Muutamia törkeitä rattijuoppoja alueella ......taas...... kirjoittaa paikallislehti. kiitos poliisipartiolle.
Vastaukset 16
- Anonyymi
Hys! Hys! hiljaa nyt! Ei sitä saa täällä huudella, jos meijän kokoomuksen kantavalla voimalla on huikka lähtenyt lapasesta!
- Anonyymi
Aika kovat lukemat. Onko miekkosella alkoholiongelma? No tukiaisilla on mukava ostella viinaksia.
- Anonyymi
Puhalluskokeet hallituksen, valtuuston ja lautakuntien oville, kyllä näille olis ollu jo pitkään tarve
- Anonyymi
Poliisi partioille RUUSUT , rattijuopoille RISUT ruusun piikkeineen.
- Anonyymi
Rattareiten autot valtiolle ja rattarit linnaan 5v ja sen jälkeen aa klinikalle tiukkaan valvontaan 5v.sitten ajokortti uudestaa ajoon.
pään siltyksellä ei ongelma poistu.
- Anonyymi
"Jos otat,et aja.jos ajat,et ota" kännikuskeja riittää.kovemmat rangaistukset.nimet,kuvat lehteen ja julkisiksi.suojelulle stop tykkänään.
- Anonyymi
Tuomitaanko rattijuoppojen metsästys aseita valtion asevarastoon ?? onko em.käytäntö käytössä koko suomessa tasapuolisesti??tai ajoneuvoja??
- Anonyymi
Kyllä oman kunnan alueella pitää saada ajella vaikka olis hieman nauttinet miestä väkevänpää.
- Anonyymi
on se kumma että nimi pitää oikein lehteen painaa. jos maahanmuuttaja tekee rikoksen niin se on hys hys.......
varmaan ilman nimenkin julkaisua kova paikka tuollainen on rehelliselle miehelle.- Anonyymi
Rehelliselle miehelle joo kyllä.....mutta rehellinen mies ei kännissä ajakaan.
- Anonyymi
Rattijuopot vois sukellella vappuaattona "kraanan avajaisissa" pikku simassa altaankin pohjan??olis sirkushuveja kansalle.
- Anonyymi
Todella hyvä ,kun rattijuopot jäävät kiinne verekseltään.
- Anonyymi
Kukas tämä tänään ehdolliseen tuomitti rattijuoppo on?
- Anonyymi
Ei kai täälä kukaan kännissä ajele?!
- Anonyymi
Suur-Keuruussa oli että tuomio tuli
- Anonyymi
Sinä varmaan kun niin hätäännyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1251805Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91867Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja150844- 60800
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35772Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47702Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42657- 71654
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö259651Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587