Olenko sairalloinen mustasukkainen ja pitääkö erota?

Anonyymi

Olenko sairalloisen mustasukkainen miehestäni (aviomies). Kun esim. nään että joku nainen laittaa hänelle messengerviestiä (eilen tapahtui näin, näin vaan lähettäjän, joka ei edes asu suomessa ja mieheni vaan pyyhkäisi viestin pois näytöltä. Ei tiennyt että näin). En voi kysyä mitään koska mieheni sanoo minun olevan sairalloisen mustasukkainen.
En tykkää yhtään, että mies lähtee sadan kilometrin päähän kavereidensa luo pariksi päiväksi. Sanoi jopa, että seuraavan kerran kun lähtee laittaa puhelimensa koko ajaksi pois päältä, koska en saa pilata hänen reissuaan.
Olen kyllä vetänyt kilareita, mutta syynä on se, että olimme olleet reilun vuoden yhdessä ennenkuin mieheni tunnusti sosiaalisessa mediassa olevansa muuta kuin sinkku ja vanhemmilleen esitteli vasta reilun puolentoista vuoden päästä siitä kun oli yhteen muutettu. Pyöritti sosiaalisessa mediassa/puhelimella useampaa naista ja piti meidän suhteen täysin piilossa (vaikka siis asuimme yhdessä). Hänellä oli erittäin aktiivinen emotianaalinen suhde toiseen naiseen yli vuoden ajan sinä aikana kun olimme jo yhdessä. Ei suostunut kiinni jäätyäänkään poistamaan paria tälläistä naista fb-kavereistaan yms. Eli suhde on alkanut todella huonoissa merkeissä ja oli virhe, että jatkoimme yhdessä ja menimme jopa naimisiin.
Ymmärtääkö kukaan minua vai pitääkö minun vaan sietää virheeni väärästä valinnasta, vai voinko olla mustasukkainen tai jopa ottaa eron, koska luottoa ei ole. Tällä hetkellä mieheni ei ole enää tekemisissä muiden nasten kanssa, mutta en tiedä onko sekään reilua ettei hän uskalla olla reilustu kavreidensa kanssa, Mutta... Kun en voi tietää onko kyse vaan kaveruudesta vai jotain muuta, niin en pysty relaamaan.
Ps. älkää sanoko, että lapset lapset. Me olemme TODELLAKIN jo ihan aikuisia ihmisiä, vaikkei siltä vaikuta.

6

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No et tietenkään ole, jos miehellä jotain sivusuhteita ollut/on menossa ohella :D
      Kai sitä voisi löytyä sellanenkin yksilö, ketä ymmärtää mitä sana uskollisuus meinaa ja osaisi vielä jopa soveltaa sitä ihan oikeassakin elämässä.

• Anonyymi

Jos hän salaisee sinulta asioita, se kertoo kaiken oleellisen.

Hän tuskin on muuttunut mihinkään. Hänelle mitä luultavammin on yhä somessa useampia pyörityksessä.

Sinun pitää pystyä keskustelemaan asiat halki hänen kanssaan. On hän siitä mitä mieltä tahansa. Pyytäisin näyttämään viestit / puhelimensa ja jos ei onnistu pakkaisin tavarani.

Parempia on maailma pullollaan. Tsemppiä.

• Anonyymi

Saipa sinusta tyhmän kuvan. Todellinen nainen olisi lempannut tuon jo alkumetreillä. Olen sitä mieltä että sinun ei pitäisi erota. Sovit juuri täydellisesti tuolle miehelle ja teidän pitäisi jatkaa yhdessä koko loppu elämänne.

• Anonyymi

Vai olivatko he vaan pelkkiä kavereita ja sinä vaan olit mustasukkainen saa miehellä nais puolisia ystäviäkin olla jonka kanssa jutella.
      Oliko heidän välillään muutakin kun juttelu silloin eri asia muuten yliampuvaa.

• Anonyymi

Entä se että puhelin on pois päältä sen pari viikkoa kun on reissussa? Sanoisin että naisen kanssa on eikä se nainen saa tietää että mies on naimisissa tai joku toinen nainen soittelisi, tässä tapauksessa vaimo.
        Eroaisin itse heti, on liian salamyhkäistä.

• Anonyymi

Mä lemppasin just tollasen ukon. Ei tollanen tee muutakun tuhlaa sun arvokasta aikaa. Lähde kävelee ajoissa, niin sinulle jää enemmän aikaa itsesi kanssa voit kehittyä ja olla onnellinen. Joku päivä kun olet valmis se oikean tyyppinen henkilö tulee elämääsi kutsumatta :). Älä missään tapauksessa hanki lapsia ainakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7313
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4430
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      55
      3473
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      507
      3192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2134
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1783
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1731
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1583
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1495
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe