Eilisestä lähtien Huawein kännykän gmailviestit ei näy, ei uudet eikä enää vanhat. Kaikissa vakiosalaus (TSL). Tietokoneella gmailviestit näkyvät. Miten saan viestit näkyviin? Tosi hankala, kun vaan otsikko näkyy.
Nimimerkillä ärsyyntynyt
Huawein kännykkä salaa kaikki gmail-viestit
4
209
Vastaukset
- Anonyymi
Käytä Gmail sovellusta. Ei mitään humpuukkisalauksia..
- Anonyymi
En nyt ymmärrä. Huawein Honor puhelimessa gmailin sähköposti. Ei avaa viestejä myöskään, jos haen sähkäpostin kännykän selaimesta. Sen sijaan työkännykällä Samsungilla avaa viestien tekstit. Samoin tietokoneella. Harmillista, kun kotikännykällä ei avaudu kotisähköpostin viestit. Aihe Viestin aihe vaan näkyvissä. Viestiä kun yritän avata niin tulee lukonkuva ja Vakiosalaus (TSL). Ongelmana on Huawein kännykkä! Pitääkö vaihtaa kännykkä?? Myöskään en voinut lähettää itselleni sähköpostia, kun ei anna kirjoittaa viestikenttäään. Mistä saada apua?
- Anonyymi
Paska puhetta TAAS! Kaikki toimii ja mitään salaa jos ei halua.
- Anonyymi
Minulla ei ole noita vehkeitä enkä käytä kännyllä sähköpostia.
Arvaus vihjeestä päätellen: Huan asetukset ei pysty käsittelemään TSL-salauksia. On siis etsittävä asetukset/salausprotokollat ainakin TSL 1, 1.1 ja 1.2.
Puhelimen ohjeista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043