Kaivoin tuolta vajasta ukin vanhan Jonsereds 621 raketin esiin. Tietääkö kukaan minkä kuutioinen tämä vanhan liiton saha on? 56 m3? 60cm3? Ja uskaltaako pienkonebennsaa käyttää vai perinteisellä sekoituksella joko 2% vai 4% ??
Ukin vanha raketti vajasta
9
111
Vastaukset
- Anonyymi
Googlellella jo tietäisit vai onko google hukassa?
- Anonyymi
60 kuutioinen se on. Esm neste, Shell pienkonebensiini käy myös vanhempi sahoin. Motul teräketju öljy hyvä valinta terän voiteluun.
- Anonyymi
Raket 621 maksoi 70-luvulla uutena 1590mk
- Anonyymi
Hyvä tietää jos palaan joskus 70-luvulle...tietää ottaa rahaa evääksi...
- Anonyymi
No niin, nyt mennään jo aikamatkalle sahakauppoja tekemään. Uskomatonta. Mitä seuraavaksi. Lankkusahoja tulevaisuudesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin, nyt mennään jo aikamatkalle sahakauppoja tekemään. Uskomatonta. Mitä seuraavaksi. Lankkusahoja tulevaisuudesta?
70-luvulla, 80-luvulla ja 90-luvullakin asiat olivat paremmin kuin nykyään.
Ihmiset ovat ahneempia ja tyhmempiä nykyään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tietää jos palaan joskus 70-luvulle...tietää ottaa rahaa evääksi...
Oikein hyvä. Muistan sen päivänkin hyvin vuonna 1972 marssin pikkupoikana (12v pojan klopina) isäni kanssa paikalliseen pieneen tavarakauppaan ns(rautakauppa) siellä oli tämä Raket 621. 1590mk jonka isäni osti. Vielä viime kesänä tein sillä sahalla nelisen kuutioi puita. Tänä kesänä luultavasti saman. Muistan senkin kun esimerkkinä Raket 80 maksoi kanssa 1590mk ja Raket 52E maksoi 1820mk 52E oli siihen aikaa tukki sahojen kingi. Itse en ole sahannut kun koko elämäni tuolla isän vanhalla raketilla. Vuodesta 1976 olen käyttänyt pelkästään tuota sahaa aina, Näihin päiviin asti. Raketissa ei ole ollut ihmeempia laittoa mitä nyt teräketjun uusimista, sytytystulppan vaihtoa ja joskus kaasarin säästämistä. Jos terveys antaa myöden sahaan ainaskin tulevat 10-vuotta vielä raketilla.
- Anonyymi
todellisuudessa 56 kuutioinen.
- Anonyymi
Toimii nykypäivnäkin kun vain osaa käynnistää
https://www.youtube.com/watch?v=GRcjesucgfo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391