Hyvältä näyttää Skodan tulevaisuus. Hinta-laatusuhde on enemmän kuin kohdallaan. Tilat ja ajo ominaisuudet huippuluokkaa. Korityö ja viimeistely kestää myös vertailun.
https://www.moottori.fi/ajoneuvot/jutut/koeajo-tsekkiaskel-ylospain-skoda-scala/
Esim. Toyotan höpö hybridit jäävät kauppaan kauheine hinnoitteluineen, josta on täysin järki paennut. Skoda on nyt voittaja jokaisella osa-alueella. Menestys on taattu!
Uusi Scala päihittää kilpailijat!
115
4189
Vastaukset
- Anonyymi
Itse harkitsin Scalaa, mutta kun näin hinnat niin antaa olla. 1.5 koneella hinta on jo lähes 30000! Alusta on kuitenkin yhtä pieni kuin VW Polossa,joka on 5000 € halvempi samalla koneella.
- Anonyymi
Noo, noi on taas noita tarkoituksellisia yrityksiä vähätellä Skodaa.
Vaikka Scala pohjautuu samaan MQB-alustaan kuin Polo, niin ei se tarkoita, että autot olisivat saman mittaiset. Scala on reilusti isompi.
Polon akseliväli 2551, kun Scalan akseliväli 2649 mm.
Polon pituus 4053 mutta Scalan pituus 4362 mm.
Tavaratilaakin on lähes yhtä paljon kuin Audi A4:ssä (muytta trollaajien mielestä iso tavaratila on toki täysin tarpeeton). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo, noi on taas noita tarkoituksellisia yrityksiä vähätellä Skodaa.
Vaikka Scala pohjautuu samaan MQB-alustaan kuin Polo, niin ei se tarkoita, että autot olisivat saman mittaiset. Scala on reilusti isompi.
Polon akseliväli 2551, kun Scalan akseliväli 2649 mm.
Polon pituus 4053 mutta Scalan pituus 4362 mm.
Tavaratilaakin on lähes yhtä paljon kuin Audi A4:ssä (muytta trollaajien mielestä iso tavaratila on toki täysin tarpeeton).Ok. Ei vähätellä Skodaa,Octavia on saman hintainen ja on iso kontti.Nyt on hinnoittelu mennyt hiukan pieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Ei vähätellä Skodaa,Octavia on saman hintainen ja on iso kontti.Nyt on hinnoittelu mennyt hiukan pieleen.
IV Octavia toki seuraa nopsaan jo tämän vuoden lopulla, eli sen osalta hintaa tulee lisää...
- Anonyymi
Nykyinen octavia on jo vanhaa mallia niin myyvät nyt halvalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Ei vähätellä Skodaa,Octavia on saman hintainen ja on iso kontti.Nyt on hinnoittelu mennyt hiukan pieleen.
Scala on hyvä ja nykyaikainen, mutta hinnoittelu kaipaa korjausta.
- Anonyymi
pistäkää kassiin kukkanen kallis. Skoda on paras ja scala myy kuin häkä suomessa.
- Anonyymi
Scaala caccanen callis ciccare.
Toyota jyrää! - Anonyymi
Hurjaa, että Honda Civic on edullisempi! On ainakin mun kirjoissani pikkuisen fiinimpi vehje, tehokkaampi ja todella tilava.
- Anonyymi
Honda jää meillä marginaaliin jaa on pirun kallis pitää.
- Anonyymi
Honda Civic on todella nolo avaruus-/pokemonsportti jopa Skodaan verrattuna
- Anonyymi
Skoda on markinaalimerkki. Ei tunneta Jenkeissäkään. Scala on kehitysmaihin suunniteltu halppis, kuten Räppitti.
Toyota on ykkönen! Kaikkialla. - Anonyymi
Tojoota ei ole ykkönen kun korkeintaan täällä suomessa Scalaa uutta tullaan myymään euroopasa paljon enempi mitä esim Corollaa näin se menee..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Honda Civic on todella nolo avaruus-/pokemonsportti jopa Skodaan verrattuna
Mutta pirun hienon näköinen kuitenkin.
