Rinteen 100 euron lupaus kerää tykkäyksiä arabimaiden mediassa.
Vastaukset 9
- Anonyymi
kävivätkö hallin kuistilla, demareita sentään?
- Anonyymi
Itäkeskuksen mamut tykkää tuosta"eläkeläis" satasesta myös,,,,sinne vain lisää huntteja....suuri ghetto alue...mikäli vihervassarit valtaan,niin no go alue 4 vuoden sisällä.
- Anonyymi
Entä muiden SDP:läisten jutut kuten tämäkin joka kuulostaa minun mielestä ja armaan monien muidenkin mielestä suorastaan maanpetturuudelta ja aikomus häväistä koko maan hallinto.
https://www.suomenuutiset.fi/vielako-muistat-demarikansanedustaja-esitti-muutosta-perustuslakiin-halusi-poistaa-vaatimuksen-siita-etta-presidentiksi-voidaan-valita-syntyperainen-suomen-kansalainen/- Anonyymi
Juu, Irakista kannattaa tuottaa meille kansanedustajia ja vielä presidentti, oikein loistoidea. Mallijärjestelmä.
Atte Kalevan ei tarvitse lähteä enään Jemeniin rouvansa kanssa, kun puoli välimerta on Suomessa.
- Anonyymi
satasen päälle lisää?
- Anonyymi
Kyllä varmaan moinen hirmuteko yltää sinne asti. Tiputtaa tosta vaan takuueläke 780 eurosta 100 euroon, ylittää uutiskynnyksen jopa kiinassa. Vain todellinen hirmuhallitsija voi jättää köyhät noin heitteille, mutta siihen on kuulemma Suomi nimisessä maassa jo totuttu.
- Anonyymi
koht alko kovat geimit
Eläkeläisen saama vappusatanen on nopeasti tuhlattu, kun Rinne säätää lihaveron.
Eläkeläinen joutuu siirtymään kauravelliin. Antti on ollut laihdutuskuurilla ja menettänyt kuntonsa.
Puhujapöntössä vapisee niin, ettei pysy paperit kädessä. Tulee mieleen Neuvostoliiton johtajat, jotka nostettiin pystyyn vaikka kuolleista sotilasparaatiin. Kekkonen vapisi kotonaan julkisuudelta piilossa myös pitkään. Pääministerinä pitäisi jaksaa 4 vuotta rankkaa työtä!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1632761
- 561159
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160947Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....57887- 4829
- 83787
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.173770Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e177722Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.191680- 6674
- 53657
- 59656
- 67646
- 55608
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21588Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?123555Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66539Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32538- 34517
- 55508