Mikähän juttu se Asikkalassa on ollut, jonka salaisuusverhoa nyt avataan. Jotakin erkoita, kun on salattu totaalisesti ja rahaakin maksettu sekä salassapitosopimus laadittu. Ei kai vaan kukaan kunnan jihtohenkilö ole ketään kourinut?
Asikkalan viimeinen sähelles
6
163
Vastaukset
- Anonyymi
Juri hoitaa kaikki tehtävät viimosenpäälle laadukkaasti maaliin.
HYVÄ JURI ! - Anonyymi
ZURIBOWIZIN panssarivaunussa kiehuu.
Uusi kunnanjohtaja kehtasi kaivaa vaivalla laaditun TOP SECRET-sinetöidyn sopimuksen kassakaapin perimmäisestä nurkasta päivänvaloon.
Mikä röyhkeys !
Mein Document ! - Anonyymi
Kopulisakin avoimuus prinsiipit vedettiin vessasta alas niin että tymäkät ruskeat jarrutusjäljet paistaa pöntön mutkassa.
Zuribowiz ajoi vaununsa kepun lottien taitavasti naamioimaan miinaan.Telan katkeuttua Zuribowiz jäi vaunuineen pyörimään ympyrää.Kokulien päämajassa lotta Lunkreeni koittaa saada radiohiljaisuutta aikaiseksi,jotta Zuribowiz saataisiin pelastettua uhkaavalta räjähdykseltä.
Kopsoon Gadaffi ilman muuta on käymässä taistoon ja apuja tulee kokkareiden Rutalahdelta tavoitteena räjäyttää Zuribowizin vaunu viimeistään lippujuhlan kunniaksi jo 3.6 atomeiksi,mutta mitä tekee Vilkki tuo Kurhilan korohoro vääpeli,onko heitin jo suunnattu kunnantalolle?
Luotettava tiedustelu tietomme kertoo ,että hän lähtee joukkoineen hakemaan taistelu henkeä Kannakselta "teit isäin astumaan" ,palatakseen täynnä talvisodan henkeä ,kun valitaan Asikkalaan seuraavaa kunnanhallitusta.
Syntymässä on suuri taistelu,kestääkö Zuripowizin panssarin teflonit naarmuttomina?Siinä voi olla kokulien lähitorjunta miehillä ja vaikka ottavat verevät lottansakin mukaan rintamaan mahdoton tehtävät.
- Anonyymi
Asikkalan kunnanvaltuustossa tehtiin 3.6.2019 loistavia päätöksiä koskien kunnanhallituksen jäsenten valintaa.
Sivuun siirretty entinen kunnanhallituksen puheenjohtaja siirtyi ansaitusti takariviin. - Anonyymi
Asikkalassa on kunnanjohtaja ja kansanedustaja, jotka hoitavat asioita hyvässä hengessä, joten nyt näyttää hyvälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006