Ootko täällä?

Anonyymi

Siis sinä mies???

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tottakai olen täällä

      • Anonyymi

        Kuule mä voin auttaa. Mee vain valoa päin niin pääset pois parempaa kohti.


      • Anonyymi

        Tämä oli miehelle. Ei kenellekään yh-äipälle.


      • Anonyymi

        Siinä ne tosimiehet ottaa kantaa 🙂 oikea majakka ja perävaunu. Vai Pekka ja Pätkä.


      • Anonyymi

        Aloitan nälkälakon. Käy kuin mustilaisen hevoselle Yötä. Ei hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitan nälkälakon. Käy kuin mustilaisen hevoselle Yötä. Ei hyvää.

        Yötä hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli miehelle. Ei kenellekään yh-äipälle.

        Anteeksi. Tämä ei ollut sinulle henkilökohtaisesti idiootti.


    • Anonyymi

      Olen, vaikka en tiedä olenko minä, juuri se mies. What do you want?

    • En ol kun alakas unihiekkaa silimiin tulemaa. Oli pakko urvahtaa muutamaks tunniks. Mun irrallaan oleva piilotajuntansa täällä zombiena kirjottelee mun nimiinsä.

    • Anonyymi

      Kuka mies?

      • Anonyymi

        Se mies johon voi olla yhteydessä työajalla ja hetken työpäivän jälkeen ja sallaisesti silloin tällöin. Täältä välil huhuillen missä oot. Sun vaimoski tietää kuka kyseessä, mutta et vain halua sitä myöntää. "Ystäviä" kun ollaan, niin ei hänel oo mitään sanomista. Olet mies joka haluaa olla minun kanssa, muista viis välität. Olenhan kaunis nainen ja olet minuun hullaantunut. Tämä on maailman paras leikki meille kahdelle, muista ei kannata välittää. Niitä voi välillä vaik kiusata meidän yhteisistä tuokioista. Odotetaan vaan koska kupla puhkeaa ja kaikki paljastuu.
        Ylleisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mies johon voi olla yhteydessä työajalla ja hetken työpäivän jälkeen ja sallaisesti silloin tällöin. Täältä välil huhuillen missä oot. Sun vaimoski tietää kuka kyseessä, mutta et vain halua sitä myöntää. "Ystäviä" kun ollaan, niin ei hänel oo mitään sanomista. Olet mies joka haluaa olla minun kanssa, muista viis välität. Olenhan kaunis nainen ja olet minuun hullaantunut. Tämä on maailman paras leikki meille kahdelle, muista ei kannata välittää. Niitä voi välillä vaik kiusata meidän yhteisistä tuokioista. Odotetaan vaan koska kupla puhkeaa ja kaikki paljastuu.
        Ylleisesti

        Jaa`a. Mittees asijjoo? Akkoo kyll ei ou. Harmi sinnääsä, tai oisko? Huupa nous ; D. T:Sallaisesti


    • Anonyymi

      Huumenta vajakilta psykopaatilta. Kajakki sortaa vaahtopäitä empaatisti tänäänkin, kun sympaatit suvakoi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3841
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      593
      3625
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3602
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2271
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2229
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      322
      1972
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1947
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1766
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1433
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1352
    Aihe