Haluaisitko nautiskella pitkään ja naida tiukkaa peppuani? Olisin stayupeissa ja pienessä hameessa. Laskisit spermasi sisääni ja samalla voisit hieroa kosteaa kaluani! Leila49cd
Haluaisitko nauttia pepustani?
35
163
Vastaukset
- Anonyymi
haluaisin naida sinua pitkään takaa ja edestä. saisit kunnon satsin spermaa sisääsi. bium44
- Anonyymi
Hyvä. Olet lopettanut muiden osoitteiden spämmäämisen.
Nyt sen tekeekin joku muu. - Anonyymi
jussi105-a-hotmail.com haluaa Tampereen alueelta vanhempaa naista
Laita meiliä
- Anonyymi
"laita meiliä" kirvoitti tällaista.
- Anonyymi
Hyvä. Olet lopettanut muiden osoitteiden spämmäämisen ja keskityt omiin kokemuksiisi.
Nyt sen tekeekin joku muu. Anonyymi kirjoitti:
"laita meiliä" kirvoitti tällaista.
Tai sit se oli tämä:
"Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena."
- Anonyymi
Onko vielä olemassa totaalisesti itsesuojeluvaiston omaamattomia, jotka ovat valmiita suojaamattomaan seksiin, painamaan vieläpä irtosuhteessa kakkosseen ilman kumia tai ottamaan vastaan ilman kumia!
Ei sitten tule ihmetellä miten bi- ja gay-piireiissä taudit kukoistavat. - Anonyymi
Haluaisitko nautiskella pitkään ja haistaa tukevaa pamppuani? Olisin stayupeissa ja isossa rämeessä. Laskisit peppuni ja samalla voisit nautiskella kostealla pasuunallani! Leila49cd
Hei, täällä on toinen samanlainen tyttö sexikkäissä asuissa, leikittäisikö yhdessä
- Anonyymi
Hyvä. Olet lopettanut muiden osoitteiden spämmäämisen.
Kivoja kokemuksia sulla.
Nyt sen tekeekin joku muu.
- Anonyymi
Missä päin liikut olen eläkkeellä oleva palomies ja tuutti on valtava. Voitaisinko tavata lahdentiellä tai jossain sielläpäin.T.pekka isosta talosta ja paineet saatava pois.
Laita viestiä jos sinua kiinnostaa...
laita meilii mul olis myös pitenpi aikainen ehdotus
laita meilii mul olis myös pitenpi aikainen ehdotus
- Anonyymi
Moi, oon kans tvtytsi,,, millaisiahan ehdotuksia sulla ois,,, avaa vähän. oon vaalea ja sievä, hieman kokematon
- Anonyymi
Haluaisin kovasti naida sun peppua
- Anonyymi
ei ole nuoltu tai naitu. edes sormella kutiteltu, sen verran pelokas vielä olen. mieli tekisi mutta pitäisi löytyä luotetteva ja terve kumppani uudeltamaalta hoitamaan 49v. ukkoa.
- Anonyymi
Mielelläni haluaisin naida sun peppua, missä päin Suomea olet ja koska?
Terv. Kale66- Anonyymi
Tuleppa naimaan peppuani.olen Lapista
- Anonyymi
Kyllä jussi105-a-hotmail.com
pk-seudulla pyörin ja hyörin.
- Anonyymi
Jaksatko kun on iso, pitkä ja paksu? M33v Pk seudulta.
Tyttöilijä kiinnostaisi.
- Anonyymi
Hei! Täällä olisi yksi hameessa viihtyvä aikuinen mies. Haluaisin oppia antautumaan miehelle kun olen asuissa, kokemusta ei ole mutta halua sitäkin enemmän tyttöilisin sinulle, halaisin, suukottelisin, pitäisin hyvänä, ja antautuisin kun sinä olisit valmiina tulemaan. Nautittaisiin yhdessä minä sinun tyttönäsi sinä himokkaana herrana
- Anonyymi
Olis ihanaa tehdä tyttöilijästä kunnon narttu...
- Anonyymi
Löytyiskö täältä mulle se ison kokoinen mies? Mä 42v btm trans Orimattilasta.
vielä olisi eka kerta kokematta.pk-seudulla odotan
aah tyttöilijä saa housuni kastumaan kiimalimasta
Ketjusta on poistettu 73 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar932408Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5711818- 91573
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3978Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64977