Syyt miksi vaihdoin pois suzukin

Anonyymi

Itselläni oli kaksi syytä vaihtaa pois suzuki. Ensinnäkin suzukin huolto-organisaatio on aivan mitätön suomessa. Haluan huollattaa auton merkkihuollossa ja sinne oli aivan liian pitkä matka. Toinen seikka oli suzukin umpisurkea ohjaus. Auto suorastaa heittelehti kun sitä yritti ajaa suoraan. Suorastaan surkea ohjaus scrossissa. Nämä seikat sai vaihtamaan muutoin asiallisen auton POIS.

TROLLEILLE tiedoksi. Pistäkää kassiinne kukkanen kallis 😎

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Haluan huollattaa auton merkkihuollossa "

      Miksi ihmeessä?

    • Anonyymi

      Uuden auton takuu säilyy vain, jos auton käyttää valtuutetussa merkkihuollossa.

      Väärin!

      Teknisen kaupan liitto selvitti tätä asiaa kolme vuotta sitten tehdyssä tutkimuksessa. Tuolloin kolmannes autoilijoista uskoi, että takuun säilymisen edellytys on merkkikorjaamossa teetätetyt huollot.

      EU:n ryhmäpoikkeusasetus vapautti auton huollot kilpailulle jo vuosia sitten: auton voi siis huollattaa takuuaikana muuallakin kuin merkkikorjaamossa.


      Avaaja näkyy olevan siinä uskossa, että auton takuu säilyy ainoastaa merkkihuoltoa käyttäen

      • Joopa joo. Takuu säilyy jos pystyt todistamaan, että tehty huolto-ohjelman mukaisesti ja oem-osilla ja nesteillä. Kunnon vääntö tiedossa, jos ongelmiin voidaan jollakin tavalla liittää jossakin huollossa käytetyt ei-oem tuotteet.


    • Anonyymi

      Pöö. so what. MInä haluan silti huollattaa auton merkkihuollossa.

    • Anonyymi

      Tää on taas tämä jolla heittelehtii. Päässä taitaa heittää

      • Anonyymi

        Selvä trolli, aina sillä ohjaus "heittelehtii".


    • Anonyymi

      Huollattaa voi missä, vaikka itse jos haluaa.
      Mutta sitten kun tulee joku takuujuttu, niin onhan se inhottava, jos merkkihuolto on vaikka reilun 100km päässä.
      Kun aukioloajat 08:00-16:00, niin päiväduunarin on otettava töistä päivä vapaata, että voi autoa käyttää takuukorjauksessa.
      Hintaa tulee takuukorjaukselle.
      Mutta suomessa voi vielä valita kaksi asiaa, asuinpaikan ja automerkin.

      • Anonyymi

        Kyllä Suomessa voi vieläkin valita esim. sen, että tekeekö esim. Töitä, vaan jääkö sen houkuttelevan sosiaaliavun varaan, jonka puolue SDP on niin innokkaasti tähän maahan junaillut.


    • Anonyymi

      olen huollattanut suzukiani eri liikkeissä eikä mitään pulmaa ole esiintynyt.

      Kysyjä taitaa olla aivan vasta-alkaja auto-asioissa kun kyselee typeriä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3699
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2118
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1594
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1444
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1401
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1322
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1218
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1144
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe