Hauskaa vappua:)

11

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sari se veti jo herneetki nenäänsä.
      Häkäpönttö kerto. ;)

    • Anonyymi

      Vappu on kiva, mutta joo, ei ikuisena kuitenkaan;) Kiitos! Sinulle myös hauskaa vappua<3 T. Sarilta, nähdään!

      • Anonyymi

        Koskahan me nähään taas Suomisen Olli? Siis TV:stä? ;)

        Joo. Tervemenoa Sarille Vapunviettoon. ;)


      • Anonyymi

        Onks Sarilla Vale -raskaus?
        - Kuulema. ;)


    • Anonyymi

      Sianmakuista vappua Sarille🐖 allekirjoitan

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sillinmakuista huomenta Sarin kaipaajalle.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei nähdä, kun sinusta eroon vihdoin pääsin. Koita päästä oman itsesi ja alkoholinkäyttösi kanssa tasapainoon, niin ettet käytä ihmisiä hyväksesi. Omahyväisyys ja narsismi on aika paska piirre ihmisessä ,


      • Anonyymi

        Miksi vastaat näin kirjoittajalle, joka on selkeästi joku toinen henkilö kuin jolle viestisi oli suunnattu? En oe tuon aiemman viestin kirjoittaja, mutta minua harmittaa hänen puolestaan.


    • Allekirjoittanutminä/kaivattuni/liekkini,
      long time no see! 😢💔
      Joo, en ole kuullutkaan susta pihaustakaan ikuisuuksiin, mutta aattelin laittaa tänne silti kuitenkin vielä viestiä, koska en ole sua unohtanut enkä haluakaan tapahtui sitten IRL mitä vaan. Oot aina mun sydämessä ja mun toinen puolisko ❤️

      Näin tässä nyt kävi, että jäin yksin ihmettelemään mitä oikein tapahtui. Mikä muhun iski ja miksi se sai elämäni muuttumaan niin totaalisesti. Tämä kohtaaminen ravisutti mua niin perinpohjin enkä vieläkään täysin ole toipunut. Sitä ei ehkä ulkoisesti niinkään huomaa vaan muutos on tapahtunut sisäisesti. Sun kohdalla taitaa olla niin et olet muuttanut elämääsi ulkoisesti todella paljon ja mun intuitio sanoo, että olet tosi pitkällä sun asioissa jo ☺️
      Haluan sulle kertoa, että mä ymmärrän ratkaisusi ja olen sun puolella aina. Muistathan sen rakas ❤️. Olisi niin paljon puhuttavaa, niin paljon kaikkea mitä ei voi sanoiksi edes pukea. Muuta kuin sen osaan sanoa: ikuinen rakkaus, se pysyy ❤️

      Ollaan siis yhdessä tällä kaksoisliekkimatkalla, sen olen hyväksynyt. En itse pysty kaikkeen vaikuttaa, mun täytyy antautua ja luottaa korkeimman johdatukseen. Päästän irti odotuksista ja uskon siihen, että me kohtaamme vielä, kun niin on määrä tapahtua. Siihen saakka elämme fyysisesti erillämme, mutta side välillämme on ikuinen. Se ei katkea koskaan, vaikka välillämme olisi kuinka monta kilometriä, toisia rakkaita ihmisiä, toisia paikkoja, toisia kokemuksia. Sinun ja minun, siin meidän yhteinen tarinamme jatkuu kyllä. Sen tunnen ja tiedän sydämessäni ❤️

      "Kiipesin vuorelleni. Odotin juuri pääseväni perille, kun huomasin vuoria silmänkantamattomiin ja ymmärsin maiseman vasta alkavan"
      -Satu Pusa

      Voi hyvin rakkaani ja iloitse meistä ja meidän yhteisestä rakkaudesta ❤️Huomaat varmasti ne kaikki yhtäläisyydet ja sattumukset mitä elämä ja Universumi sulle tarjoilee. Mä kuljen sun rinnalla koko ajan. Toivon, että saat siitä ajatuksesta lohtua kuten minä saan 🥰. Liekit kyllä palaavat toistensa luo - aina. Mutta tällä kertaa sun pitää ottaa se ratkaiseva askel, sitten kun oot valmis. Se on maskuliinin tehtävä. Feminiini voi vain antaa siihen luvan.
      Nämä biisit sulle nyt tähän hetkeen:

      https://youtu.be/hJTlXc-oSoA?si=rot8I0gW3qgbADMH

      https://youtu.be/0RbqEoLZT_I?si=x5ufaH-bAYMyMqud

      Rakkaudella Minä,
      T. "Eräs sinua kaipaava"
      (Alias OSOS)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe