100% varmako että Helvetti on olemassa?

Anonyymi

Ettekö epäile yhtään raamatun paikkansa pitävyyttä? Te uskottte kirjaa, joka on Vuosituhansia sitten kerätty, koottu eri teksteistä ja kirjeistä. Myöhemmin niitä tekstejä on muutettu kirjoitettu tahallaan erillain että Köyhiä ihmisiä on voitu pelotella tiettyyn ruotuun. rikkaat ovat olleet jo uskovaisia automaattisesti köyhiä ne on pitäneet syntisinä. ei mitään armoa ole annettu. sekä tuosta Helvetistä! Oletteko ajatellut kuinka utopistinen se ajatus on että joudut olemaan ikuisesti helvetin kuumuudessa? pelkkää pelottelua sanon minä!

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mainitseeko Raamattusi jossain Helvetin?

      • Anonyymi

        Eli sillä pelottelu on ihmisten keksimä vallankäytön väline


    • Anonyymi

      Kiirastuli, tulijärvi yms. ovat ohimeneviä vaiheita ihmisen matkalla kohti päämäärää. Sitä on kutsuttu myös "toiseksi kuolemaksi". (Luuk.20:34-)(Ilm.20:6). Ei pidä laittaa toivoa vain tämän elämän varaan(1.Kor.15:19-).

      • Anonyymi

        Tyhmintä on pilata tämä ainoa oikea elämä mielisairaiden uskomuksiin.


    • Vapahtaja saarnasi Helvetin todeksi.

    • Anonyymi

      Näyttää vahvasti siltä että aloittajalla ei ole minkäänlaista omakohtaisen Raamatuntutkimuksen kautta saatua tietoa. Pelkkää toisilta kuultua satua. Ota ensin selvää asioista ja posmella sitten.

      • Anonyymi

        Minä voin ulkopuolisena allekirjoittaa aloittajan kyseenalaistuksen.
        Olette pelkkiä valehtelijoita ja me ulkopuliset emme tule roskaanne koskemaan.
        Minulla on kokemus, joka teiltä vajakeilta puuttuu ja olen valmis kuolemaan sen puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä voin ulkopuolisena allekirjoittaa aloittajan kyseenalaistuksen.
        Olette pelkkiä valehtelijoita ja me ulkopuliset emme tule roskaanne koskemaan.
        Minulla on kokemus, joka teiltä vajakeilta puuttuu ja olen valmis kuolemaan sen puolesta.

        Saatko listata kokemuksiin tämänkin?

        Ilmestyskirja:
        19:20 Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.

        20:14 Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.

        20:15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen


    • Anonyymi

      Uskovaisen elämän pyhittäminen taivaspaikan varmistamiseen maan päällä on 100% helvettiä. Miettikää sitä kirkossa.

    • Anonyymi

      Aloittajalle.

      Entäpä jos helevetti sellaisena kuin sen Raamattu opettaa onkin totta.

      On karmeaa ja peruuttamatonta kuoleman jälkeen huomata että tulipa tehtyä IANKAIKKINEN MOKA, jota ei siellä enää saa korjatuksi jos viimeiselle tuomiolle menee anteeksianatamattomat synnin tunnollaan.

      Täällä ajassa on Jeesuksen Kristuksen pelastavan sovitustyön ja anteeksiantamuksen osallisuuteen päästävä.

      Jolla ei ole Poikaa (Jeesusta) ei ole hänellä Isääkään (Jumalaa).

      Älä tee iankaikkista mokaa !! Ethän..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe