Helsingin kuvataidelukio!!

tyttönen

moro!oon muuttamassa täältä "landelta"x)suureen ja mahtavaan suurkaupunkiin,Hesaan ja oon tässä yrittäny hiki hatussa ettiä tietoo hesan lukioista ja toi kuvataidelukio kiinnostaisi kovasti!:)vaikka en kyllä oo ihan varma riittääkö keskiarvo.harmillista on se että mulla ei oo yhtään kaveria hesassa!siks oliskin tosi mukavaa jos vois vähän tutustua etukäteen teihin jotka sinne hakevat ja toki muihinkin hesalaisiin!:D ja te jotka siellä jo opiskelette,minkäslainen paikka se on?
mulle saapi mailata kaikenlaista,osote on [email protected]

4

3626

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalliosta

Kallion lukiosta? Jos on, ni en kyl tii (ite en asu siel päinkään) mut oon kuullu et ilmapiiri ois aika itserakasta sorttia.. en sit tii :D

• Pieni Kalliosta

Kaikenmoisia huhuja Kallion lukiosta kulkee, mutta niitä paikkaa koskaan näkemättömien ja muutenkin asioista tietämättömien tuskin on mieltä alkaa levittämään, OK?
        Torkkeli (Helsingin kuvataidelukio) ja Kallion lukio ovat aivan eri asia, vaikka molemmat Kalliossa sijaitsevatkin ja niillä on yhteisiä tiloja (Pengerkadun koulutalo).
        Kallion suurin rikkaus on mielestäni juuri keskenään erilaisissa ihmisissä, vaikka juorut välillä muuta antavatkin ymmärtää. Itse olen siellä loistavasti tämän reilut puoli vuotta viihtynyt.

• Shadow of Innocence

Tuskinpa kalliosta, kun se on ilmasutaiteen lukio... Sinne ite haen sitten vuoden päästä kun oon ysillä...

• abi 2005

Joku kyseli ihan jonkin aikaa sitten samaa ja sanon uudestaan, että Torkkelissa(=Helsingin kuvataidelukiossa) tuppaa olemaan sitä hämärämmän puoleista porukkaa. Keskiarvollahan ei niin kauheasti oo väliä kunhan on yli sen alarajan, kun siinä pääsykokeessa voi saada aika hyvin kompensaatiota. Usko pois, sinne on päässyt todella surkeitakin piirtäjiä. Toisaalta se näyttää hyvältä papereissa jos on käynyt erikoislukion ja onhan siellä sitä taiteellistakin ilmapiiriä. Itse pidin eniten 6 valinnaisesta elokuva- ja videokurssista.

Ihmisistä en tahtoisi sanoa sen kummemmin. Aika pelle-porukkaa isolta osin. Keskenkasvusia goottimuijia ja sitten huomattavasti ylikasvaneita sellaisia. Ihan taviksiakin löytyi vielä viime vuonna, mutta ne alkaa kyllä käydä vähiin. Vihreätukkaisia manga-ihmisiä, joilta puuttuu suuri osa oman elämän tunnusmerkeistä.

Toisaalta kyllä torkkelissa on todella rento tunnelma. Maikat ovat lähinnä huvittava porukka kunhan oppii oikean suhteen niiden kuuntelun ja välinpitämättömyyden välille.

Yksi tämän vuoden abeista tiivisti koulumme keskeisen tunnelman lauseeseen: "Torkkeli, elämäsi parhaat 6 vuotta".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      232
      4152
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      112
      2624
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2345
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1426
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      115
      1406
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1169
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      77
      1085
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      943
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      936
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      921
    Aihe