Vw Golf Variant 1.2, -14, ostettu

Anonyymi

2014 1.2tsi, hieman yli 100tkm ajettuna kuin uusi kunnoltaan. Edellinen omistaja ajellut päällystettyjä teitä pienen kylän alueella, pessyt ja vahannut. Edullinen oli kun katsoo mitä uudet maksaa.

Minulla oli ennen ostoa 2vk lainassa 165tkm ajettu audi b6 1.8t 163hv, kulutus tuossa vanhassa audissa reilusti yli kympin sekalaisessa. Matka n 8L, talvella ehkä enemmän, verot 320eur.

Golfissa parempi ajettavuus ja pääsee viiden litran kulutuksella matka-ajoa normaalisti. 80kmh. Muutenkin tuntuu kulkevan herkemmin normaaleita nopeuksia, ja kärry tulee koukussa täydellä kuormalla vaivattomasti.

Ei voi olla kuin tyytyväinen autoon.

8

173

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiva keksitty tarina, kuinka pösilö pitää olla että tulee tänne kehumaan jotain autoa. No VW jengi onkin aika simppeliä.

• Anonyymi

Ostin manuaalilla koska haluan kestävän vaihteiston, luulisin olevan varmempi kuin dsg koska ei sähkömoottoreita, hydrauliikkaa, solenoideja yms joilla ohjataan automaattisesti.

Ensi viikolla menee vaihteistoöljyjen vaihtoon kylän autohuoltoon kun saan hommattua uudet öljyt.

T. Aloittaja

• Anonyymi

Aijaa, Polo GTI 2019 manuaaliversio vedettiin juuri myynnistä pois takaisinkutsun takia, romu ei kestäny käyttöä. Oli peräti 3 kk myynnissä vuoden alusta. On siis tämän valmistajan kaikki tuotos sutta ja sekuntaa.
        Onnea vaan sitä tarvitaan nyt, ja rahaa, sitä vasta kuluu näihin, mikään ei riitä.

• Anonyymi

• Anonyymi

Unohtui mainita että tälläisessä golfissa on 180eur vero eli kohtuullisen pieni.

T. Aloittaja

• Anonyymi

Hyvä auto on tuommonen Golfi taloudellinen hyvä ajaa ja suht pieni käyttömaksu...eipä ihme jos tuommosia Golfeja kysytään .

• Anonyymi

Tässä vielä veroja niin voi vertailla.

Golf variant 1.2T. 180eur
      Audi A4 1.8T B6 ( sedän ) 320eur. ( Pätkä-ajoa 100km kuulemma 13-15L vie )
      Golf variant 2.0TDI -15. 585eur

• Anonyymi

Opel ampera= 152€ /vuosi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      358
      1134
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      758
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      612
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      321
      501
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      491
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe