KOKKOLAN HUUMEKAUPPA TOIMII

Anonyymi

NIIN,ETTÄ POLIISIT OTTAA KIINNI KÄYTTÄJIA JA SAKOTTAA NIITÄ.MUTTA KUKAAN EI KYSY SITÄ MISTÄ NÄMÄ KÄYTTÄJÄT SAA HUUMEET.KOSKA KOKKOLASSA OSA POLIISEISTA ON MUKANA KYSEISESSÄ TOIMINNASSA EIKÄ NÄIN OLLEN HALUTA TEHDÄ MITÄÄN KUN OMAKIN TAKAMUS ON PIRIÄ TÄYNNÄ.

27

858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      poliisi on ystävä!

    • Anonyymi

      Rosvot on poliisien asiakkaita.

    • Anonyymi

      Kyllä ne on käyny monessa kämpässä varastamassa huumeet ja vetävät ne ite ku ei oo Massia ostaa niitä

    • Anonyymi

      Älkää nyt huumepäissänne houriko tänne paskaa....
      Huumeet on saatava pois kierrosta/jakelusta ja poliisi tekee hommiaan,ettei niitä levitellä lasten/nuorten saataville.
      Rahastahan nistit tekee mitä vaan,se nyt on fakta.Prostituutio,lasten hyväksikäytöt/nettirikokset.....loppumaton lista.
      Ei oikein käy jakeluun tämä "puolusteltava kanta" ja viranomaisten vastustus????

    • Anonyymi

      ei niitä huimausaineta saa käyttää se on laitonta

      • Anonyymi

        Kyllä se pitäisi olla jokaisen oma asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se pitäisi olla jokaisen oma asia.

        Tämän asian osalta se ei ole oma asia, koska siitä aiheutuvat ongelmat eivät olekaan enää oma asia, vaan koskettavat ulkopuolisia.


    • Anonyymi

      10 viimeistä aloitustani on poistettu, koska niissä oli oikeeta asiaa.
      Miksi pelätään verotusta, yleensä verorahat jäävät suomeen ja niitä käytetään valtion ja kuntien tarpeisiin joista suurimmat menoerät ovat palkat.
      Miljardeja euroja virtaa ulkomaille ja suurin osa niistäkin verottomana.
      Lähdeverolla voisi suomikin saada osansa, niinkuin esim ruotsi ja norja.
      Laitoin varovasti, koska mätä järjestelmä kyttää niitä jotka kirjoittavat totuuksista.

      • Anonyymi

        Kaksi asiallista viestiäni on poistettu, miksi. Nyt varoitan ylläpitoa. Tätä ei poisteta. Onko selvä. Otan tästä(kin) tulosteen ja jos käskyäni ei noudateta, niin käyn poliisiasemalla tekemässä tutkintapyynnön...
        On tämä Suomen valtio ihme kyttääjä, muka oikeusvaltio - pelkkä holhousvaltio. Antakaa saa..na aikuisen ihmisen tehdä mitä haluaa, kunhan ei riko lakia. Ryypätköön, käyttäköön huumeita, tupakoikoon, kasvattakoon mahaansa, jättäköön hoitamatta itseään, käyköön naisissa, vaikka "vieraissa" yms. Vitt..ko se kuuluu sivullisille, uteliaille naapureille, kateellisille paskiaisille...
        Jos on varaa nauttia elämästään itselle sopivalla tavalla, niin nauttikoon. Jättäkää nyt viimeinkin te "kukkahattutädit" toisten elämän kyttääminen ja muka "ohjaaminen oikeille poluille", hah. Keskittykää omaan "köyhään elämäänne..."
        Hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi asiallista viestiäni on poistettu, miksi. Nyt varoitan ylläpitoa. Tätä ei poisteta. Onko selvä. Otan tästä(kin) tulosteen ja jos käskyäni ei noudateta, niin käyn poliisiasemalla tekemässä tutkintapyynnön...
        On tämä Suomen valtio ihme kyttääjä, muka oikeusvaltio - pelkkä holhousvaltio. Antakaa saa..na aikuisen ihmisen tehdä mitä haluaa, kunhan ei riko lakia. Ryypätköön, käyttäköön huumeita, tupakoikoon, kasvattakoon mahaansa, jättäköön hoitamatta itseään, käyköön naisissa, vaikka "vieraissa" yms. Vitt..ko se kuuluu sivullisille, uteliaille naapureille, kateellisille paskiaisille...
        Jos on varaa nauttia elämästään itselle sopivalla tavalla, niin nauttikoon. Jättäkää nyt viimeinkin te "kukkahattutädit" toisten elämän kyttääminen ja muka "ohjaaminen oikeille poluille", hah. Keskittykää omaan "köyhään elämäänne..."
        Hah hah haaa!!!...

        Juuri näin!!
        Suomi on ja on aina ollut "siviilipoliisien" luvattu maa.
        Keskittykää omaan elämäänne,yhteiskunta kyllä hoitaa oman osansa verorahoillanne,saralla kuin saralla!!!


