Syyt miksi vaihdoin pois suzukin

Anonyymi

Itselläni oli kaksi syytä vaihtaa pois suzuki. Ensinnäkin suzukin huolto-organisaatio on aivan mitätön suomessa. Haluan huollattaa auton merkkihuollossa ja sinne oli aivan liian pitkä matka. Toinen seikka oli suzukin umpisurkea ohjaus. Auto suorastaa heittelehti kun sitä yritti ajaa suoraan. Suorastaan surkea ohjaus scrossissa. Nämä seikat sai vaihtamaan muutoin asiallisen auton POIS.

TROLLEILLE tiedoksi. Pistäkää kassiinne kukkanen kallis 😎

9

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Haluan huollattaa auton merkkihuollossa "

Miksi ihmeessä?

• Anonyymi

Uuden auton takuu säilyy vain, jos auton käyttää valtuutetussa merkkihuollossa.

Väärin!

Teknisen kaupan liitto selvitti tätä asiaa kolme vuotta sitten tehdyssä tutkimuksessa. Tuolloin kolmannes autoilijoista uskoi, että takuun säilymisen edellytys on merkkikorjaamossa teetätetyt huollot.

EU:n ryhmäpoikkeusasetus vapautti auton huollot kilpailulle jo vuosia sitten: auton voi siis huollattaa takuuaikana muuallakin kuin merkkikorjaamossa.

Avaaja näkyy olevan siinä uskossa, että auton takuu säilyy ainoastaa merkkihuoltoa käyttäen

• Joopa joo. Takuu säilyy jos pystyt todistamaan, että tehty huolto-ohjelman mukaisesti ja oem-osilla ja nesteillä. Kunnon vääntö tiedossa, jos ongelmiin voidaan jollakin tavalla liittää jossakin huollossa käytetyt ei-oem tuotteet.

• Anonyymi

Pöö. so what. MInä haluan silti huollattaa auton merkkihuollossa.

• Anonyymi

Tää on taas tämä jolla heittelehtii. Päässä taitaa heittää

• Anonyymi

Selvä trolli, aina sillä ohjaus "heittelehtii".

• Anonyymi

Huollattaa voi missä, vaikka itse jos haluaa.
      Mutta sitten kun tulee joku takuujuttu, niin onhan se inhottava, jos merkkihuolto on vaikka reilun 100km päässä.
      Kun aukioloajat 08:00-16:00, niin päiväduunarin on otettava töistä päivä vapaata, että voi autoa käyttää takuukorjauksessa.
      Hintaa tulee takuukorjaukselle.
      Mutta suomessa voi vielä valita kaksi asiaa, asuinpaikan ja automerkin.

• Anonyymi

Kyllä Suomessa voi vieläkin valita esim. sen, että tekeekö esim. Töitä, vaan jääkö sen houkuttelevan sosiaaliavun varaan, jonka puolue SDP on niin innokkaasti tähän maahan junaillut.

• Anonyymi

olen huollattanut suzukiani eri liikkeissä eikä mitään pulmaa ole esiintynyt.

Kysyjä taitaa olla aivan vasta-alkaja auto-asioissa kun kyselee typeriä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      196
      1523
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1278
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1032
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      71
      949
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      863
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      863
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      824
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42