- Anonyymi
Luulen, että tuossa Civic-vertauksessa tarkoitettiin lähinnä Scalan hinnoittelua. Ketjun aloittajakin tituleerasi Scalan hinta-laatusuhdetta erinomaiseksi, mutta Scalaa harkitsevan kannattaa selvästikin myös tarkistaa, mitä muilta merkeiltä samalla rahalla saa. Skodisti ostaa tietysti silti Skodan, mutta edes uteliaisuudesta.
Ihan off topiccina muuten, Scalaa on kehuttu lehdistössä lähes farmarin kokoiseksi, mutta tuo Civicci näyttää olevan 5D:näkin Scalaa leveämpi, pidempi, pidempi akselivälinen ja siinä on isompi tavaratilakin. Ei sitä silti kukaan ole kait 'lähes farmariksi' kutsunut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta pirun hienon näköinen kuitenkin.
Mitä väliä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojoota ei ole ykkönen kun korkeintaan täällä suomessa Scalaa uutta tullaan myymään euroopasa paljon enempi mitä esim Corollaa näin se menee..
Älä unta nää! Skoda Skala myy korkeintaan jossain köyhissä maissa. Suomessa ja Kreikassa saattaa mennä kaupaksi, mutta Toyota Corollaa myydään Euroopassa miljoonia vuodessa. Tulee olemaan myydyin malli useissa maissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä?
No ei mitään, jos samalla rahalla saa vähemmän hienonkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä unta nää! Skoda Skala myy korkeintaan jossain köyhissä maissa. Suomessa ja Kreikassa saattaa mennä kaupaksi, mutta Toyota Corollaa myydään Euroopassa miljoonia vuodessa. Tulee olemaan myydyin malli useissa maissa.
Missä Euroopassa Toyotaa myydään? Skodan markkina osuus on Euroopassa 5% luokkaa ja Toyotan 4%.
Suomen hitaimmat papat ja mummot vain köröttelevät Toyotalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei mitään, jos samalla rahalla saa vähemmän hienonkin.
Hyvä! Sellaisen minä tahdon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojoota ei ole ykkönen kun korkeintaan täällä suomessa Scalaa uutta tullaan myymään euroopasa paljon enempi mitä esim Corollaa näin se menee..
Tojo on suomalaisten mieleen, muut eurooppalaiset ei Tojon ankeudelle lämpiä.
- Anonyymi
Skoota rappitti uudessa (vanhassa) kuosissa, höhööö!!!
- Anonyymi
Skoda on noussut vahvaan premium luokkaan ja on ajanut ohitse kaukoitä tojoista. Arvostuksen lisääntyminen näkyy hinnoissa ja hyvässä jälleenmyynti arvossa. Skoda on noussut ja tullut jäädäkseen. Heikot sortuvat vahvojen tieltä..
- Anonyymi
No no, Skoda menettää arvostaan 100%, kun se työnnetään ulos Skoda-myymälän varastosta ulos.
Käytetylle Skodalle ei ole kysyntää, vaikka arvoton onkin. Mitäpä käyttökelvottomalla peltoautolla kukaan tekisi. - Anonyymi
Vahva se on teron kateus Skodaa kohtaan..vanhat tojotan rottelot on omiaan peltoautoksi ei niin haittaa huonot ajo-ominaisuudetkaan siinä käytössä ..
- Anonyymi
Haitanneeko tuo suuriakaan?
Takuu 2 vuotta. Ei taida olla suurta luottoa skodaan valmistajalla.
- Anonyymi
Ei se lyhyt takuu, mutta sen hyödyttömyys. Edes viranomaiset eivät saa Skodaa noudattamaan kaupankäynnin alkeellisimpiä sääntöjä, moraalista puhumattakaan.
Autot ruostuvat puhki takuuaikana, eikä mitään korvata, koska kiveniskemät. - Anonyymi
Nämä ovat enimmäkseen nyky toyotan ongelmia. Olet varmasti sekoittanut merkit keskenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä ovat enimmäkseen nyky toyotan ongelmia. Olet varmasti sekoittanut merkit keskenään.
Skodaa ja Toyotaa ei voi sekoittaa keskenään. Olet sekoittanut pääsi jemkemillä. Sitä se kommunismi teettää.
