Lukaisin tuossa otsikon mietteen putkahtaen mieleeni, että muutama sananen paikallaan.
Nazimme kysyy mikä on suurin amalioiden vihaama asia palstalla?
Ja kertoo, että se on Pattayan koko ihanuus ja varsinkin sen julkituonti.
Jos he olisivat tuolla käyneet mahtikukkaron kera edes kerran olisivat säveleet aivan toiset.
Me veteraanit tunnistamme tuon rantakaistaleen omaksemme.
MAHTIKUKKARO KOLAHTI.
Sanonko ??? En viitsi.
Tai oikeastaan sanon, että hyvä olla mahtikukkaro, mikäli veteraanit aikoo täällä Thaimaassa piipahduksen sijaan asua, näin tästä ihanuudesta voi nauttia hieman enemmän.
Hyvä että tunnistatte tuon rantakaistaleen omaksenne, sehän tuntuu kuin jopa omistaisi jotain.
Hauska matkailunäkemys.
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jää ikuiseksi arvoitukseksi mitä koetit kertoa ja miten aloituksesi liittyy Pattayaan? Toistaiseksi en ole nähnyt yhtäkään aloitustasi jossa olisi järjen hiventäkään.
Muista mahtilompakko ja kiitos samoin.
Liittyy Pattayaan siten, että omaksi kokemanne rantakaistale on Pattayalla ja minä kirjoitan täältä Thaimaasta, jossa rantakaistaleenne sijaitsee.
Kysyisinkin miten sinun asuinseutusi liittyy Thaimaahan, entä Pattayaan?- Anonyymi
SenssuChiangMai kirjoitti:
Muista mahtilompakko ja kiitos samoin.
Liittyy Pattayaan siten, että omaksi kokemanne rantakaistale on Pattayalla ja minä kirjoitan täältä Thaimaasta, jossa rantakaistaleenne sijaitsee.
Kysyisinkin miten sinun asuinseutusi liittyy Thaimaahan, entä Pattayaan?Kahden viikon miljonääreillä on mahtikukkaro.
Mahtava tunne olla polleeta tytöille, joiden tienesti miljonäärin lapsen viikkorahan suuruinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahden viikon miljonääreillä on mahtikukkaro.
Mahtava tunne olla polleeta tytöille, joiden tienesti miljonäärin lapsen viikkorahan suuruinen.Kysy myös nazilta, hän on jo salaliittopuolella juutuupeineen.
Tässä SKE:n merkittävin oppositioryhmä esittäytyy ja kertoo todenmukaisen tapahtumaketjun 27/4 Kolmen Sepän aukion tapahtumista:
https://www.youtube.com/watch?v=ilTBPVCbu94 - Anonyymi
SenssuChiangMai kirjoitti:
Muista mahtilompakko ja kiitos samoin.
Liittyy Pattayaan siten, että omaksi kokemanne rantakaistale on Pattayalla ja minä kirjoitan täältä Thaimaasta, jossa rantakaistaleenne sijaitsee.
Kysyisinkin miten sinun asuinseutusi liittyy Thaimaahan, entä Pattayaan?vai olet sinä taas "täällä thaimaassa". hyvät aamulääkkeet tänään..
- Anonyymi
SenssuChiangMai kirjoitti:
Muista mahtilompakko ja kiitos samoin.
Liittyy Pattayaan siten, että omaksi kokemanne rantakaistale on Pattayalla ja minä kirjoitan täältä Thaimaasta, jossa rantakaistaleenne sijaitsee.
Kysyisinkin miten sinun asuinseutusi liittyy Thaimaahan, entä Pattayaan?Mikäs juttu tämä sinun kuksasi oikein on?
Pelkkä ajatuskin Amalian lompsasta oksettaa....
YÄK !!!
- Anonyymi
Joko Pattayalta saa Pyynikin Mietaa Mämmiolutta ?
- Anonyymi
Aloittaja on trolli. Ikinä ei ole edes Thaimaassa käynyt.
- Anonyymi
Jaha että jassoo, niinkö on asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaha että jassoo, niinkö on asia.
Mitä on sinulla Senssu kuksassasi tänään.... jotain limaista, karvaista ja kamalaa?
- Anonyymi
Ei ole trolli sillä vaan sattuu olemaan moottorirata, jahti, ravintoloita, taloja, lentotukialus ja hornetteja.
Joka päivä tällä palstalla niinkuin maailman melkein rikkain tekee.- Anonyymi
Junttilassa aktivoiduttiin.
- Anonyymi
kaikki thaikussa asuvat multimiljonäärithän viettävät 20 tuntia vuorokaudessa suomi24 palstalla.
- Anonyymi
tässä todiste..
- Anonyymi
onko hra nazi astunut jotenkin aloittajan varpaille..?
- Anonyymi
Toisinpäin, lerppa on astunut lähes kaikkien varpaille...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisinpäin, lerppa on astunut lähes kaikkien varpaille...
Voi hellanlestas sentään että joku astunut miehisten miesten varpaille aiheuttaen vuosien älämölön, voi voi pieniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hellanlestas sentään että joku astunut miehisten miesten varpaille aiheuttaen vuosien älämölön, voi voi pieniä.
Kerro Senssu vielä kuka on kussut kuksaasi?
- Anonyymi
STOP PRESS !!!
Järkyttäviä uutisia täällä havaittavissa.
Senssu-Amalialla on uusi salarakas... NAZI.
Nyt mahtanee olla kovin mustasukkainen eräs... 2010.
Kuka ehtii ensin antamaan rahastettavan vinkin iltapäivälehtiin tai seiskaan?
T: PakMaa
Heh heh, kiitän lämpimästi poikia huomiosta ja terveiseiä kaikille reippaille Pattis- faneille!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466