Mistä ruskolaiset ja vahtolaiset on saanut ajokortin? Välillä kun katsoo paikallisia liikenteessä, ei voi kun ihmetellä. Puolet ei osaa käyttää vilkkua, eräät ohittaa kovalla kiireellä vähän ennen taajamaa ja sitten kuitenkin ajetaan keskustan läpi muiden perässä. Vauhti yleinsä reilusti yli tai ali rajoitusten. Ja nyt niitä mulkkujen avautumisia vastaukseksi.
Ruskovahto
10
1130
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa meilläkin on, taitaa olla niitä äipän ja iskän opettamia koheltajia.
- Anonyymi
Korttisaatu Raision vallesmannilta. siit vilkust en tiärä osakäyttä osa ei. mikä aiheutti kolarin jokuaika sitten Vahdon ja Inkistentien risteyksessä kännykkä vai liian pieni etäisyys erellämenijään....
- Anonyymi
Vilkkua käytetään vasta rattia kääntessä.
- Anonyymi
Paitsi liikenneympyrässä missä sitä käytetään vasta kun on jo käännytty.
- Anonyymi
Minkä maalainen ruskon ampuja
- Anonyymi
Onko rusko mamujae aluetta
- Anonyymi
Asuuko ruskossa mamuja
- Anonyymi
Koiran ulkoiluttajia yks täti ulkoilutta varmaan neljä kertaa päivässä kahta tai kolmea minikoiraansa Vahdon tien varrel. Hyvä ku ite vien kaks kertaa päiväjs ja muuten päästän pihalle.
- Anonyymi
Se on hyvä, jos joku ulkoiluttaa koiriaan usein eikä niistä ole haittaa varsinkaan Vahdontien varrella. Itse ulkoilutan liian vähän.
- Anonyymi
Hymyilyttää ku yks kuuskybäne naine ajaa punaisell avobemarillaan pari valkost hauvaa autossaan niin et dogien päät näkyy tuulilasis.
Se naine ei mittää hiljaa aja. Onkohan sinkku?
No en vakavissaan kysy, mutta oon kuuskymppine sinkkumies.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465691Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki492955- 1832625
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102291- 272053
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121992törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151706- 1451305
- 131187
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133