- Anonyymi
Esim. Mercedeksellä ja BMW:llä on kahden vuoden takuu. Ei taida olla valmistajilla luottoa tekemisiinsä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. Mercedeksellä ja BMW:llä on kahden vuoden takuu. Ei taida olla valmistajilla luottoa tekemisiinsä?
Vain sekopää sekoittaa Mersun & Bemarin keskusteluun Skodasta. Pysy asiassa: Skodan valtavissa vioissa ja ongelmissa, joita ei korjata koskaan eikä milloinkaan.
- Anonyymi
Luulenpa, ettei tuo haittaa minua.
- Anonyymi
Skodan nousukiito näyttää vahvalle ja työn jälki on mitä loistavinta. Tyyli ja laatu on valovuosia japanilaisia edellä. Ei voi verrata toyotan turkissa valmistamiin tölkkeihin..
Vielä kun saadaa uusi Ocu markkinoille on myynti menestys taattu. Menee toyota hönöiltä kahvit väärään kurkkuun.- Anonyymi
Höpö höpö. Uusi Octavia? Ideat on loppuneet jo kauan sitten, eikä Volkkari enää anna muutenkin paskaksi todettua tekniikkaansa tuhoontuomittuun yritykseen.
Eli sakkasi ja romahti jo ennen suunnittelua. Sellanen uusi Octavia. - Anonyymi
Myyntimenestys ei floppaa jos sitä kansa kerran odottaa.. Pääsit oikein loistamaan typeryydelläsi.. Taidat olla kateellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myyntimenestys ei floppaa jos sitä kansa kerran odottaa.. Pääsit oikein loistamaan typeryydelläsi.. Taidat olla kateellinen.
Myyntimenestys? Kauppakirjoja ei ole Skodista esitelty.
Kansa haluaa Toyotan. Ja kateellisia riittää... - Anonyymi
Skodan koko ajan nousseet myyntiluvut puhuvat puolestaan. Kaikki nauravat tojota hönöille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skodan koko ajan nousseet myyntiluvut puhuvat puolestaan. Kaikki nauravat tojota hönöille!
Hurjaa on skodan myynti...ei ole toyotaa jäljessä kuin 7.5 miljoonaa kappaletta vuositasolla...
- Anonyymi
Saapikos konepellintikun sammaan hintaan skoota skaalaan?
- Anonyymi
Ei Scalassa ole tarvetta alvariinsa konepellin alla nuohota.
- Anonyymi
Noinkohan päihittää?
Skodan on vuodesta toiseen valittu luotettavuustilastojen viimeiseksi ja Octavia on meluisin Tekniikan Maailman koskaan mittaama auto.
Hyvältä näyttää... :D- Anonyymi
Nyt tuli terolta niin paksua valhetta että hirvittää. Auris se on testien meluisin auto ja huonoin ajaa ja uutta Scalaa ja Octaviaa odottaa koko eurooppa vesi kielellä milloin pääsee kokeileen niin huippu autoja ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tuli terolta niin paksua valhetta että hirvittää. Auris se on testien meluisin auto ja huonoin ajaa ja uutta Scalaa ja Octaviaa odottaa koko eurooppa vesi kielellä milloin pääsee kokeileen niin huippu autoja ovat.
Jorma on hyvä ja esittää todisteen, jonka mukaan Skodaa EI ole valittu vuosittain luotettavuustilastojen viimeiseksi, tai että se EI ole meluisin TM:n koskaan mittaama auto.
Niin, ei taida löytyä todisteita. Se on voi voi sitten. Voit jatkaa valitsemallasi tiellä häpeän ja valheen parissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jorma on hyvä ja esittää todisteen, jonka mukaan Skodaa EI ole valittu vuosittain luotettavuustilastojen viimeiseksi, tai että se EI ole meluisin TM:n koskaan mittaama auto.
Niin, ei taida löytyä todisteita. Se on voi voi sitten. Voit jatkaa valitsemallasi tiellä häpeän ja valheen parissa.Eipä taida löytyä teiltäkään todisteita Skodan TM testistä jossa mainitaan meluisin koskaan mitattu auto ,ja samaten luotettavuustilaston jumbosijaa..Auriksen meluisuudesta Autohullut mittas ja oli porukan meluisin..että tätä rataa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taida löytyä teiltäkään todisteita Skodan TM testistä jossa mainitaan meluisin koskaan mitattu auto ,ja samaten luotettavuustilaston jumbosijaa..Auriksen meluisuudesta Autohullut mittas ja oli porukan meluisin..että tätä rataa.
