Sote palvelut

Anonyymi

Mitä olette mieltä sote palveluista Ilomantsissa? Näin hoitajan kirjoituksen Pogostassa, näin myös sote johtajien tilastoihin peilaamisen. Itse olen saanut huonosti palveluita, esimerkiksi terkkarille pääsy jo jo täysi mahdottomuus. Ja jos tuurilla sinne pääsee niin käytävät huutaa tyhjyyttään...? Mitä muut ajattelee?

9

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän siellä pelaa mikään, sisäistä pyykkiä vain pestään ja rakenteita muutellaaan. Vaikka resurssia on lisäksi, hoitotyölinjoille on yhä vähemmän aikaa., eikä johtoporras ymmärrä asiaa, selittelee vain.
      Miksi kunnat eivät vaadi edes perussopimuksen noudattamista.

• Anonyymi

raha miehet vahtii ja ohjailee jotta sais nyhettyy kansalaisilta rahat pois tyyliin kaikkien aikojen nylky homma

• Anonyymi

Lääkäriinhän täällä ei enää pääse. Huhuja terveyskeskuksen purkamisesta liikkkuu. Ei taida enää potilastiedot vuotaa ulkopuolisille. Näinhän tapahtui muutama vuosi sitten. Kyseiset henkilöt ovat vieläkin kunnassa töissä. Ei tuntunut kivalta käydä lääkärissä kun ei tiennyt kuka kommentoi potilastietojasi päin naamaa. Terveyskeskus on toivoakseni kiristänyt sitä ketkä pääsevät tiloihin ja tietokoneen ääreen. Paljon hyviä lääkäreitä on menetetty. Siun sote on käytännössä tuhonnut Ilomantsin terveyskeskuksen ja kuntapäättäjät vaikenevat ja nostavat ison palkkansa. Ilomantsilaiset kärsivät hiljaa, tyytyvät kohtaloonsa ja kuolevat pois.

• Anonyymi

miten voivat johtajat toimia perustus lain vastaisesti terveyden huollossa kuuluuhan hoitoon pääsy ilman kiemuroita jokaiselle.joita päättäjät tekee vai onko hienoa saada ihmiset kärsimään

• Anonyymi

Ilomantsin etenkin vuodeosaston henkilö kunta on varsin leipiintynyt työhönsä. Aihetta ois valitukseen asti,mutta voimat ei riiitä. Yhdestä sairaanhoitajasta tein 1,5 vuotta sitten......

• Anonyymi

Hyvin pääsee hoitoon.. Kun ilmaisee huolensa terveyskeskuslääkärille niin hän pistää eteenpäin. Joensuun erikoislääkärit käyvät myös Ilomantsissa. Lähetteet kulkee. Nopeaa ja hyvää hoitoa. Hammaslääkäri palvelut pelaa tosi hyvin kun saa vaan ajan siitä puhelinpalvelusta.. Se on kyllä osoittautunut sudeksi.

• Anonyymi

Onpa hauskaa kuulla että jotakuta onnistanut lääkäriin pääsyssä. Lähetteet eivät aina kulje niinkuin pitäisi kun tuttava ei päässyt vuodessa keskussairaalaan. Kuka osaisi vastata tähän että onko terkkarin lääkäripula laitonta. Avikaan ei ole kiinnostunut meiningistä. Miten ylhäältä asiaa pitäisi tiedustella.

• Anonyymi

Jep.. Passaa aina se paha kello kuulua kauas.. Hyvää palvelua ja erikoislääkäreiden palvelua täällä saa ja lähetteet kulkee.. Viikon päästä tulee kotiin kirje ja aika Joensuuhun tai lääkäri saapuu Ilomantsiin. TOKI JOKU AINA JÄÄ JA MIELI PAHOITTUU.. mutta suurin osa kansasta tyytyväisiä.

• Anonyymi

Ei taida olla hyötyä täällä keskustelusta. Palavelut pelaa joskus ja joskus ei, lääkäreitä ei varmasti ole jonossa tänne. Tasaista ei sitten millään saada tässä lajissa täällä susirajalla. Käyjät vanhenevat ja vähenevät, samoin henkilökunta ja uutta tuoretta ei enää taida asua kohta enää täällä. Loppuhoito enää kohta on ainoa palvelu, ja kyllähän se Ilomantsi kohta Joensuuhun kuuluuu. Silloin palvelut jakautuvat kaikille hieman tasaisemmin. Matka on pitkä, mutta tarvittaessa on muutettava kaupunkiin. Toisaalta perusasukas ei lähde, vaikka palvelut kaikkoavat. Täällä ei nytkään enää asunnot mene kaupaksi , ilmatteeksi pitää antaa, eikä aina sittenkään. Toivossa kuitenkin eletään, jos se tuo Attendo vaikka huolehtis...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1469
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1255
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      222
      1225
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      203
      1223
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1019
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      946
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      923
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      79
      821
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      808
    Aihe