Väärin?saunassa

Anonyymi

Olin veljeäni kanssa kahdestaan kotona kun vanhemmat lähtivät käymään mökillä.ajattelin sitten mennä suihkuun,riisuin vaateet huoneessani ja pyyhe päällä kävelin suihkuun,missä on myös sauna.suihkun lämmön hyväillessä olin sulkenut silmäni.sitten kun avasin,näin veljeni ovella.käännyin ja sanoin,mene pois!jolloin hän tuli luokseni ja vei minut saunan lauteille.kysyin että vittua sä teet!!?vittuahampa hyvinkin aukaisten jalkani,näin hänen kyrpänsä seisovan joka lähestyi huuliani ja klitoa,ja sisäänhän se meni.siinä meni hetki,sanoin että sattuu vähän,jolloin veljeni hidasti tahtia.hän laukesi ja minulla tuntui pientä kipua ja verta.olin silloin 16vee.ja olemme hyvin läheisiä mutta ei sex mielessä

5

1282

Vastaukset

• Oliko tuo myönteinen vai kielteinen kokemus.
      Molempia on täällä ollut.

• Iteselleni oli oikein miellyttävä kokemus naida siskoni kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Iteselleni oli oikein miellyttävä kokemus naida siskoni kanssa.

Oliko siskosi innolla mukana? Mitä hän piti?

• kerran viikkoon käyn isosiskon kanssa saunassa. jos olen ollut kilttinä eli pärjännyt koulussa hyvin ja tehnyt kotiaskareet siskon puolesta, niin saan ottaa siskoltani suihin. siskollani on kauniin näköinen elin ja sitä on kiva nuolla. kerran siskolle ehdotin että voisinko panna häntä, niin tuon jälkeen hän ei tullut kuukaudeen kanssani saunaan ja tuo oli turhauttavaa. kun elimeni menee kovaksi, niin onneksi olen saanut siskoni nähten runkata. tuo tosin pitää tehdä suihkutilassa ettei sauna mene likaiseksi.

• seuraavasta jutusta on jo niin kauan että vin ihan hyvin kertoa siitä. pitkän aikaa sitten yhtenä juhannuksena olin sukulaisten mökillä juhannusta viettämässä. jossain vaiheessa menin saunomaan. sitten yllättäen sinne tuli myös tätini. hänen alastoman vartalonsa näkeminen sai penikseni kovaksi. kun tätini näki seisokkini, niin hän kysyi suoraan että haluaisinko panna. hän sitten suuteli minua suulle, niin kiusaus kävi niin suureksi että suostuin. niin sitten toinen nojasi alinta lauetta vasten ja panin häntä takaapäin. kun olin lauennut, niin tätini pesi alapäänsä ja jatkettiin löylyjen ottoa.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Teltta-asuminen ympäri vuoden?

Miten teltassa asuminen onnistuisi Suomen olosuhteissa ympäri vuoden? Varmaan hyvät makuupussit ja ulkovaatteet pitäisi olla. Onko joku muukin kokeill
      Maailman menoa
      180
      2592
    2. Tanelinrannassa tulipalo

Tanelinrannassa oli la-su välisenä yönä tulipalo, jossa menehtyi vajaa viisikymppinen pariskunta. Talo päältä päin ihan ok kunnossa, mutta palokunta s
      Seinäjoki
      16
      1207