Nostin veneeni "uuden" trailerin päälle mutta se ei nyt ihan tunnut siihen sopivan. Sivutukien rullia ei saa enempää alas ja ne kantavat niin paljon että vene ei ole kölirullilla takapäästään ollenkaan. Jää noin pari senttiä ilmaan. Sivutukien rullat ovat jo pienet eikä niitä oikein voi pienemmiksi vaihtaa, koska sitten vene ottaa kiinni lokasuojiin.
Helpointa olisi jos kölirullat saisi vaihdettua paksumpiin. Olen koittanut sellaisia katsoa mutta kaikissa tiedoissa mainitaan vain paksuimman osan halkaisija. Eikä tuo keskiosan paksuus näytä kauhean paljon erilaiselta eri rullien välillä. En siis ole mitannut. Nykyisten rullien halkaisija on keskikohdaltaan noin 56mm.
Osaisiko joku kertoa että saako tuollaisia paksumpia kölirullia ja jos niin mistä? Keskiosan halkaisijan pitäisi siis olla mielellään luokkaa 100mm tai enemmän. Tilaa näyttäisi isommille olevan.
Venetraileriin isommat kölirullat
Anonyymi
4
376
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tähän löytynyt ratkaisu tai vinkkejä. Itsellä täsmälleen sama ongelma.
- Anonyymi
Pyörä on keksitty jo aikaa sitten, ennen sähkövaloa?
- Anonyymi
Juu, ja interweb josta löytyy vastaus niin moneen asiaan nykyaikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ja interweb josta löytyy vastaus niin moneen asiaan nykyaikana.
Mutta tähän ei: "Sivutukien rullia ei saa enempää alas ja ne kantavat niin paljon että vene ei ole kölirullilla takapäästään ollenkaan. Jää noin pari senttiä ilmaan. Sivutukien rullat ovat jo pienet eikä niitä oikein voi pienemmiksi vaihtaa, koska sitten vene ottaa kiinni lokasuojiin."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48711- 33683