Hauskaa vappua:)

11

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sari se veti jo herneetki nenäänsä.
      Häkäpönttö kerto. ;)

• Anonyymi

Vappu on kiva, mutta joo, ei ikuisena kuitenkaan;) Kiitos! Sinulle myös hauskaa vappua<3 T. Sarilta, nähdään!

• Anonyymi

Koskahan me nähään taas Suomisen Olli? Siis TV:stä? ;)

Joo. Tervemenoa Sarille Vapunviettoon. ;)

• Anonyymi

Onks Sarilla Vale -raskaus?
        - Kuulema. ;)

• Anonyymi

Sianmakuista vappua Sarille🐖 allekirjoitan

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sillinmakuista huomenta Sarin kaipaajalle.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei nähdä, kun sinusta eroon vihdoin pääsin. Koita päästä oman itsesi ja alkoholinkäyttösi kanssa tasapainoon, niin ettet käytä ihmisiä hyväksesi. Omahyväisyys ja narsismi on aika paska piirre ihmisessä ,

• Anonyymi

Miksi vastaat näin kirjoittajalle, joka on selkeästi joku toinen henkilö kuin jolle viestisi oli suunnattu? En oe tuon aiemman viestin kirjoittaja, mutta minua harmittaa hänen puolestaan.

• Allekirjoittanutminä/kaivattuni/liekkini,
      long time no see! 😢💔
      Joo, en ole kuullutkaan susta pihaustakaan ikuisuuksiin, mutta aattelin laittaa tänne silti kuitenkin vielä viestiä, koska en ole sua unohtanut enkä haluakaan tapahtui sitten IRL mitä vaan. Oot aina mun sydämessä ja mun toinen puolisko ❤️

Näin tässä nyt kävi, että jäin yksin ihmettelemään mitä oikein tapahtui. Mikä muhun iski ja miksi se sai elämäni muuttumaan niin totaalisesti. Tämä kohtaaminen ravisutti mua niin perinpohjin enkä vieläkään täysin ole toipunut. Sitä ei ehkä ulkoisesti niinkään huomaa vaan muutos on tapahtunut sisäisesti. Sun kohdalla taitaa olla niin et olet muuttanut elämääsi ulkoisesti todella paljon ja mun intuitio sanoo, että olet tosi pitkällä sun asioissa jo ☺️
      Haluan sulle kertoa, että mä ymmärrän ratkaisusi ja olen sun puolella aina. Muistathan sen rakas ❤️. Olisi niin paljon puhuttavaa, niin paljon kaikkea mitä ei voi sanoiksi edes pukea. Muuta kuin sen osaan sanoa: ikuinen rakkaus, se pysyy ❤️

Ollaan siis yhdessä tällä kaksoisliekkimatkalla, sen olen hyväksynyt. En itse pysty kaikkeen vaikuttaa, mun täytyy antautua ja luottaa korkeimman johdatukseen. Päästän irti odotuksista ja uskon siihen, että me kohtaamme vielä, kun niin on määrä tapahtua. Siihen saakka elämme fyysisesti erillämme, mutta side välillämme on ikuinen. Se ei katkea koskaan, vaikka välillämme olisi kuinka monta kilometriä, toisia rakkaita ihmisiä, toisia paikkoja, toisia kokemuksia. Sinun ja minun, siin meidän yhteinen tarinamme jatkuu kyllä. Sen tunnen ja tiedän sydämessäni ❤️

"Kiipesin vuorelleni. Odotin juuri pääseväni perille, kun huomasin vuoria silmänkantamattomiin ja ymmärsin maiseman vasta alkavan"
      -Satu Pusa

Voi hyvin rakkaani ja iloitse meistä ja meidän yhteisestä rakkaudesta ❤️Huomaat varmasti ne kaikki yhtäläisyydet ja sattumukset mitä elämä ja Universumi sulle tarjoilee. Mä kuljen sun rinnalla koko ajan. Toivon, että saat siitä ajatuksesta lohtua kuten minä saan 🥰. Liekit kyllä palaavat toistensa luo - aina. Mutta tällä kertaa sun pitää ottaa se ratkaiseva askel, sitten kun oot valmis. Se on maskuliinin tehtävä. Feminiini voi vain antaa siihen luvan.
      Nämä biisit sulle nyt tähän hetkeen:

https://youtu.be/hJTlXc-oSoA?si=rot8I0gW3qgbADMH

https://youtu.be/0RbqEoLZT_I?si=x5ufaH-bAYMyMqud

Rakkaudella Minä,
      T. "Eräs sinua kaipaava"
      (Alias OSOS)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2408
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1848
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      71
      1690
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1285
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1184
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1158
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1048
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1040
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      894
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      872
    Aihe