Olipa hienoa tänä aamuna lukea karjalaisesta että inttiin haluavien naisten halukkuus on vuosi vuodelta suuri.Mihinkäs tässä enää natoa tarvitaan.
Finnish Military Girls The Heart of a Lion
...
Karjalainen ja naissoturit
16
69
Vastaukset
- Anonyymi
Ahvenanmaa?
- Anonyymi
Myös se, jolla ei ole ahvenanmaalaisen oikeuksin velvollisuutta osallistua asepalvelukseen, voi suorittaa asepalveluksen manner-Suomessa vapaaehtoisesti. Tämä toteutuu yleensä ruotsinkielisessä joukko-osastossa Nylands Brigadissa.
Wiki.
- Anonyymi
Siinäpä mallia sivareille ja muille löhöille. Terv. EK/Karjp-69
- Anonyymi
Tuumaakaan ei annetta tappelematta.
https://www.youtube.com/watch?v=fuotscXskac
….. - Anonyymi
Tänäänkin monessa lipputangossa liehui siniristi lippu niin uljaasti tuulessa!Mietin että tuonkin lipun eteen on uhrauduttu/taisteltu/elätty/eletään 2019.
Maailman paras lippu.- Anonyymi
On kenelle on! Tai ainakin ökyrikkaille veronkiertäjille se on huippu!
- Anonyymi
Tuosta sotilaallisesta voimannäytöstä tuli mieleeni ilmaista hävittäjähankintaa koskeva kantani. Paras ja kustannustehokkain on F-35. On investointina hieman kalliimpi, mutta pitkän päälle järkevin ratkaisu. Super Hornetit ovat runkoratkaisuna jo vanhaa kalustoa. Ei se runko päivittämällä parane. Meikit karisevat kunnon sateessa. Lisäksi, niitä pitäisi hankkia 70 kpl.
F-35 Lightning - Anonyymi
Kylläpä on suomi 24 sensuuri iskenyt kun ei ole muuta kuin juutuupi videoita julkaistu!
Nooh minäkään linkittänyt mitään ja silti poistettiin. Kehuin vain naisten maanpuolustus tahtoa.
- Anonyymi
On todella surkeaa, tasapuolisuutta läimäyttävän lyövää. Mielestäni on hyvä asia, että naisista löytyy potentiaalista ymmärrystä olla tällä sektorilla oikean tien täyttäjiä. Toki, aikojen alusta naisilla on ollut tukeva kyky aina olla lopullinen suoja.
Ajatuksissa on hädän hetkellä miehellä äiti, väärintehdessään vaimo tai tyttöystävä;)
"Juksuttaja"
- Anonyymi
Löytyykö Lieksasta nuoria naisia sellaisia, jotka olisivat valmiita vapaaehtoiseen asepalvelukseen, kun on ollut kotvan mahdollista? Jos sinä luit tämän, heitä kommentti.
Minä olen vahvan naisen kanssa ollut naimisissa yli 42 vuotta. Hän olisi halunnut käydä saman läpi sillä sektorilla, kuin minä sain aikoinaan 71 käydä.
Löytyykö Lieksasta nuoria viriileitä naisia ottamaan "eri aseen" käteen?- Anonyymi
74. num liian lähellä.
Voi kauheeta sentään.🤒🤕
Missä on muuten Pääpumppu? 🐃💞. - Anonyymi
Vappupallolla on mukavaa leikkiä. Kun laittaa sopivasti huoneessa siihen painon. Se pysyy levitoiden paikallaan. Vaatii painotusta vimpan päälle alas ja ylös.
Oletteko kokeileet?
Rinne ei siihen pysty nykytuulessaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vappupallolla on mukavaa leikkiä. Kun laittaa sopivasti huoneessa siihen painon. Se pysyy levitoiden paikallaan. Vaatii painotusta vimpan päälle alas ja ylös.
Oletteko kokeileet?
Rinne ei siihen pysty nykytuulessaan.Toivottavasti ei ryhdy levitoimaan puheissaan heti alkuun kohta. Kai se nyt oksan matkan on maltanut nukkua vastuuhenkilönä.
- Anonyymi
Karjalainen jne. Tietänette kuitenkin. On meillä Lieksassa hyvä tosi tietyistä. Lennon kanssa on ollut aitoa historiaa.
Nyt tulkoon paha. Vihreän härän jumala. High Road to China.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174876
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2102622Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella301687- 251572
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291475Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1491128
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81104Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962