Otatteko parit kuinka yleisesti nuorempia mukaan kimppaan?
Nuoremmat mukana kimpassa
17
72
Vastaukset
- Anonyymi
Vaimolla on tuollainen fetissi. Hän haluaa paneskella nuorten kundien kanssa. Eli vastaus kysymykseen... otetaan.
- Anonyymi
Ihan oikeesti !
- Anonyymi
Voin tulla
Ollaan otettu jos on halukkaìta nuoria mutta aikuisia.
17v taitaa olla yksi joka on ollut muutaman kerran mukana.
- Anonyymi
No... on niitä sellasia aviopareja. Meidän lukion pojat kävi yhden rouvan luona, mies katseli vieressä, kun me poljettiin kuin tulpatonta mopoa. Välillä meitä oli kolmekin kaveria rivissä samana iltana. Kyllä tuo rouva ainakin oli tyytyväinen.
- Anonyymi
Buuaahaa siinäpä tuli jälleen eunukin päiväuni
- Anonyymi
Sinä et päässyt mukaan ja sen vuoksi toi Buuaahaa varmaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et päässyt mukaan ja sen vuoksi toi Buuaahaa varmaankin.
Miten se peräkamari runkkari voisi päästäkkään?🐘
Meillä on noin 15-vuotta nuorempi pari jonka kanssa pidämme hauskaa.
- Anonyymi
Kyllä, nuoret pojat on ihania.
- Anonyymi
Moi pääsiskö 22v nuorimies polkemaan ? ;)
- Anonyymi
Aika yleistäkin tuo kimppajuttu, nuorempi kundi / vanhempi pariskunta. Toisella puolella kaupunkia on 60 /45 v. pariskunta. Vaimo on nuorempi ja olen yksin tai joskus kavereiden kanssa käynyt siellä. Hyvännäköinen vaimo ja osaa pukeutua seksikkäästi, sellainen lady tyyppi, ja aivan estoton.
- Anonyymi
Parasta ikinä yli 50v. rouva ja alle 20v. mies. Tuollaisen 50 vuotiaan kokemus ja taito, yhdistettynä alle 20 v. intoon ja kestävyyteen. Jos mies vielä hyväksyy tuon touhun, niin sen parempi. Ei tarvitse pelätä tulla yllätetyksi rysän päältä. Saa myös panna paljaalla ja laskea sisään, jos niin haluaa. Ja jos ei oikein menisikään, niin ei haittaa kokeillaan kohta uudestaan, tai sitten ensiviikon lauantaina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parasta ikinä yli 50v. rouva ja alle 20v. mies. Tuollaisen 50 vuotiaan kokemus ja taito, yhdistettynä alle 20 v. intoon ja kestävyyteen. Jos mies vielä hyväksyy tuon touhun, niin sen parempi. Ei tarvitse pelätä tulla yllätetyksi rysän päältä. Saa myös panna paljaalla ja laskea sisään, jos niin haluaa. Ja jos ei oikein menisikään, niin ei haittaa kokeillaan kohta uudestaan, tai sitten ensiviikon lauantaina.
Samaa mieltä, vaikka kokemusta ei vielä ole paljoa kertynyt, muutama kerta kuitenkin. Tuollainen timmi 50 v. on tosi seksikäs. Yes..
- Anonyymi
Moi,,ainakin meillä pääsi käymään niin että annoin nuoremmille.
Oli aika jännä tapaus kaikkinensa.
Olimme mökillä ja ,,meillä oli järkyttävä kasa koivua jotka piti halkoa ja laittaa suojaan.
Naapurin isäntä tuli käymään kun näki automme pihassa,ja mieheni tuskaili että kun noita puita pitäisi tehdä tällaisella helteellä.
Isäntä tarjosi konetta lainaan,mutta mieheni empi..lupas pojan laittaa kun itse ei ehtisi.
Seuraavana aamuna poika oli pihassa koneen kanssa ja sillä oli kaksi kaveria mukana.
Huomasin heti kuinka mua katseltiin kun oli sellainen kesämekko mikä valoon katsellessa näytti läpi. Huomasin sen mutta liian myöhään et tissit näkyi .
Päiväkahvilla mieheni kyseli että mitä noin ahkerat pojat palkaksi tahtoo.
Pojilla jo muutama olut oli mennyt pikkuisen päähän..naapurin poika vastas että luonnossahan tuollaiset maksetaan.
Olin ihan jalkoja myöden punainen .
Mieheni vaan virnisteli et jos muija käy.
Illalla sitte talkoo saunaan..jäimme miehen kanssa kahdestaa mökkiin..
Vieppä pojille juotavaa ja pyyhkeet,minä lähden katiskoille.
Siinä hetken emmittyäni ja rohkeutta keräillen,saunalle ja vaatteet pois ja saunaan.
Siitä kehkeytyi aika mielenkiintoinen kaksi viikkoinen loma.Täällä olisi 48 mies jolla ihan hyvä vartalo vailla nuoren naisen tai parin kaveriksi heteromeinigillä ja 2 naista olis kan kiva kokemus säpo toimii
- Anonyymi
Vois toimiakkin missä tavataan:)
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131