moro!oon muuttamassa täältä "landelta"x)suureen ja mahtavaan suurkaupunkiin,Hesaan ja oon tässä yrittäny hiki hatussa ettiä tietoo hesan lukioista ja toi kuvataidelukio kiinnostaisi kovasti!:)vaikka en kyllä oo ihan varma riittääkö keskiarvo.harmillista on se että mulla ei oo yhtään kaveria hesassa!siks oliskin tosi mukavaa jos vois vähän tutustua etukäteen teihin jotka sinne hakevat ja toki muihinkin hesalaisiin!:D ja te jotka siellä jo opiskelette,minkäslainen paikka se on?
mulle saapi mailata kaikenlaista,osote on [email protected]
Helsingin kuvataidelukio!!
4
3626
Vastaukset
- kalliosta
Kallion lukiosta? Jos on, ni en kyl tii (ite en asu siel päinkään) mut oon kuullu et ilmapiiri ois aika itserakasta sorttia.. en sit tii :D
- Pieni Kalliosta
Kaikenmoisia huhuja Kallion lukiosta kulkee, mutta niitä paikkaa koskaan näkemättömien ja muutenkin asioista tietämättömien tuskin on mieltä alkaa levittämään, OK?
Torkkeli (Helsingin kuvataidelukio) ja Kallion lukio ovat aivan eri asia, vaikka molemmat Kalliossa sijaitsevatkin ja niillä on yhteisiä tiloja (Pengerkadun koulutalo).
Kallion suurin rikkaus on mielestäni juuri keskenään erilaisissa ihmisissä, vaikka juorut välillä muuta antavatkin ymmärtää. Itse olen siellä loistavasti tämän reilut puoli vuotta viihtynyt.
- Shadow of Innocence
Tuskinpa kalliosta, kun se on ilmasutaiteen lukio... Sinne ite haen sitten vuoden päästä kun oon ysillä...
- abi 2005
Joku kyseli ihan jonkin aikaa sitten samaa ja sanon uudestaan, että Torkkelissa(=Helsingin kuvataidelukiossa) tuppaa olemaan sitä hämärämmän puoleista porukkaa. Keskiarvollahan ei niin kauheasti oo väliä kunhan on yli sen alarajan, kun siinä pääsykokeessa voi saada aika hyvin kompensaatiota. Usko pois, sinne on päässyt todella surkeitakin piirtäjiä. Toisaalta se näyttää hyvältä papereissa jos on käynyt erikoislukion ja onhan siellä sitä taiteellistakin ilmapiiriä. Itse pidin eniten 6 valinnaisesta elokuva- ja videokurssista.
Ihmisistä en tahtoisi sanoa sen kummemmin. Aika pelle-porukkaa isolta osin. Keskenkasvusia goottimuijia ja sitten huomattavasti ylikasvaneita sellaisia. Ihan taviksiakin löytyi vielä viime vuonna, mutta ne alkaa kyllä käydä vähiin. Vihreätukkaisia manga-ihmisiä, joilta puuttuu suuri osa oman elämän tunnusmerkeistä.
Toisaalta kyllä torkkelissa on todella rento tunnelma. Maikat ovat lähinnä huvittava porukka kunhan oppii oikean suhteen niiden kuuntelun ja välinpitämättömyyden välille.
Yksi tämän vuoden abeista tiivisti koulumme keskeisen tunnelman lauseeseen: "Torkkeli, elämäsi parhaat 6 vuotta".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921