa....löysin skottiruutuisen vekkihameen suht lyhyt...tosin vetovetju ei mennyt kiinni sen verran mahakas oken.
Siinä sitten asuissa peilailin itseäni ja nopeasti laukesin talouspaperiin,seuraavana päivänä sama,tosin eri asut.....muilla samoja kokemuksia?
Hamekaapilla
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
sukulaisnaisellasi tietysti jossain piilossa tallentava videokamera, kenties suorana striimaa nähtäväksi kun sinä runkkaat hänen vaatteisiinsa...
Saattaa olla helvetillinen kärähtäminen edessä... - Anonyymi
Itse kävin vuosia nuorempana naapurini asunnossa samoissa hommissa.Asuttiin pienessä rivitalossa syrjäseudulla jossa oli vain kolme asuntoa.Kolmas naapuri oli säännöllisesti pois kotoaan ja minun vierusnaapurini seija työskenteli virastossa arkipäivisin.Tiesin missä hän pitää vara avaintaan koska hän oli sen minulle kertonut kerran ollessaan matkoilla kun olin hänen asuntoaan ylläpitämässä.
Ensimmäinen kerta oli kaikkein kuumottavin kun keskellä päivää livahdin hänen asuntoon.Suoraan vaatekaapille ja ihanat alusasut päälle.Päätin session yleensä pienessä sauna kylpyhuoneessa jossa hieroin kulliani hänen pyykkikorin nyloneihin tai alushousuihin. Varmaan kaksi vuotta jatkoin pervoilua lähes joka viikko ja muutamankerran lainasin hänen stringejään ja pidin niitä collareideni alla pihatöitä tehdessä- Oli ihana fiilis kun hän istui aidan takana keinussaan lehteä lukemassa autuaan tietämättömänä mitä minulla on päälläni.Kilttinä miehenä kyllä palautin housut aina pyykkikoriin pieni epäilys mielessä että huomaako hän housuissa kiimatippojeni jäljet.
Jälkeenpäin olen useasti miettinyt että millainenkohan paskavyyhti olisi seurannut jos hän olisi joskus tullut esim kesken päivän sairaana kotiin. Hänellä tuskin oli mitään käryä touhuistani mutta yhden kerran sain kylmääviä ajatuksia kun taas menin saunaan pyykkikorille ja pyykkikonen päällä oli kolmet uudet stringit vierekkäin vielä hintalapuissa. Nämä olivat vielä kaikenlisäksi erikoisen seksikkäitä läpipitsisiä,siis aivan erilaisia kuin hänen muut alusasunsa. Silloin kävi mielessä että hän tietää touhuni ja oli jättänyt nuo testiksi.
Harmikseni hän muutti pois muutaman vuoden ihanan naapurisuhteemme jälkeen. Kerran olen hänet nähnyt naapurikaupungissa ihan sattumalta yhdellä kirpputorilla. Vaihdoimme muutaman sanan ja onnekseni päälläni oli pitkä takki sillä olin aivan kivikovana ja hän olisi taatusti huomannut erektioni. Onneksi hänestä jäi muutamat valokuvat ja parit stringit muistoiksi joita on kiva aina välillä hieraista.- Anonyymi
Entä jos entinen naapurisi olisi kirppiksellä kysyä paukauttanut että oletko täällä etsimässä uusia runkkupikkareita...
- Anonyymi
Aikoinani seurustellesä erään turkulaisen naisen kanssa tuli myös vierailtua hamekaapeissa. Silloisella vaimokkeella asui äiti maaseudulla hieman turun ulkopuolella. Hänen äitinsä oli varsin näyttävä nainen ja ikää oli silloin jotain 50v. Pitkänhuiskeä,suhte hoikka ja isot daisarit. mYös tyyliltään hän oli sellainen jakku ja iltapukunainen. hyvin huoliteltu ja aina tuoksui hyvälle. Luonteeltaan hän oli flirttaileva ja myös minä sain aina siellä vieraillessamme osani. Olen varma että hän oli kylän joka urhoolle jakanut kyllä persettä sillä sen verran seksuaalinen tapaus hän mielestäni oli. Tapanamme oli lauantai iltaisin katsella teeveetä olohuoneessa.Tyttöystäväni istue sellaisessa megaisossa säkkituolissa kissan kanssa koska se olikuulemma hänen privapaikkansa. No me siinä sitten anoppiehdokkaan kanssa istuimme aina sohvalla vieresin varsin rennosti ja ilman ihmettelyjä tyttöni osalta. Anopilla oli usein tapana aivan kuin vahingossa tipauttaa kätensä reidelleni ja muutaman kerran tulikuumat iltateet oli lähellä iata syliini.
Aina ollessamme tuolla yökylässä tunsin suunnatonta kiimaa jatkuvasti. Alitajuisesti tämä varmaan johtui anopista ja sekavasta ilmapiiristä. Tyttöni saikin viikonloppuisin aina extra määrän kovaa ja rajua seksiä milloin klapivajassa tai venevalkamassa. Ehkä juuri siksi hän tykkäsi käydä kotonaan koska oli huomannut viriiliyteni.