Kannattaa katsoa vaikka youtubesta skodan koeajoja.
Mikäse pikkukippana olikaan malliltaan niin testaaja meinas että pää halkee kun niin meluaa.
Oliko startin koeajo muistaakseni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taida löytyä teiltäkään todisteita Skodan TM testistä jossa mainitaan meluisin koskaan mitattu auto ,ja samaten luotettavuustilaston jumbosijaa..Auriksen meluisuudesta Autohullut mittas ja oli porukan meluisin..että tätä rataa.
Todisteita? Skodan On meluisin ja se ON valittu luotettavuustilaston viimeiseksi. Kiistämätöntä faktaa.
Autohullut kyllä tiedetään, Skodisteja kaikki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa katsoa vaikka youtubesta skodan koeajoja.
Mikäse pikkukippana olikaan malliltaan niin testaaja meinas että pää halkee kun niin meluaa.
Oliko startin koeajo muistaakseniKaikki Skodat ovat "pikkukippanoita" verrattuna oikeisiin länsiautoihin. Huumaava melu ja huojuva meno. Varokaa Skodaa, se kaatuu!
- Anonyymi
Kannattaisi herätä tälle vuosikymmenelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki Skodat ovat "pikkukippanoita" verrattuna oikeisiin länsiautoihin. Huumaava melu ja huojuva meno. Varokaa Skodaa, se kaatuu!
Taitaa Teroilla mennä asiat oikein tunteisiin. Eikös uusi Corolla vertailussa meluisampi ollut kuin poistumassa oleva Skoda ja uudehko Ravi saatiin tasaisella väistökokeessa lähes katolleen.
Noista selvät todisteet joten Terot voisitvat ihan lähteiden kanssa muuta väittää.
- Anonyymi
Skodan insinöörit ovat suunnitelleet konepellintikun käynnistysveivin tapaiseksi, simpli kleeveriä tämäkin.
- Anonyymi
Kateelliset toyota hönöt täällä yrittävät viimeisenä oljenkortena mustata skodan mainetta, sekä epätoivoisesti puolustella omia kyhäelmiään. Eikö kaukoitä "laatu" käy kaupaksi vai mistä kiikastaa? Vai tuliko pää kipeäksi velka corollassa kauheaa meteliä kuunnellessa?
- Anonyymi
Jos se ei ole kateutta, niin sitten se on narsistista huomionkipeyttä. Skodan maine ei pilaannu yhtään, vaikka sörsselssönnit täällä kirjoittaisi mitä vaan soopaa. Mutta siitä ne tykkää, kun niiden höpöhöpökirjoituksiin vastaillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se ei ole kateutta, niin sitten se on narsistista huomionkipeyttä. Skodan maine ei pilaannu yhtään, vaikka sörsselssönnit täällä kirjoittaisi mitä vaan soopaa. Mutta siitä ne tykkää, kun niiden höpöhöpökirjoituksiin vastaillaan.
Skodan maineessa ei ole jäljellä enää mitään pilattavaa, ei ole ollutkaan. Joten mikä on ongelmasi? Eikö itäautosi käynnisty? Se se on sitä realismia, jota pitää yökaudet täällä toisenlaiseksi selitellä.
- Anonyymi
Narsissit kukkivat jo. Skodan pelti taas... no, tiedät kyllä...
- Anonyymi
Skodalla vain kyykyttää itsensä ja perheensä.
Toyota on paras ja pulinat pois. Skoda sen sijaan on valittu laatutilaston viimeiseksi vuodesta toiseen.- Anonyymi
Koskas olet viimeksi valinnut?
- Anonyymi
Nyky toyotalla ei tee mitään.. Eihän toyota ole skodalle pärjännyt missään vertailussa. Uusi corolla ja camrykin tulevia testijumboja. Pulinat pois!
