Ollaan tekemässä remonttia kylpyhuoneeseen. Laattojen värit ovat alkaneet mietityttää ja kuulisimme kokemuksia, eritoten tummista täysin kiiltäväpintaisista laatoista. Suureen osaa olimme ajatelleet niitä. mm. suihkujen ja lavuaarin taakse. Nyt alkoi mietityttämään, kuinka vaikeasti ovat puhtaanapidettäviä. Kooltaan isohkoja . Tilassa ei ole ikkunaa.
Tummat kiiltäväpintaiset laatat kylpyhuoneeseen?
Anonyymi
1
85
Vastaukset
- Anonyymi
Tummassa pinnassa näkyy tietty kalkkitahrat yms. paremmin kuin vaaleassa, mutta sileä laatta on myös helppo pyyhkäistä puhtaaksi.
Saumat ne oikeassa elämässä työtä teettää ja tässähän logiikka taitaa olla päinvastoin eli vaaleat sävyt hankalampia. On kyllä työn ladustakin kiinni - jos sauman pinta ei ole sileä ja tiivis, KPH siivoaja kiroaa aihetta eräänkin kerran.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614127
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352954Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452117
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91288