Tytööni ja anoppi harrastivat ratsastusta sellaisella vuokrahepalla.Sunnuntai oli aina ratsastuspäivä ja aamusta he lähtivät talleilla.Reissu kesti aina sen 3-4 tuntia ja minä normaalisti hääräilin anoppilan tallissa tekemässä jotain nikkarointihommia.
Eräänä sunnuntaina selkäni oli kuitenki aivan paskana enkä saanut itsestäni irti lähteä talliin.Hiihtelin levottomana pitkin poikin asuntoa odotellessani hameväen saapumista ruuanlaittopuuhiin. Anoppini makkarissa en ollut aikaisemmin käynyt mutta nyt uteliaisuus vei voiton. Hetken makuuhuoneessa katseltuani huomasin vaatehuoneen oven olevan raollaan. Vilkaisin oven taakse ja katseeni kiinnittyä alusasulaatikosta roikkuviin sukkahousuihin.Takaraivossa nipisteli ja huomasin miten jorma housuissa alkoi nytkähdellä. Otin sukkahousut käteeni menin sängylle istumaan. Housut pois ja nylonit jalkaan. Tunsin naisen tuoksun nyloneista ja kullini oli todella kovana sukkahousuissa. No eihän tämä riittänyt vaan penkomaan lisää asuja ja pian päälläni olikin jo kauniit mustat pitsiliivit jonka isot kupit ulottui lähes kainaloon asti. Viininpunainen polvipituinen iltamekko kaiken ylle ja siihen vielä bleiseri joka kieltämättä taisi hieman ratketa kainaloosasta.Onnekkaanamiehenä jalkani on vain koko 40 niin sain myös anopit korkeat kiiltävän mustat korkkarit jalkaani. Haparoivin ja horjuvin askelin kävelin kokovartalopeilin eteen ja katselin sääriäni peilistä. Ei tarvittu kuin muutama silitys kullinpäältä nylonien läpi ja valtava määrä paksua siemennestettä valui sukkisten pintaa pitkin polvilleni ja kengille. Hirvesessä kiiman ja häpeän sekaisissa tuntemuksissa riisuin vaattet ja siivoin jälkeni.
Tätä sit alkoikin tapahtumaan säännöllisesti ja sunnuntaisin oikein odotin naisten heppahetkeä.
Noin klomisen vuotta lähes joka viikonloppu purkauduin anoppilan vaatekaapin herkuilla.
Olen aivan varma että anoppini huomasi spermatahroja jossain sukkiksissa vaikka ne yritin putsata ja olla sottaamaatta.Sillä noin kuukausi ensimmäisen kerran jälkeen kun mentii anoppilaan oli anopilla päällä ihanan kiiltävät sukkikset ja hame.Ikinä ennen ei hän ollut pitänyt sukkiksia ollessamme siellä. Mutta siitä eteenpäin hän istui aina sukkiksissa katsellessamme televisiota vierekkäin ja oloni oli aina todella hankala sillä kovan kaluni peittäminen kylpytakin alla ei ollut aina helppoa. Jos emme olisi eronneet niin olen melko saletti että minun ja anoppini tiet olisivat kohdanneet jossain vaiheessa seksuaaliseen kanssakäymiseen. Harmikseni vain meille ei ikinä tullut tilaisuuksia olla kahden kesken. Nyt jälkeenpäin olen monesti miettinyt käydä ex anoppilassa ihan vain ohimennen poikkeamassa ja katsoa olisiko kipinä vielä tallella. - Anonyymi
Itse harrastelin teinivuosieni kovimmassa kiimassa naisten asujen varastelua.Asuttiin kerrostalossa jossa oli iso yleinen pyykkitupa ja siellä yleensä viikonloppuisin paljon vaatetta kuivumassa. Rintaliivejä ja stringejä pääosin mutta myös toppeja ym lähti matkaan. Niitä sitten spermailin verkkokellarin suojissa.Aikoinaan sitten kotoani muuttaessa siivoin omaa verrkokellariani ja lähes kaksi laatikollista kovaksi kuivuneita alusasuja heitin roskiin. Silloin teininä kun kiima hämärsi järkeä niin runkkailtua tuli helposti se 5-6 varvia päivässä.
Parikertaa olen kanssa kaverin muijan asuja sovitellut ja runkkaillut... Nam. Olispa useammin mahiksia...
- Anonyymi
Yksi nainen möi anopinsa vaatteita, kävin miehenä hänen kotona sovittamassa niitä ja ostin samalla :D
- Anonyymi
Anopin ja appiukon lomaillessa lupauduin käydä kastelemassa heillä kukat. No ensin tarkistus että asunto oli varmasti tyhjä. Siitä sitten pyykkikorille ja anopin käytetyt pikkarit, sukkahousut, rintaliivit ja hame päälle. Toiset pikkarit ja sukkikset nuuskittavaksi ja nuoltavaksi. Voi jeesus että oli kiimainen olo. Lopuksi heitin mällit pikkareihin ja asettelin vaatteet takas pyykkikoriin. Vieläkin muista anopin pillun tuoksun ja maun nuista pikkareista vaikka aikaa on jo kulunut noin 10 vuotta. Anoppia kun pääsisin panemaan olisin maailman onnellisin mies!
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2565359- 1252333
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2432041Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641844- 1801690
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881547- 541434
- 631364
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751321- 1191181