- Anonyymi
Rahalla saa testivoittajia ja -häviäjiä. Skoda sen sijaan on puolueettomasti vuodesta toiseen valittu luotettavuustilastojen viimeiseksi ja Octavia on meluisin Tekniikan Maailman koskaan mittaama auto.
- Anonyymi
Miksi tojota ei sitten maksa kun kerran rahalla testivoittoja tulee ihmeellistä luulis tuo noinkin ison valmistajan olevan varaa maksaa kun kerran konkursissa oleva skoda ja volkkarikin maksaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tojota ei sitten maksa kun kerran rahalla testivoittoja tulee ihmeellistä luulis tuo noinkin ison valmistajan olevan varaa maksaa kun kerran konkursissa oleva skoda ja volkkarikin maksaa..
Toyotalla on korkea moraali ja vastuullisuus pääperiaatteena liiketoiminnassaan.
Tätä on tietysti skodistin vaikea käsittää. - Anonyymi
Kyllä ei toyotalla ole moraalia kun katsoo miten huonosti maailmalla hoitavat ruoste pesiensä korjauksia. Vasta viimeisessä pakossa toimitaan ja muuten maksatetaan asiakkaalla.. Valtaosan testikilometreistä ajaa kuluttajat. Takaisinkutsuissa korjaillaan sitten töppäilyjä.. Että sellaista vastuullisuutta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahalla saa testivoittajia ja -häviäjiä. Skoda sen sijaan on puolueettomasti vuodesta toiseen valittu luotettavuustilastojen viimeiseksi ja Octavia on meluisin Tekniikan Maailman koskaan mittaama auto.
Ja sinä sitten jaksat toistaa tuota omaa verbaaliskeidaasi.
- Anonyymi
Aloittaja kantaa huolta Skodan tulevaisuudesta. Onko oma työpaikka kyseessä? No, huoli on aiheellinen, kun viimeisetkin epäkurantit itäautomallit poistuvat Skodan myötä tuotannosta lähi vuosina...
- Anonyymi
Muhahahahahshshshshshshssssss. Skoota tuo maksaloota.
- Anonyymi
Maksalaatikko on sentään syötävää ruokaa, mutta Skodasta ei saa ajokelpoista autoa sitten millään...
- Anonyymi
Kun skodan ladattavat hybridit tulevat markkinoille sähköauto, niin toyota miehiä alkaa vapisuttamaan kun vanhanaikaisten höpö hybridien arvo romahtaa ihmisten siirtyessä nykyaikaan. Kyllä siellä japanin maallakin on huoli tulevaisuudesta jo pinnalla vaikkeivät sitä myönnä.
- Anonyymi
Kaikki ladattavat ja lataamattomat hybridit ovat kuitenkin välivaihe siirryttäessä polttomoottoreista sähköautoiluun. Aikoinaan autotrokari totesi vaihtoautoa arvioidessaan, että tämähän on se välimalli, josta ei paljon hyvitetä.
- Anonyymi
Toyotalla on koko flopannut mallisto täynnä näitä välimalleja.. Ei hyvältä näytä kaukoitä merkillä..
- Anonyymi
Toyota on kuitenkin arvostettu autonvalmistaja. Skoda ei.
- Anonyymi
Skoda on kuitenkin premium luokassa.. Kaukoitä kippo ei.. Arvostus on kovin hönöjen omassa keskuudessa. Rahamiehille ei kelpaa ensinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skoda on kuitenkin premium luokassa.. Kaukoitä kippo ei.. Arvostus on kovin hönöjen omassa keskuudessa. Rahamiehille ei kelpaa ensinkään.
No, kun taksi-yritys haluaa yritysten kanssa sopimuksen kyydeistä, on valittavana kolme merkkiä: MB, BMW ja Volvo, muut ei kelpaa. Ei Toyotakaan vaikka asiasta avautunut kuski sen puolet halvempana ottaisi. Skodasta ei ollut puhetta.
Että sellainen premium tuo Skoda...🤔
Ennen tuota kyytiä Brysselissä ei tilataksia tullut, vaan farkku-Octavia. Hetken tuumailun jälkeen neljä henkä takapenkille ja viisi isoa laukkua tavaratilaan. Näin päästiin lentokentälle ok. Skodan tiloissa on puolensa, oli premiumia tai ei.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on kuitenkin arvostettu autonvalmistaja. Skoda ei.
