Vaikkemme saakkaan koskaan toisiamme pitkä mies niin olisit voinut edes halata minua.
Etkö olisikin
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä P miehelle.
- Anonyymi
Halata ketä? T.P
- Anonyymi
Minua☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua☺️
Ketä minua? Mikset sinä halannut minua? Oltais vieläkin siinä halissa, jos olisit niin tehnyt.
- Anonyymi
En minä uskalla.
T:T - Anonyymi
Ei oltaisi en usko😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oltaisi en usko😊
Kuka T? Missä me nähtiin?
- Anonyymi
Pihalla.
- Anonyymi
Et ole hän koska seutu eikä ikä täsmää.
- Anonyymi
Miksette ap voi saada toisianne? Mä ainakin aion vielä jonkun kivan rinnalleni saada. Musta on erikoista, että jotkut yrittää vaan tosi lujaa saada jäämään vanhaan suhteeseen, en tiedä miksi? Mä oon aina pohjimmiltaankin ollut rauhaa rakastava ja rasitun hirveessä melskeessä ja vanhemmiten oon tämän huomannut, musta on erikoista että jotkut ihmiset iän myötä muuttuu vaan ärhäkkäimmiksi ja riidan haluisimmiksi huutajiksi.
- Anonyymi
Öö miten aöoitus liittyy johonkin melskeeseen ja riidan haluun?
- Anonyymi
Ei mitenkään. Kirjotin vaan ajatuksiani, jotka jotenkin liippasi elämää.
- Anonyymi
Sellainen suhdeko sulla on ollut?
- Anonyymi
Puhuisit mulle jotain...
- Anonyymi
Älä sitten puhu.
- Anonyymi
Mitä olet tänään puuhaillut?
- Anonyymi
Mua siis naista eli aloittajaa rasittaa olla läskikasa😣
- Anonyymi
Halasin naapurin naista ja ei siinä kauaa mennyt kun oli muna sisällä.
- Anonyymi
No ei varmaan☺️ mutta meilläpä ei olekkaan sellaiset mielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603475Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242819Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541897- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2001059Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104874- 45869