Pois pakkouskonto.
Pois se pakkouskonto jo. Joko poliisi tutki 2 rik. Nimikettä täyttyi mielestäni vaaleissa kohdallani. Vaalivilppi. Niistä molemmista saa vankeutta.
Ei tule parisuhdetta.
Ei JEESUS. Se on rasismia uskonnottomia kohtaan:
"Mutta mitä rasismi sitten todella on?
Rasismi käsitteenä tarkoittaa oletetun ihmisryhmän arvottamista esimerkiksi etnisen alkuperän, ihonvärin, kansalaisuuden, kulttuurin, äidinkielen tai _____USKONNON_____ perusteella alempiarvoiseksi kuin muut ihmisryhmät. Rasismi on siis ihmisryhmän tai sen jäsenen ihmisarvon alentamista. Rasismiin usein kuuluu se, että omaa ryhmää pidetään parempana kuin toisten ryhmiä. Rasismi aiheuttaa eriarvoistumista ja vahingoittaa sen kohteiden lisäksi koko yhteiskuntaa. Rasismia käytetään vallan välineenä."
Vain laki käy ja nämä kasitellään laillisesti ja oikeudenmukaisesti.
Vammaudun edelleen. Viranomaisten täytyy puuttua. Se on todistelun esto. En ole saanut asianajajaa ja omia papereitani vieläkään. Olen vuosikausia niitä pyytänyt.
Olen täysin rankasti uskonnoton huomennakin.
POIS SE KEINOTEKOINEN KÖYHYYS, KIDUTUS, KAIKKI VÄKIVALTA.
T.late_lapista, että_silleen, höpöttäjävajakki core.
Oikeustaistelijalle oikeutta.
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Havaittavissa selvästi pakkoajatuksia.
- Anonyymi
Rikoshyöty pois näiltä. Vankilaan.
Ihmiskauppaa. Jo pelkästään vaalirikoksista pitäisi joutua vankeuteen. Rikoslain mukaan.
- Anonyymi
Mutta HÄNhän on saanut oikeutta! Omasta mielestään liiankin usein...
- Anonyymi
Vääriä tuomioita kaikki. Suomen oikeuslaitos on samaa tasoa sri lankan kanssa. Näkeehän tuon toopekin!
- Anonyymi
Mikä se semmonen "blogisti" on, joka kopioi toisten tekstejä? Omaa ei ole kuin verenpaine, syke, ja paino sekä leipäjonossa käynti. Hallelujaa, ei voi välttyä vaikutelmalta, koska todistusaineisto on kiistaton(11 banaanilootaa) ja juritinen arkkumentoinitikin on kohallaan.
- Anonyymi
Oraakkeli oli tänään blogissaan kopioinut Wikipediasta pitkän jutun ilmaston lämpenemisestä. Rinteen hallitunnustelut menivät faktantarkistajalla pahasti kopioinnin puolelle.
- Anonyymi
Niin ilman palkkaa ja asuntoa poste restantesta. Saa etsiä näitä yöpaikkoja missä halvinta asua. Ei oleole varaa edes ehjiä sukkia ostaa. Toteampa vaan kun täällä ilman sukkia kirjoitan lattialta.
- Anonyymi
Aika pimee pakkomielle yhestä Ahosta...
- Anonyymi
No nyt kyllä puhut asiaa. Sama jankkaaja ja samat jutut myös Oulu-palstalla.
- Anonyymi
Antaa kaverin nyt vaahdota. Tämän taudin omaavat eivät onneksi elä pitkään.
- Anonyymi
Itse uskon tämän oikeustaistelian kärsineen hirvittäviä vääryyksiä kateellisten ihmisten joukosta
- Anonyymi
Sitten vielä eräs rikollinen syyttäjä harrastaa nettivittuilua- Kauhijaa.
- Anonyymi
Niinpäs. Katkeroitunut, alkoholisoitunut eläkeläinen. Itse olen vankasti sitä mieltä että jos oikeustaisteliaa olisi tuettu ysärivuosina, Kalajoki kukoistaisi eikä kaikki lehdistön, kunnanpäärräjien ym. Aika olisi mennyt kieroiluun.
- Anonyymi
Vit..u että mää oon hyvä. Oon kirjottanut tälle saitille kaikki jutut ihan ite. Oon mää kova.
- Anonyymi
HÄNelle on jaettu oikeutta. Omasta mielestään liiankin usein ja paljon.
- Anonyymi
Tämä seitsemäs.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070