Toyotalla ei nykypäivänä ole minkäänlaista arvostusta. Niin alas on vajonnut englantilais turkkilaisine kyhäelmineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skoda on kuitenkin premium luokassa.. Kaukoitä kippo ei.. Arvostus on kovin hönöjen omassa keskuudessa. Rahamiehille ei kelpaa ensinkään.
Skoda premiumluokassa?? Tarkennettuja, itäeurooppalaisena itäeuroopan markkinoilla tietenkin.
- Anonyymi
Hyviä arvioita antoivat scalalle uusimmissa koeajoissa. Tuleva myynti menestys siitä tulee. Vielä kun uusi octavia ottaa markkinat haltuun niin kenttä on aika skoda voittoinen!
- Anonyymi
Kyllä sitä nyt hehkutetaan. Nuo koeajot on todettu tälläkin palstalla jo monen monta kertaa pelkäksi rahalla, viinalla ja huorilla ostetuiksi mainoksiksi. Mietippä omalle kohalle: Tarjotaan "koeajo"-reissua Kroatiaan täysillä "palveluilla". Lähdetkö? Testirapottikin annetaan valmiina tiedostona. Harva kieltäytyy, ainakaan jos on ns. luottotoimittaja...
- Anonyymi
Voi toki olla perää tuossakin osittain. Kyllä ensimmäisistä koeajoista kuitenkin suuntaa saa mihin ollaan matkalla. Ja samalla lailla ne käy ulkomailla retkeilemässä ja testaamassa kaikki muutkin autot. Kuitenkin ilmapiiri ja kommentit uuden Scalan ympärillä on erittäin vahvasti myönteistä ja autokriitikot odottavat siitä tulevaa myynti menestystä omassa hintaluokassaan.
- Anonyymi
No. ei haittaa mitään.
- Anonyymi
Pienemmän luokan uusi kuningas on tulossa tästä mallista!
- Anonyymi
Luokka on niin pieni, että paras käydä Specsaversillä. Muuten törmäät sitä Skodan luokkaa etsiessäsi Toyotaan. Niitä on kaikkialla.
- Anonyymi
Uusi Scala on paljon Yarista ja jopa Corollaakin tilavampi auto. Tulee valtaamaan markkinat lähitulevaisuudessa.
- Anonyymi
Mutta sehän on itäauto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sehän on itäauto?
Niin. Tilaa tarvitaan kaalipellolla.
- Anonyymi
Vuodesta 2015 valmistettu takavetoinen C350e Plug-in hybrid pieksee suorituskyvyltään mennen tullen Skodan "tulevaisuuden Scalan" jota kukaan täällä ei ole ajanut vielä metriäkään, koska auto ei ole edes tuotannossa vielä. Ainiin, metriäkään ei ole myöskään ajokokemusta C350e tai E350e. Sitten lähdetään jollakin Golf GTE tyyppisellä etuvetoviritelmällä kokeilemaan ja alahuulihan siinä väpättää, kun takavetoinen hybridi hakkaa mennen tullen.
- Anonyymi
Avasin linkin, kävi ilmi että epävarmaa on tuleeko koko "edelläkävijään" sähköhybridinä. Kaasuautoista VAG-konsernilaiset jaksavat nykyisin myös huudella. Huomioikaa, että jo Mercedeksellä on ollut esimerkiksi E200 NGT merkinnällä ollut tuotannossa malleja jo yli 10 vuotta sitten. Kädettömät ja tietämättömät, mutta niin suurisuiset pellet.
- Anonyymi
Ahdistaako sinua tosiaan noin paljon?
- Anonyymi
Kovasti on vaikeuksia Scalan tuotannossa. Liian modernia teknologiaa. Kuulemma v. 2019 aikana ei saada kuin Active-mallia linjalta ulos ja siitäkin karsitaan ilmastointi, ohjaustehostin, ledit kautta linjan (hehkulankapolttimot), kääntyvä takapenkki, radio, värivaihtoehdot (pelkkä harmaa), jos hyvin käy ilman lisäongelmia.
