Hauska matkailunäkemys.

Lukaisin tuossa otsikon mietteen putkahtaen mieleeni, että muutama sananen paikallaan.

Nazimme kysyy mikä on suurin amalioiden vihaama asia palstalla?

Ja kertoo, että se on Pattayan koko ihanuus ja varsinkin sen julkituonti.
Jos he olisivat tuolla käyneet mahtikukkaron kera edes kerran olisivat säveleet aivan toiset.
Me veteraanit tunnistamme tuon rantakaistaleen omaksemme.

MAHTIKUKKARO KOLAHTI.

Sanonko ??? En viitsi.

Tai oikeastaan sanon, että hyvä olla mahtikukkaro, mikäli veteraanit aikoo täällä Thaimaassa piipahduksen sijaan asua, näin tästä ihanuudesta voi nauttia hieman enemmän.

Hyvä että tunnistatte tuon rantakaistaleen omaksenne, sehän tuntuu kuin jopa omistaisi jotain.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jää ikuiseksi arvoitukseksi mitä koetit kertoa ja miten aloituksesi liittyy Pattayaan? Toistaiseksi en ole nähnyt yhtäkään aloitustasi jossa olisi järjen hiventäkään.

      • Muista mahtilompakko ja kiitos samoin.

        Liittyy Pattayaan siten, että omaksi kokemanne rantakaistale on Pattayalla ja minä kirjoitan täältä Thaimaasta, jossa rantakaistaleenne sijaitsee.

        Kysyisinkin miten sinun asuinseutusi liittyy Thaimaahan, entä Pattayaan?


      • Anonyymi
        SenssuChiangMai kirjoitti:

        Muista mahtilompakko ja kiitos samoin.

        Liittyy Pattayaan siten, että omaksi kokemanne rantakaistale on Pattayalla ja minä kirjoitan täältä Thaimaasta, jossa rantakaistaleenne sijaitsee.

        Kysyisinkin miten sinun asuinseutusi liittyy Thaimaahan, entä Pattayaan?

        Kahden viikon miljonääreillä on mahtikukkaro.
        Mahtava tunne olla polleeta tytöille, joiden tienesti miljonäärin lapsen viikkorahan suuruinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahden viikon miljonääreillä on mahtikukkaro.
        Mahtava tunne olla polleeta tytöille, joiden tienesti miljonäärin lapsen viikkorahan suuruinen.

        Kysy myös nazilta, hän on jo salaliittopuolella juutuupeineen.

        Tässä SKE:n merkittävin oppositioryhmä esittäytyy ja kertoo todenmukaisen tapahtumaketjun 27/4 Kolmen Sepän aukion tapahtumista:
        https://www.youtube.com/watch?v=ilTBPVCbu94


      • Anonyymi
        SenssuChiangMai kirjoitti:

        Muista mahtilompakko ja kiitos samoin.

        Liittyy Pattayaan siten, että omaksi kokemanne rantakaistale on Pattayalla ja minä kirjoitan täältä Thaimaasta, jossa rantakaistaleenne sijaitsee.

        Kysyisinkin miten sinun asuinseutusi liittyy Thaimaahan, entä Pattayaan?

        vai olet sinä taas "täällä thaimaassa". hyvät aamulääkkeet tänään..


      • Anonyymi
        SenssuChiangMai kirjoitti:

        Muista mahtilompakko ja kiitos samoin.

        Liittyy Pattayaan siten, että omaksi kokemanne rantakaistale on Pattayalla ja minä kirjoitan täältä Thaimaasta, jossa rantakaistaleenne sijaitsee.

        Kysyisinkin miten sinun asuinseutusi liittyy Thaimaahan, entä Pattayaan?

        Mikäs juttu tämä sinun kuksasi oikein on?

        Pelkkä ajatuskin Amalian lompsasta oksettaa....

        YÄK !!!


    • Anonyymi

      Joko Pattayalta saa Pyynikin Mietaa Mämmiolutta ?

    • Anonyymi

      Aloittaja on trolli. Ikinä ei ole edes Thaimaassa käynyt.

      • Anonyymi

        Jaha että jassoo, niinkö on asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaha että jassoo, niinkö on asia.

        Mitä on sinulla Senssu kuksassasi tänään.... jotain limaista, karvaista ja kamalaa?


    • Anonyymi

      Ei ole trolli sillä vaan sattuu olemaan moottorirata, jahti, ravintoloita, taloja, lentotukialus ja hornetteja.
      Joka päivä tällä palstalla niinkuin maailman melkein rikkain tekee.

      • Anonyymi

        Junttilassa aktivoiduttiin.


      • Anonyymi

        kaikki thaikussa asuvat multimiljonäärithän viettävät 20 tuntia vuorokaudessa suomi24 palstalla.


      • Anonyymi

        tässä todiste..


    • Anonyymi

      onko hra nazi astunut jotenkin aloittajan varpaille..?

      • Anonyymi

        Toisinpäin, lerppa on astunut lähes kaikkien varpaille...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisinpäin, lerppa on astunut lähes kaikkien varpaille...

        Voi hellanlestas sentään että joku astunut miehisten miesten varpaille aiheuttaen vuosien älämölön, voi voi pieniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hellanlestas sentään että joku astunut miehisten miesten varpaille aiheuttaen vuosien älämölön, voi voi pieniä.

        Kerro Senssu vielä kuka on kussut kuksaasi?


      • Anonyymi

        STOP PRESS !!!

        Järkyttäviä uutisia täällä havaittavissa.
        Senssu-Amalialla on uusi salarakas... NAZI.
        Nyt mahtanee olla kovin mustasukkainen eräs... 2010.

        Kuka ehtii ensin antamaan rahastettavan vinkin iltapäivälehtiin tai seiskaan?

        T: PakMaa


    • Heh heh, kiitän lämpimästi poikia huomiosta ja terveiseiä kaikille reippaille Pattis- faneille!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe