iamen tulokset

Anonyymi

onko Lidköpingin kisaa ajettu ollenkaan, kun tuloksia ei ole missään? milloin maailman suurin ja paras kartingsarja saa jotain tolkkua noihin sarjasivuihin? eipä juuri sekaisempaa ja huononpaa sivustoa voisi olla...sarja ei kiinnosta, mutta kilpailijoiden tulokset kyllä...ei ole karttimerin sivuilla eikä sarjasivuilla...yhtä paska tiedotus kuin sarjakin...

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Racemonitorin mukaan ei ainakaan ruuhkaa ole ollut varikolla. Kaikki on hyvin mahtunu

      • Anonyymi

        Ei ne siihen monitoriin edes mahdu


    • Anonyymi

      eli ei ole ajettu kuin warm upit...ja nekin ilman pondereita...kuvaa hyvin sarjan tasoa, ei viitsitä sitä vertaa panostaa että tuloksia saataisiin viikon sisällä kisoista ulos??? ja jotkut kehtaa hehkuttaa tällaista sarjaa, ihan kuraa!!! miksi ei voi käyttää toimivaa tulospalvelua kuten mylapsin speedhiveä...kaikki tulokset välittömästi saatavilla ja löytyvät aikojen päästäkin...kai tuokin on jotain erikoisuuden tavoittelua, mutta pilalle meni...joku kirjoitti sarjan olevan menneen talven lumia 5v:n kuluessa...ihme jos kestää niin kauan...millä nuo kilpailijat kertovat ja näyttävät tukijoille kisojen tuloksia, jos palvelu on tuota luokkaa??? kisamaksut kyllä kelpaavat ja koko ajan keksitään uusia rahastusmuotoja, palvelut eivät vaan seuraa kustannuksia, eiköhän vannoutuneimmatkin puolestapuhujat vihdoinkin ala tajuamaan mistä tässä on kysymys, ja kun uusien moottoreiden hankinta-aika tulee, valitsevat ihan muuta merkkiä ja luokkaa...pikkukuskit ovat jo äänestäneet luokkaa ja rahastusta vastaan...

      • Anonyymi

        pelkokerroin


      • Anonyymi

        65 kilpailijaa et ei hirvee ruuhka. Oliko porissakin enenpi


    • Anonyymi

      Mitähän sivuja te nuijat katsotte. Kaikki löytyy sarjan sivulta www.iamenordiccup.com

      • Anonyymi

        ja tuollainen sivusto pitäisi jostain tietää??? miksi tulokset eivät ole sarjan virallisilla sivuilla??? nuija!!!


    • Anonyymi

      tämäkö nyt on se suurin ja kaunein ja mahtavin kartingkilpailu?????? mini- luokassa kolme osallistujaa ja sifterissä samoin???? voi h....tti, ja tällaista on hehkutettu lehdissä ja kaikkialla...olisivat hiljaa ja pipertäisivät keskenään, eivätkä yrittäisi huijata yleisöä...katsokaa missä on kilpailijoita, vaikka kevään motocross- kisoja, parin viikon päästä menemme saloon kavilannummelle pojan kanssa, hiukan yli 300 kilpailijaa, siinä on KILPAILUT, iamekarting ei saa kesässäkään niin paljon ajajia viivalle...

      • Anonyymi

        jonottamaan voi mennä vaikka prismaan. varikolla on kivempaa kun on tilaa ja kunhan ei ole sm


    • Anonyymi

      Eikös se sarjapromoottori vielä vuosisitten hehkutteli, ett täytyy varata isommat varikot, ett kaikkin300 kuskii saadaan sopimaan kisapaikoille.

      Uskoo ken tahtoo. Kaikenlaiset uskonliikkeetkin on hiipuneet ja loppuneet ihan omaan mahtailuun.

      • Anonyymi

        sarjapromoottorin on jo ongelmissa saada edes ratoja käyttöön...luulee olevansa messias, joka määrää mistä maksaa ja kuinka paljon...kyllä se radan vuokraaja päättää mitä mikin maksaa, ja iame joko ottaa tai jättää...menköön ajamaan ihan omille radoille...jaamut, eihän niillä mitään ole, loisivat toisten radoilla ja ovat olevinaan niin kovia kisajärjestäjiä, no katsotaan, kuinka kauan saavat ratoja ilmaiseksi, joista käärivät 30-50k€ tulot, toivottavasti muutkin radanvuokraajat laskevat kisojen tuoton, ja ottavat omansa pois, ihan turhaan rahoittaa toisten bisnestä antamalla ilmaiseksi ratoja käyttöön, yrittävät vielä kieltää muiden kuin omiensa palvelujen tarjoamisen...melkoinen mafia...


    • Anonyymi

      Suurin ja mahtava sarja ei selvästikään voi hyvin tällä hetkellä ja uskon ettei koko sarjaa ole olemassa parin vuoden päästä. Sarjan nettisivuilla on edelleen kauden 2017 tulokset... . Rahastuskeinoja on kyllä keksittu lisää, mm. moottorin pakkoplommaus 10€ jne....

      • Anonyymi

        No onko se sitten hyvä että suuri ja mahtava lopettaisi ja olisi vain SM sarja jäljellä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko se sitten hyvä että suuri ja mahtava lopettaisi ja olisi vain SM sarja jäljellä ?

        miten niin vain sm-sarja?? rotaxi elää edelleen, ja euroopassa piristymään päin, eli kuten tavallista, suomi tulee perässä, ok-kuskeja on kohta riittävästi, jotta saadaan myös kansallisiin kisoihin kilpailijoita...kz nousee koko ajan, myös sieltä löytyy kilpailijoita ja harrastajia pienempiin kisoihin...vaihtoehtoja on, eivätkä taatusti ole huonompia tai kalliimpia kuin iame...pelkästään koneiden parempi laatu kompensoi paljon muiden sarjojen hyväksi...samoin renkaat.
        eli kun ihmiset oppivat huomaamaan muutkin sarjat, iame on se mikä häviää kuskimarkkinoilla...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      118
      1690
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1086
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      143
      1031
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      885
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      74
      877
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      851
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      822
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      735
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      711
    Aihe