- Anonyymi
Tämäkö on malliesimerkki skodamyyjästä? Ei taida olla kolhoosimerkin myyjäksi tunkua ? Sirola opisto riittänee ja punainen jäsenkirja. Muuhun lopputulokseen ei voi tulla näitä lukiessa.
- Anonyymi
Ei Skodaa tarvitse myydä.... Aatteen palo saa ostamaan tai sitten ei kelpaa, vaikka olis minkälainen myyntitykki....
- Anonyymi
Uusin TM kehuu uutta Scalaa koeajossaan, tiloiltaan uskomaton ,hieno medialaitteisto askeleen muita edellä hyvä ajaa, automaattivaihteiston toiminnassa ei moitittavaa, jousitus jämäkkä ja mukava tavaratila 467 litraa, hyvät istuimet,ja paljon muita hyviä oivalluksia joita ei tässä voi luetella ja hinta 1.0 tsi 115 hv noin arvio 22000€ siinä se on Corollan tappaja..
- Anonyymi
"Paljon muita hyviä oivalluksia joita ei voi tässä luetella"?
Kääntyvät etupyörät, ilmarenkaat, varapyörä, radio (AM-taajuus Moskova-preset), täydellinen työkalusarja täydellisen koneremontin suorittamiseen, jopa jo vuoden ikäisenä sulautuu helposti ruosteen värin vuoksi luontoon? Oliko muita? Soveltuvuus SKP: n vappumarssille? Naapurit saa karkotettua? - Anonyymi
Upeaa työtä Skoda taas kerran!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusin TM kehuu uutta Scalaa koeajossaan, tiloiltaan uskomaton ,hieno medialaitteisto askeleen muita edellä hyvä ajaa, automaattivaihteiston toiminnassa ei moitittavaa, jousitus jämäkkä ja mukava tavaratila 467 litraa, hyvät istuimet,ja paljon muita hyviä oivalluksia joita ei tässä voi luetella ja hinta 1.0 tsi 115 hv noin arvio 22000€ siinä se on Corollan tappaja..
Corollaan verrattuna Scala on loistopeli, eikä todennäköisesti ruostukaan niin nopeasti kuin Toyotat.
- Anonyymi
Minäkin huomasin kuinka TM ylisti Scalaa vuolaasti uudessa lehdessään! Pikkuauto luokan uusi kuningas on syntynyt!
- Anonyymi
Tämä uusi Scala peittoaa Toyota Yariksen ja varmaan Corollankin laadullaan ihan täydellisesti.
- Anonyymi
Scalaa ei voi yarikseen verrata samana päivänäkään ihan eriluokan auto Corollakin on Scalaan verrattuna ahdas kippana..ja vanhanaikainen..moottoriltaan ja vaihteistoltaan..mittaristokin harvinaisen köyhä ja ruma..kivikovaa muovia seinät ja kojelauta..
- Anonyymi
Toyota on halpuuttanut itsensä lopullisesti ulos laadun puolesta. Valitettavasti tojon hinnoittelusta on järki paennut totaalisesti.
- Anonyymi
Toyota ei nykyään loista kuin ruostumisessa.
- Anonyymi
Scalasta tulee uusi myyntimenestys loistavan hinta laatusuhteen ansiosta. Luokassaan erinomainen auto.
- Anonyymi
Kun Scalasta poistetaan kaikki nykyiset vakiovarusteet, saadaan Dacain kanssa sujuvasti kilpaileva halppis Volkkarin tarpeisiin itäisen Euroopan markkinoille.
Skoda alkaa viimein tekemään tulosta konsernille ja Dacia sakkaa & romahtaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun Scalasta poistetaan kaikki nykyiset vakiovarusteet, saadaan Dacain kanssa sujuvasti kilpaileva halppis Volkkarin tarpeisiin itäisen Euroopan markkinoille.
Skoda alkaa viimein tekemään tulosta konsernille ja Dacia sakkaa & romahtaa.Kiinnostaneeko tuo ketään? Skodamyyjäkin joutuu profiloitumaan vaan enemmän itäauton vaatimattomuuden ylistämiseen kun vw alkaa olla jo kirosana jota ei juurikaan kannata mainita ostajalle. Romania ja Bulgaria ovat tulevaisuuden hillotolpat veeween pelastusoperaatiossa.
