Moi.
Oon lähdössä Tallinnaan lomareissulle ja samalla kävis huoltamassa auton.
Mulla on caddy vm 09 ilmastointi ei toimi ni onko kokemuksia Tallinnasta ilmastointi huolto hinnoista?
Vianor Tallinnassa mainostaa ILMASTOINTILAITTEEN TÄYTTÖ 70€ (ENINTÄÄN 1 KG R134A).
Sisältää R134a-kylmäaineen ja öljyn.
Ilmastointilaitteen täyttöhuolto sisältää:
Vanhan kylmäaineen ja öljyn poisto järjestelmästä.Kosteuden poisto järjestelmästä imumenetelmällä.Uuden öljyn, väriaineen (vuototarkastus) ja jäähdytysaineen lisääminen.Vuototarkastus uv-valolla pääsyn mahdollistavissa paikoista
Suomessa ilmeisesti pelkkä täyttö 79e
Ja nuo Huollot jotka Tallinnassa ni varmaa yli satasen suomessa.
Mulla on vain 1 avain caddyssä,onko kokemuksia avaimen teettämisestä Tallinnassa ja koodaamisesta.
Suomessa avain n. 120e.
Kiitti.
Ilmastointihuolto ja auton avain Tallinnasta
Anonyymi
2
109
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan samalla tavalla onnistuu siellä, kysy hinta eri liikkeistä.
Luulisi olevan edullisempi koska Virossa on myös ns listahinnat samoille merkkihuollon osille matalammat ja katteellinen tuntiveloitus matalampi.
Täällähän merkkiliikkeiden tuntiveloitus on niin korkea että ei ole hinta / tehty korjaus tai huolto balanssissa. Asentajan palkan ja sivukulujen päällä on niin reilu korotus. - Anonyymi
Huolto Suomessa hintaan 79 sisältää samat hommat kuin Virossa. Kone tekee. Vain vuototarkistus uv valolla tehdään käsityönä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292715- 911034
- 58901
- 66875
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6827Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37800Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65794Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136719