Jumalauta että on uskomaton kaupunki! Viimeisen päälle ynseitä, itsekkäitä ja vittumaisia ihmisiä! Asioit sitten verotoimistossa, sairaalassa tai vaikka kysyt kadulla joltain tietä niin aina samanlaisia hapannaamoja. Jos ylipäätään jonkin vastauksen saat niin jonkinlaista murahtelua korkeintaan! Onneksi en itse asu kyseisessä kaupungissa ja toivon ettei mun tarvitse enää eläissäni siellä käydäkään!! Sen verran kyllä kiinnostaa että aion jossain vaiheessa selvittää jostain kirjasta kaupungin historiaa ts. mistä tollaisia perseenreikiä on sinne alkujaan muuttanut. Suomalaiset nyt ei yleensäkään ole mitään turhan ystävällistä ja sympaattista porukkaa, mutta kyllä Lohja on kybä!!!
Lohja on perseestä!!!
7
1551
Vastaukset
- ?
niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
- -Savage-
Kun yksi kusipää muuttaa alueelle, sanotaan nyt vaikka Lohjalle, ja vetää mukanaan kusipääkavereitaan, niin siinä sitä sitten ollaan.
- minä vaan
-Savage- kirjoitti:
Kun yksi kusipää muuttaa alueelle, sanotaan nyt vaikka Lohjalle, ja vetää mukanaan kusipääkavereitaan, niin siinä sitä sitten ollaan.
oon Lohjalainen enkä löydä itestäni noita sun kuvaamias piirteitä... ei kai se asuinpaikasta oo kiinni minkälainen ihminen on... vai??
- Jussi M
minä vaan kirjoitti:
oon Lohjalainen enkä löydä itestäni noita sun kuvaamias piirteitä... ei kai se asuinpaikasta oo kiinni minkälainen ihminen on... vai??
nuo vihtiläiset on kateellisia vaan
- vihastunut
Olen TÄYSIN erimieltä asiasta!
Minulle Lohja on kaunis ja mukava paikkakunta, jossa viihdyn
todella hyvin. Olen kohdannut siellä VAIN mukavia
ihmisiä.
Harkitsen jopa parhaillaan Lohjalle muuttoa. Asunnot ovat
siellä edullisia esim. verrattuna Helsinkiin, joka
ei kuitenkaan ole kauhean kaukana Lohjasta. Lohjalta
ei ehkä löydy kaikkia mahdollisia palveluja, mutta
kaupunki kehittyy koko ajan ja löytyyhän lähikunnista
tai sitten ainakin Helsingistä ne loputkin palvelut.
Minulla on ystäviä ja tuttavia Lohjalla ja he ovat
olleet erittäin ystävällisiä minulle. Minulle tuntemattomatkin
ovat olleet kilttejä, enkä ole saanut huonoa palvelua missään
Lohjalla!
Ei kukaan voi yleistää noin koko paikkakunnan asukkaita,
jos on saanut pari kertaa huonon vastaanoton! Oletko
varma, ettet ole itse käyttäytymiselläsi vaikuttanut
tähän ns. huonoon palveluun?!?
"Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan"
Lohjalaiset! Puhukaa kotikaupunkinne puolesta!!! - horo2
homo lohja
- Anonyymi
Ei tää Lohja edes oo niin paska paika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332