    • Anonyymi

      käsittääkseni ongelman ratkaisuun yleensä auttaa tilanteen myöntäminen ja järkevä keskustelu ei fanaattista vouhotusta ja sokeena huitomista.ymmärtää tarvis ettei käyttäjien rankaisu ja yhteiskunnan ulkopuolelle sulkeminen ketään auta.moni ei varmasti uskalla hakea apua kun pelkää kriminalisoivan itsensä,se kun voi vaikuttaa pahasti tulevaisuuden suunnitelmiin ja mitä noihin poliiseihin tulee niin nehän vaan kerää irtopisteitä käyttäjät helppoja uhreja myös heille......

    • Anonyymi

      Puhutaan, ettei Kokkolassa kukaan kestä tätä keski-pohjalaista elämää selvinpäin...

      Siinä keski-pohjalaisuudessa on koko ongelman syy...

      • Anonyymi

        ei kait siinä ku rupee juopoks se on ainakin yleisesti hyväksytympää


    • Anonyymi

      On se hyvä et saa käyttäjät kiinni ni ei oo kelle myyä?

    • Anonyymi

      Taas realisti kirjoittaa asiaa. Lukekaa hänen kommenttinsa tuolta ylempää, tänään kello 12:17. Siinä on koko elämän perustotuus. Jokainen vastaa omasta elämästään, eli kuten tosirealisti on sanonut jo yli 40 vuotta, että "elämä on niinku sen järjestää". Joten kaikki "sossut ja kelat" on lakkautettava. Jos ei saa ruokaa napaansa omin konstein, tai työtä tekemällä, niin kuolkoon pois yhteiskunnan vastuulla oleva paskiainen.

    • Anonyymi

      Kun minä jään eläkkeelle, niin alan "kessuttelemaan" hassista.

      • Anonyymi

        No teepä niin, mutta älä kessuttele, se maksaa ja tappaa nuoren "eläkeläisenkin". Minulla on parempi ehdotus. Ala tissutella, mutta sopivasti, muista juoda vettä kolme kertaa enemmän kuin "tissunestettä" (mitä se sitten onkaan), ja nauti ihanista eläkepäivistäsi kuuntelematta mitä kateelliset ja uteliaat naapurit kuiskivat ja miksi he tirkistelevät verhojen välistä, millaisella autolla ajelet, minne lähdet ja mistä tulet jne yms... Elä omaa hulvatonta ja vapaata elämääsi. Hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No teepä niin, mutta älä kessuttele, se maksaa ja tappaa nuoren "eläkeläisenkin". Minulla on parempi ehdotus. Ala tissutella, mutta sopivasti, muista juoda vettä kolme kertaa enemmän kuin "tissunestettä" (mitä se sitten onkaan), ja nauti ihanista eläkepäivistäsi kuuntelematta mitä kateelliset ja uteliaat naapurit kuiskivat ja miksi he tirkistelevät verhojen välistä, millaisella autolla ajelet, minne lähdet ja mistä tulet jne yms... Elä omaa hulvatonta ja vapaata elämääsi. Hah hah haaa!!!...

        Ressu on nero.


    • Anonyymi

      Kokkolan keskustaan tulossa päihteiden käyttöhuone, jossa voi rauhassa piikittää.

    • Anonyymi

      Kyllä on jokapäiväistä nämä kauppiaat kaupungin keskustassa .Ja ostajat nuoria ei edes mopoikäisiä .

    • Anonyymi

      olet kirjoittaja aivan oikeassa noin se homma toimii jes kerrankin joku joka uskaltaa kirjoittaa aiheesta suoraan tätä touhua on täällä ollut jo pitkästi yli 20 vuotta.

    • Anonyymi

      Järjestyspoliisi ei jahtaa huumekauppiaita vaan sakottaa käyttörikoksesta.
      Huumepoliisi ei jahtaa pikkudiilereitä joista itkette vaan maahantuoja organisaatioita joita on ahkerasti pidätetty vuosien varrella.
      Isoissa huumejutuissa on pitkä tarkkailu ja tutkinta oikeusprosessista puhumattakaan.
      Antakaa poliisin tehdä työnsä rauhassa!

    • Anonyymi

      Minkä takia "ruusut" poliisille poistetaan ja "risut" sallitaan?

    • Anonyymi

      Kallentori ja purjeen ympäristö.Päivittäin tapahtuu .

    • AitoTOSIrealisti
      2018-08-14 16:17:46

      "Hiljaa hyvä tulee ja aika näyttää", sanotaan. Onko Mikko Levijoella perhettä (Mikko Levijoki). Antaa jätkän kärsiä unettomia öitä. Virkapukunsa oikeudella sälli luuli olevansa suuri sankari vääntäessään käteni sijoiltaan omalla pihallani - sälli on pelkkä pahoinpitelijä aseiden kanssa, ja tarvitsi kaverinsa tuen. Mikko saa tuomionsa ennemmin tai myöhemmin, hah!!!... Onhan tuo sadisti jo erotettu, onhan...
      Jos sälli ei uskalla tulla YKSIN nyrkkeilyn kehäneliöön, niin loppuu tuo poliisin uhoaminen lyhyeen. Tuskin sälli uskaltaisi tulla "rehellisesti" nyrkkeilyn Suomen mestaria vastaan. Tulen joka tapauksessa niistämään tuon saa..nan sällin nenän ennemmin tai myöhemmin. Ja siinä saa mahdollinen perhekin osansa, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Ei muuta kuin etelä amerikkaan pidättämään huume parooneita, siittä se alkaa.

      • Anonyymi

        Onko Tosirealisti paroni?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe