Onko kellään kokemuksia J - Klinikka nimisestä toimijasta, joka tarjoaa rasvanpoistohoitoa ja mahdollisuutta osallistua tutkimukseen?
J - Klinikka onko kokemuksia?
7
<50
Vastaukset
Tuollaista ei löydy yritystietojärjestelmästä eli epäilisin huijausta. Ehkä joku kiertävä systeemi ja paikkaa pidetään muutama kuukausi ja vaihdetaan maisemaa.
- Anonyymi
Huonoja kokemuksia on, rahat meni, palvelua ei tullut.
- Anonyymi
Taitaa olla huijari firma, ainakaan Hyvinkäällä ei ollut koko toimipistettä siellä missä väittivät. Sähköpostiin tulee automaatti vastaus eli ketään ei saa mistään kiinni. Samalla y-tunuksella löytyy toinen firma pohjoisesta mutta sieltäkään ei saa keään kiinni.
- Anonyymi
Sinä kenen rahat meni palvelua ei tullut. Oletko tehnyt rikosilmoituksen? Siitä on muutama ihminen tehnyt, mutta ei vielä ymmärtääkseni tarpeeksi moni että poliisi tekisi asialle mitään. Itse menetin myös rahani
- Anonyymi
Onko kukaan saanut mitään vastausta tuolta?
- Anonyymi
En tehnyt rikosilmoitusta... n. 50€ menetys, onko joku tehnyt?
- Anonyymi
Useampi ihminen, niiden menetykset ovat pyörineet 150-300€ tienoilla.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1857735Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.354943Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1262943- 832334
- 941646
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2181550Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731151Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202171104- 481029
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2261002