sanokaas rehellinen mielipide marilynistä, millainen baari se on?
yleisesti ottaen - ?
poket - ?
baarimikot - ?
karaoke - ?
tunnelma - ?
tanssilattia - ?
onko tein mielest lihatiski vai ei - ?
ihan rehellisesti niinku suomalaiset sanoo niin vastatkaa tekin. tää on vähä niinku gallup. pistän sitten omat mielipiteeni kun on vastattu.
marilyni
5
1686
Vastaukset
- Satu
Juu, mielelläni vastailen, koska itte on tullu siellä käytyä, ja mielipidettäkin löytyy. :)
millainen baari se on?
* No siis omasta mielestäni paras, siis verrattuna siihen et Turus ei pääse 18.v ku Moccaan tai Lyniin, ja nykyään Sokruun. Räkälöihin nyt aina pääsee...mut niit ei lasketa.
yleisesti ottaen - ?
*No tohon jo vastailin..
poket - ?
* Poket on mukavia, todella mukavia..ystävällisiä.
baarimikot - ?
* Ok,
karaoke - ?
* En kommentoi..
tunnelma - ?
* Lihatiski aika pitkälti, ja tappeluitakin on sillon tällön, mut...! Siis tunnelma on ok, jos tulee kavereitten kans, ja jaksaa hätytellä ne perseessä roikkujat pois..
tanssilattia - ?
* Jeps, onhan se..
onko tein mielest lihatiski vai ei - ?
* On lihatiski, mut mä en anna sen häiritä mua, koska mä tuun sinne aina omien kavereitten kans, enkä oo hakemas seuraa, joten en jaksa välittää siitä vaiks muut siellä touhuilee mitä sattuu..vaiks välil joutuu itte sekaantuu niihin tahtomattaan. Ainoo huono puali Lynis tosiaan on toi lihatiski-maine, joka on totta :( Mut jotkut tykkää sellasesta, tosin mä en.
Nonii, sanoppas sit Wubbidups oma mielipitees ;) Vaikka eihän se muhun vaikuta, mut kiva kuulla mitä muut ajattelee!
Ainii, onhan Lynissä tapahtunu se yks ikävä tapaus tos syksyllä, mut..- BeatGoesOnAndOn-M
valtakunta...jaksaa vaan porskuttaa vuodesta toiseen...=)
- poikaa
-Lyni on suhteellisen hyvä paikka, vaikka ehkä hieman liian pieni ja henkilökunta ottaa porukkaa välillä (lauantaisin) liikaa sisään ($$$$). Halvat hinnat, parempi henkilökunta, kuin monissa muissa paikoissa ja kaikenkaikkiaan Siistinnäköinen paikka.
-Poket on suurimmaksiosaksi ihan mukavia.
-Naisbaarimikot loistavia Miesbaarimikot OK.
-Karaoke OK. (ei mitään rentun ruusuja)
-Tunnelma illasta riippuen ihan OK (arkisin tosi hyvä). Juntit ehkä vähän pilaavat sitä, mutta toisaalta taas "pintaliitäjät" vähentyneet. Mielestäni tunnelma oli parempi joskus 90-luvun lopussa.
- Tanssilattia OK. (kuulemma laajennettu)
-Jos pitäisi valita niin ON lihatiski.. =) - neito23
yleisesti ottaen - Oikein viihtyisä paikka, jos ei ota huomioon satunnaisia juntti-iltoja. Oikein välillä huomaa, että sana lynistä on kiertänyt jossain amiksessa kun kauhea junttilauma pölähtää yllättäen paikalle. Onneksi niin käy harvoin. Se selittänee miksi "näin vanha" yhä haluaa käydä siellä vaikka muuallekin pääsis :)
poket - tosi mukavia! ainakin naispuolisille ;)
baarimikot - mukavia myös, sukupuoleen katsomatta! jelppaavat mielellään, jos haluaa jotain erikoisempaa..
karaoke - En ole kokeillut, ei oo mun juttu. Yleensä pysyttelen poissa atlantiksen puolelta.
tunnelma - Juntti-iltoja lukuunottamatta kiva :) Uusiin tyyppeihin tutustuu, kun tarpeeksi kauan käy ja tulee naamat puolin ja toisin tutuiksi.
tanssilattia - Ihan jees, saisi olla isompi. Musiikki on hyvää, ainakin mulle kelpaa listahitit klassikoilla maustettuna erinomaisesti! Ei siinä tanssilattiauudistuksessa tullut kuin pari neliötä lisää ja lisäksi törkeät "strippitangot" jotka näkyvät olevan kovassa käytössä joillakin...
onko tein mielest lihatiski vai ei - Ei ole lihatiski. Sanon näin koska se on mielestäni lihatiski vain tietyille ihmisille, jotka tulevat sinne hakemaan joko pesää tai munaa. He kyllä löytävät parinsa, kunhan kriteerit ei ole kovat (=niitä ei ole). Tuollaiset tyypit erottaa jo kauas ja niistä on helppo pysyä kaukana. Lynistä voi löytää itselleen myös ihanan, oikean poika/tyttöystävänkin lynistä (kokemusta on!). - Marron22
Marilyn on mun mielestä Turun hirvein yökerho. Okei, ehkä mä olen jo liian vanha moiseen paikkaan, mutta en usko, että ikä niinkään vaikuttaa mun mielipiteeseen. Omien kokemusteni mukaan Marilyn on suht ookoo paikka yliopiston ainejärjestöjen bileiden aikaan. Muulloin paikka on täynnä teiniböndejä. Mun mielestä poket tossa paikassa on vähän liian ylimielisiä, ihan ku toi ois joku kaupungin kuumin mesta.. Baarista en osaa oikein sanoa mitään. Tanssilattia on huono, koroke on epäkäytännöllinen ja saa pelätä, että joku kaatuu sieltä niskaan. Lisäksi uudet "strippaustangot" vie viimeisenkin maun paikasta. Sisustus nyt on ihan suht jees, valaistus on ihan kiva. Musiikki on liian teknovaikutteista usein, enkä yhdestäkään illasta oo selvinnyt ilman Grease-sikermää, voi luoja. Mitäs muuta... Ai niin, paikassa vilisee myös vanhahkoja miehiä nuoren lihan perässä - ei ehkä hirveen ihanaa. Kaiken kaikkiaan paska mesta, mut menettelee siis joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264