Hei
Onko uusimpia hoitokokemuksi tästä taudista. Luin 2013 artikkelia., vähän vanhaa tietoako?
Kiitos jos vastaat.
Ohutsäieneuropatia
Anonyymi
3
216
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kipupoli huomenna. Nykyiset lääkkeet ei juuri auta. Kivut nyt 5-10. Kipuilua koko kehossa. Toivottavasti joku keino löytyy. Viileys auttaa eli ilmastointi kotiin asennettava. Alkaa voimat loppua.
- Anonyymi
Onneksi kelit pysyy viileänä. Olen yrittänyt keksiä lääkkeettömiä keinoja olon helpottamiseksi kun ei lääkkeet kipuun oikein auta. Lääkkeiden syöminen säännöllisesti auttaa sen verran että pystyy olemaan mutta on joka päivä kipujen kanssa erillinen. Alkaa keinot loppua. Itse joudun lämpöä välttämään.
- Anonyymi
Lämpötilan vaihtelu on minulla myrkkyä kivuilleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2291984
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601164- 20995
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125696- 38679
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤224658Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa201587- 51435
- 38418
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42412