Emme tunnista Sami Lotilan Viroa omaksi asuinmaaksemme
Joukko vironsuomalaisia media- ja kulttuurityöntekijöitä on kirjoittanut julkilausuman julkaistavaksi sekä Suomen että Viron mediassa. Aiheena on toimittaja Sami Lotilan negatiivinen kirjoittelu Virosta.
https://www.tallinna24.ee/artikkeli/765521-vironsuomalaiset-media-ja-kulttuurityontekijat-arahtivat-suomalaistoimittajan-viro
Vironsuomalaiset media- ja kulttuurityöntekijät
3
232
Vastaukset 3
- Anonyymi
Sami oli 90-luvun puolivälissä Tartossa opiskelemassa, ja hän liikkui aktiivisesti opiskelijaporukoissa. Jo silloin hän puhui koko ajan siitä, kuinka kamalaa kaikki maassa oli. Hän suhtautui virolaisiin, kuin vähämielisiin alkuasukkaisiin, vaikka oli itse opiskelemassa maan parhaassa yliopistossa, todennäköisesti maan fiksuimpien ihmisten joukossa. Kummallisinta on, miksi hän ylipäätään jäi Viroon asumaan, jos maamme oli, ja on hänelle niin vastenmielinen. Miksi hän ei palannut takaisin kotimaahansa, kuten suuri osa niistä opiskelijoista teki, jotka eivät viihtyneet Virossa?
- Anonyymi
Lotila jäi Viroon asumaan, koska on niin viinaan menevä.
- Anonyymi
Kirjoitusten perusteella kuulostaa Moskovan trollilta. Ehkä elanto tulee sieltä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1581502Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291180Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46685
- 52680
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568