- Anonyymi
Scala on hyvä ja käytännöllinen, mutta hieman kallis.
Neuvostoliittolainen kommunisti rutanohvi on rutanohvi vaikka voissa paistais.
- Anonyymi
2 vuoden takuu kertoo kaiken olennaisen.
- Anonyymi
Juurikin näin hyvinkin pitkälti. Scalalla kyykytät vain itsesi ja perheesi.
Toyota sen sijaan on virheetön auto, jota kaikki arvostavat.
Niin se vain on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin hyvinkin pitkälti. Scalalla kyykytät vain itsesi ja perheesi.
Toyota sen sijaan on virheetön auto, jota kaikki arvostavat.
Niin se vain on.Jo viimeistään tämä ketju kertoo kuinka hyvä ja haluttava auto Scala on luokassaan. en verran paniikkia se on aiheuttanut Toyota rölleissä ja muissa höpöissä.
Autolehdetkin Scalaa ovat kiittäneet ja kehuneet kilvan ja nyt on julkaistu jo seuraava menestysmalli SuperB ja kohta iskee uusi Octavia joka tyhjentää pöydän palkinnoista.
- Anonyymi
Heh näin ulkopuolisena volvo ja mersumiehenä huvittaa toi skoda ja tojovertailu. Tsekeissä tehtiin autoja jo silloin kun japseissa ei ollut vesipuhvelia kummempaa kulkuneuvoa. Nykyään tsekeissä on hienoa teollisuutta ottaen huomioon neukkujen ikeen alla olleet vuosikymmenet mistä onneksi päästiin eroon muutama vuosikymmen sitten . Eli toi "itäautojuttu" on jo jäänyt kauas taakse mitä jotkut ei näemmä tiedä.Liekkö huono koulupohja kuka tietää. Japsit taasen keskittyvät laittomaan valaiden ja tonnikalojen pyyntiin. Alaarvoista touhua. Itse harkitsisin noista kahdesta vaimolle skodaa ja omatuntoni olisi puhtaampi.
- Anonyymi
Tässä toimii edelleen se vanha filosofia mitä eri kansakunnat noudattaa.
Saksalainen tekee mahdollisimman hyvä tuotteen tietyn tuoteryhmään.
Japanilainen tekee tuotteen mahdollisimman halvalla ja kevyesti samaan luokkaan.
kumman valitset? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä toimii edelleen se vanha filosofia mitä eri kansakunnat noudattaa.
Saksalainen tekee mahdollisimman hyvä tuotteen tietyn tuoteryhmään.
Japanilainen tekee tuotteen mahdollisimman halvalla ja kevyesti samaan luokkaan.
kumman valitset?Venäläinen tekee paljon, huonosti ja halvalla. Toimii ehkä panssarivaunuissa, ei laadukkaan ja arvostetun ajoneuvon valmistuksessa. Skoda on täysin venäläinen.
Itse ajan Mersulla, mutta köyhille Toyota o n ihan ok laatua.
- Anonyymi
Scala on hyvä auto, mutta kärsii samasta ongelmasta kuin Fiat tipo: Ei niitä liikenteessä näy. Fabia ja octavia eivät jätä tilaa välissään, ja nyt skoda suurentaakin Fabia koria saadakseen katvealueen myynnissä katettua ja scala poistuu kokien rapidin kohtalon. Tipo on hyvä auto, mutta senkin toinen myyntikerta näyttää karua totuutta jonka näkee kadulle katsoettaessa: Ei tule tipoja vastaan tiellä, vuoden 1017 mallia olen nähnyt yhden koko aikana. Jos ei kumpaakaan kärryä näy edes pk-seudun liikenteessä, niin missä niitä sitten myydään? Fiat on pahemmassa jamassa, pitäisi saada yksi isompi malli myytyä kunnolla. Pelkkä 500 ei vaan riitä.
- Anonyymi
Skaala floppas, hihii.
- Anonyymi
Heheheheheheheh. Scala on ehta itäauto. Minä sanon scalalle no no.
- Anonyymi
Skoda sakkaa ja romahtaa, tietäähän nuo venäläiset vehjekset....
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706