Väärin?saunassa

Anonyymi

Olin veljeäni kanssa kahdestaan kotona kun vanhemmat lähtivät käymään mökillä.ajattelin sitten mennä suihkuun,riisuin vaateet huoneessani ja pyyhe päällä kävelin suihkuun,missä on myös sauna.suihkun lämmön hyväillessä olin sulkenut silmäni.sitten kun avasin,näin veljeni ovella.käännyin ja sanoin,mene pois!jolloin hän tuli luokseni ja vei minut saunan lauteille.kysyin että vittua sä teet!!?vittuahampa hyvinkin aukaisten jalkani,näin hänen kyrpänsä seisovan joka lähestyi huuliani ja klitoa,ja sisäänhän se meni.siinä meni hetki,sanoin että sattuu vähän,jolloin veljeni hidasti tahtia.hän laukesi ja minulla tuntui pientä kipua ja verta.olin silloin 16vee.ja olemme hyvin läheisiä mutta ei sex mielessä

12

16099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oliko tuo myönteinen vai kielteinen kokemus.
      Molempia on täällä ollut.

      • Anonyymi

        Iteselleni oli oikein miellyttävä kokemus naida siskoni kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Iteselleni oli oikein miellyttävä kokemus naida siskoni kanssa.

        Oliko siskosi innolla mukana? Mitä hän piti?


    • Anonyymi

      kerran viikkoon käyn isosiskon kanssa saunassa. jos olen ollut kilttinä eli pärjännyt koulussa hyvin ja tehnyt kotiaskareet siskon puolesta, niin saan ottaa siskoltani suihin. siskollani on kauniin näköinen elin ja sitä on kiva nuolla. kerran siskolle ehdotin että voisinko panna häntä, niin tuon jälkeen hän ei tullut kuukaudeen kanssani saunaan ja tuo oli turhauttavaa. kun elimeni menee kovaksi, niin onneksi olen saanut siskoni nähten runkata. tuo tosin pitää tehdä suihkutilassa ettei sauna mene likaiseksi.

    • Anonyymi

      seuraavasta jutusta on jo niin kauan että vin ihan hyvin kertoa siitä. pitkän aikaa sitten yhtenä juhannuksena olin sukulaisten mökillä juhannusta viettämässä. jossain vaiheessa menin saunomaan. sitten yllättäen sinne tuli myös tätini. hänen alastoman vartalonsa näkeminen sai penikseni kovaksi. kun tätini näki seisokkini, niin hän kysyi suoraan että haluaisinko panna. hän sitten suuteli minua suulle, niin kiusaus kävi niin suureksi että suostuin. niin sitten toinen nojasi alinta lauetta vasten ja panin häntä takaapäin. kun olin lauennut, niin tätini pesi alapäänsä ja jatkettiin löylyjen ottoa.

    • Meidän vanhemmat muutti yhteen. Sain siis veljen. Mua vanhempi. Me saunotaan aina yhdessä. Vieläkin. En viitsi sanoa vanhemmille miksi haluaisin saunoa yksin.
      Silloin eka kerralla veli tuli mua vastapäätä istumaan. Nosti jalkansa lauteille. Esitteli puolijäykkää munaansa. Kyseli millainen mulla on. Levitin jalkani. Se hihitti. Kysyi haluaisinko imeä sen munaa. En innostunut. Sanoi ettei mun tartte jos en halua. Sanoi panevansa sitten mua suihkussa. Panikin, tuntui isolta. Nolotti miten helposti se meni mun sisään. Nykyisin mä imen sen munaa monesti saunassa. Silloin mun ei tarvi antaa sille peppua. Anus tulee kipeäksi kun sillä on niin iso.

      • Anonyymi

        Sulla ei ole muuta isoa ku tuulitunneli korvies välissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei ole muuta isoa ku tuulitunneli korvies välissä

        Pitää paikkansa. Pennulla on persereikäkin niin pieni että joutuu voimalla työntämään. On höylätty jo pitemmän aikaa mutta ei vaan löysty.


    • Anonyymi

      ei tuossa mitään väärää ole. kun saunon siskon kanssa, niin tulee toisinaan nuoltua siskon elintä.

    • Anonyymi

      Broidi yritti pakottaa humalassa panoille. Vedin pitkin korvia sanoin mee vittuun
      mulkku. Loppui siihen runkkarin himot. Oli nolona aamulla..

    • Anonyymi

      on hyvä juttu että sisaruksilla on hyvät välit toistensa kanssa. kun olen veljen kanssa saunassa, niin saatan puhua tuhmia ja hyväillä itseäni, niin veljelläni alkaa kunnolla seisomaan ja alan imemään. toki toisinaan laitan hänet nuolemaan itseäni ettei olisi kovin yksipuolista.

    • Ite muistan joskus tosi pienenä ollessani joskus siskon kanssa suihkus käydes tuijotin silmät suurena sen alapäätä, eka kerta kun näki tytön alasti. Sit teini-iässä eksyin eräälle itsetyydytys. Org sivustolle josta aloin lukee seksinovellei, eniten alko kiihottaa jutut sisaruksista minkä jälkeen aloin iteki sit omaa siskoani miettiin runkates. Sen luona sit jonku aikaa kun asustelin ja wc:s kerran käydes satuin huomaan sen käytetyt pikkarit pyykkikoris niin jo ajatus sen pikkareista mun naamalla sai mut kiihottuun, minkä jälkee olin jo kiertomas sen pikkareita mun munan ymäpärille ja alkanu runkkaamaa, sit ottasin naaman etee ne samalla ku lauennu, aina tekis mieli laueta niille,jättää esille et se näkis et jonku mälliä niis. Se sit tajuais et mä oon runkannu sen pikkareille minkä jälkeen se tulis ottaa sen puheeks. Mul alkais jo siinä vaiheessa seisoon ku kiihottaa ajatus et jäisin kiinni sille, sanoisin sille et voin maksaa satasia sille jos ees saisin alastonkuvia siitä, sit se suostuis siihe ja alkas riisuutuun mun eessä. Se huomais ku mul alkanu seisoon niin sanois et -voit sä runkata jos haluat :P Sit laskisin housui ja ottaisin kovana olevan munani käteeni ja alkaisn runkkaamaa sen edessä, alaston isosiskoni nyt reilun kahdenkymmenen vuoden jälkeen taas edessäni, laukean samantien sen sen vartalolle. Mutta näky mälleistäni sen vartalolla saa mut kovaksi heti uudelleen, siskoaki alkas kiihottaan ja se kysyis et haluunko mä panna sen kaa. Ajatus et päätyisin paneen sen kans kiihottaa ihan perkeleesti, pakko alkaa nytki runkkaa, tuntuu et laukeen jo pelkästään mietties näitä juttui, kaks tuttua vieres istuen niin tulis kiusallinen olo ku tulisin housuihini mikä näkyis mun farkuista ulospäin ja muut tajuais et lauennu niihi. Monesti kyllä käynytkin noin mutta onneksi silloin ollu tummat housut jalas. :D

    Ketjusta on poistettu 88 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe