Ootko täällä?

Anonyymi

Siis sinä mies???

13

83

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tottakai olen täällä

• Anonyymi

Kuule mä voin auttaa. Mee vain valoa päin niin pääset pois parempaa kohti.

• Anonyymi

Tämä oli miehelle. Ei kenellekään yh-äipälle.

• Anonyymi

Siinä ne tosimiehet ottaa kantaa 🙂 oikea majakka ja perävaunu. Vai Pekka ja Pätkä.

• Anonyymi

Aloitan nälkälakon. Käy kuin mustilaisen hevoselle Yötä. Ei hyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitan nälkälakon. Käy kuin mustilaisen hevoselle Yötä. Ei hyvää.

Yötä hyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä oli miehelle. Ei kenellekään yh-äipälle.

Anteeksi. Tämä ei ollut sinulle henkilökohtaisesti idiootti.

• Anonyymi

Olen, vaikka en tiedä olenko minä, juuri se mies. What do you want?

• En ol kun alakas unihiekkaa silimiin tulemaa. Oli pakko urvahtaa muutamaks tunniks. Mun irrallaan oleva piilotajuntansa täällä zombiena kirjottelee mun nimiinsä.

• Anonyymi

Kuka mies?

• Anonyymi

Se mies johon voi olla yhteydessä työajalla ja hetken työpäivän jälkeen ja sallaisesti silloin tällöin. Täältä välil huhuillen missä oot. Sun vaimoski tietää kuka kyseessä, mutta et vain halua sitä myöntää. "Ystäviä" kun ollaan, niin ei hänel oo mitään sanomista. Olet mies joka haluaa olla minun kanssa, muista viis välität. Olenhan kaunis nainen ja olet minuun hullaantunut. Tämä on maailman paras leikki meille kahdelle, muista ei kannata välittää. Niitä voi välillä vaik kiusata meidän yhteisistä tuokioista. Odotetaan vaan koska kupla puhkeaa ja kaikki paljastuu.
        Ylleisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mies johon voi olla yhteydessä työajalla ja hetken työpäivän jälkeen ja sallaisesti silloin tällöin. Täältä välil huhuillen missä oot. Sun vaimoski tietää kuka kyseessä, mutta et vain halua sitä myöntää. "Ystäviä" kun ollaan, niin ei hänel oo mitään sanomista. Olet mies joka haluaa olla minun kanssa, muista viis välität. Olenhan kaunis nainen ja olet minuun hullaantunut. Tämä on maailman paras leikki meille kahdelle, muista ei kannata välittää. Niitä voi välillä vaik kiusata meidän yhteisistä tuokioista. Odotetaan vaan koska kupla puhkeaa ja kaikki paljastuu.
        Ylleisesti

Jaa`a. Mittees asijjoo? Akkoo kyll ei ou. Harmi sinnääsä, tai oisko? Huupa nous ; D. T:Sallaisesti

• Anonyymi

Huumenta vajakilta psykopaatilta. Kajakki sortaa vaahtopäitä empaatisti tänäänkin, kun sympaatit suvakoi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      123
      3025
    2. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      230
      2928
    3. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      170
      2158
    4. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      29
      1613
    5. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      117
      1596
    6. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      212
      1351
    7. viikonloppu lähestyy

ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu
      Ikävä
      13
      979
    8. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      62
      965
    9. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      110
      888
    10. Ei rakennuslupaa

Eihän hyvinvointitalon työmaalla tehdä luvattomia ja keskeytettyjä töitä pimeyden turvin?
      Pyhäjärvi
      83
      881
    Aihe