Aikaa on kulunut.. vajaa parikytä vuotta miehen katoamisesta. Itse aika-ajoin mietin tapaustaja kyselen tämän asian tiimoilta. En Pekkaa ole koskaan tavannut, liekö edes nähnytkään aikoinaan Perhossa asuessani, mutta silti pidän tätä katoamista kaikista mielenkiintoisimpana tapauksena.
Nyt on aikaa kulunut jo niin paljon, että Pekan löytäminen on aivan tuurinkauppaa ja hyvin epätodennäköistä, mutta sitä päivää odotan, että joku satunnainen marjastaja/seikkailija kompuroi samotessaan niin että löytää luut.
Olen käsittänyt että ihan vielä tässä lähimenneisyydessä siellä on joku vapaaehtoinen henkilö käynyt oikeen etsimällä etsimässä Pekkaa? Tuloksetta ilmeisestikkin.
Pekka Tuukkanen
15
2587
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa alempana kerrotaan , että hän olisi Remellin tien varressa Kinnulassa. Eräs motokuski kertoi, että metsässä on näkynyt ihmisen luita. Tiedä sitten, pitääkö paikkansa?
- Anonyymi
Luulisi motokuskin ilmoittaneen luulöydöstään viranomaisille ja asia olisi jo selvinnyt.
- Anonyymi
Kukaan ei voi kadota täysin jälkiä jättämättä. Ei myöskään 26.7.2004 viimeisen kerran Perho-Kinnulan rajalla nähty Pekka. Oman skenaarioni mukaan Kinnulan suuntaan matkalla ollut Honda törmäsi Pekkaan. Autolla matkanneet pysähtyivät ja tajuton uhri nostettiin kyytiin. Hätäännyksissä varastetulla autolla osin humalatilasta johtuen Hondalla matkanneet päätyivät tekoon, joka on säilynyt mysteerinä nämä liki 15 vuotta. Kiinni jäämisen- ja rangaistuksen pelko takaraivossa johtivat päätökseen ruumiin kätkemisestä. Kukaan ei halua kuljettaa varastetun auton kyydissä ruumista keskellä kirkasta päivää pitkiä matkoja vaan heti sopivan "montun" kohdalla auto kääntyi sivutielle paikkaan X. Pekka ei ollut kuitenkaan välttämättä "hengetön", vaan raa`alla tavalla uhria vielä mukiloitiin . Lapio, jolla "kuoppaan" takakontista raahattu uhri peitettiin saattoi kuulua auton varusteisiin. Hermostuksissa Hondamatkaajat ajoivat takaisin Pahkalammin metsästysmajalle (jossa olivat Krp:n tutkija Uusimäen mukaan oleilleet ainakin jossain vaiheessa). Siellä sopivat ettei asiasta puhuta ja suunnittelivat miten päästä eroon mahdollisista todisteista heitä vastaan. Kenties peseytyivät verijäljistä yms. Päätös polttaa auto lähempänä Perho-Kinnula tietä, että ei tarvitse kävellä metsäautotietä kovin pitkästi. Pahkalammin kämpältä ajettaessa kohti Perhoa todistusaineistoa heiteltiin maastoon (lapio, kävelykengät jotka hyvinkin saattavat kuulua Pekalle ja kenties vielä muutakin). Ilmeisesti auton polton jälkeen (poliisin lehteen antaman mukaan) kyselleet tietä ja kyytiä takaisin Pahkalammin metsästysmajalle. Jäikö sinne kenties tekijöiden omaisuutta vai tuliko vielä tarve hioa "tarinaa" erämaan kätköissä ja sopia vaitiolosta? Se on varmaa, että joku tietää ja kaikki selviää aikanaan.
- Anonyymi
Tämä on kyllä asia, jota ei unohda. Toivottavasti karma tekee tehtävänsä tekijöille.
- Anonyymi
Unohtunut jo. Ymmärtäisin jos kyseessä olisi jokin kunnollinen ihminen. Pekka nyt oli mitä oli, monelle helpotus et häipyi tuuleen. Mitä tuota nyt enää miettimään.
- Anonyymi
Sinäkö määrittelet kuka on kunnollinen ihminen?
- Anonyymi
Eipä taida olla unohtunut, kun luet tätä palstaa. Onneksi monia hänen kohtalonsa kiinnostaa ja se kertoo siitä, että ihmisyys on vielä tallella.
- Anonyymi
Minun tietojen mukaan hän Kinnula- Koirasalmi tien varrella Pajukossa 3,5 kilometriä Kinnulan tien risteyksestä. Sieltä on löytynyt ihmisen luita. Tarkempi paikka on 15 metriä tiestä. Remeli on kauempana Koirasalmen suuntaan.
- Anonyymi
Käy keräämässä luut kassiin ja toimita lähimmälle poliisille niin loppuu tuo vuosikausia kestänyt etsintä!
- Anonyymi
Onko oikeasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko oikeasti?
selviäisi nyt tämäkin, miksei perholaiset voi sanoa, joku tietää varmaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
selviäisi nyt tämäkin, miksei perholaiset voi sanoa, joku tietää varmaan
Huhujen mukaan on kokkolalaisten tekosia ja osa tekijöistä on jo kuollut . Jos perholaiset tietäis niin olis jo selvinnyt asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhujen mukaan on kokkolalaisten tekosia ja osa tekijöistä on jo kuollut . Jos perholaiset tietäis niin olis jo selvinnyt asia.
Kerrokko hieman tarkemmin ketä Kokkolasta oli tässä mukana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos osa tekijöistä on elossa niin nyt nimet julki ja heti, jotain oikeutta tähän maailmaan
- Anonyymi
Käsittääkseni lehtitietojen perusteella ruumiskoira tarkistellut vihjeitä vuosien varrella useastikin.
Vissiin joku lapion kanssa kierrellyt ahkerasti vanhoja sorakuoppia korpela salamajärvi välillä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579