Jeesus kuoli Jumalattomien edestä

Anonyymi

Room. 5:6 Sillä meidän vielä ollessamme heikot kuoli Kristus oikeaan aikaan jumalattomien edestä.

Room. 5:7 Tuskinpa kukaan käy kuolemaan jonkun vanhurskaan edestä; hyvän edestä joku mahdollisesti uskaltaa kuolla.

19

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä! Eikö Jeesus kuollutkaan vain lestadiolaisten edestä?
      :-O

      • Anonyymi

        No eikös se kesitaskin antanyt ymmärtää että jeesus on kärsinyt vain omien puolesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eikös se kesitaskin antanyt ymmärtää että jeesus on kärsinyt vain omien puolesta.

        En ole kärsimyksestä kirjoittanut, mutta Jeesus pelastaa vain omansa, ei muiden, kuten lahkojen ja saatanan omia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eikös se kesitaskin antanyt ymmärtää että jeesus on kärsinyt vain omien puolesta.

        En ole kärsimyksestä kirjoittanut, mutta Jeesus pelastaa vain omansa, ei muiden, kuten lahkojen ja saatanan omia.


      • Anonyymi
        Kesitas kirjoitti:

        En ole kärsimyksestä kirjoittanut, mutta Jeesus pelastaa vain omansa, ei muiden, kuten lahkojen ja saatanan omia.

        Siinä saatanan oma toistaa itseään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä saatanan oma toistaa itseään.

        Olet todella yksikertainen lestapiru.
        Jeesus kuoli ristillä, en minä.

        Tajuatko.


      • Anonyymi
        Kesitas kirjoitti:

        Olet todella yksikertainen lestapiru.
        Jeesus kuoli ristillä, en minä.

        Tajuatko.

        Onko tosta Jeesuksen ristiinaulitsemiskuolemasta valokuvia? Videokuva olisi varmempi vakuus.
        Joulupukistakin on kuvia. Miksi ei siis Jeesuksesta?


      • Maalauksia löytyy kymmenittäin joka kylältä.
        Mutta miten Sinä todistat, että silminäkiä, sekä aihetodisteet ovat aukottomat, oman näkemykses?


    • Anonyymi

      Jos ei ois jumalattomia, Jeesus eläisi viel tänä päivänäkin. Tänä vuonna vietettäis Jeesuksen 2019 vuotissynttäreitä. Mitä niin vanhalle miehelle muuten voisi ostaa lahjaksi?
      Viini hänelle taisi maistua. Ja ehkä thaihieronta tekisi gutaa. Jeesus muistaakseni pesetti jalkojaan naisilla. Kai se osaavan thaihierojan "käsittely" vähentäisi myös Jeesuksen kiivautta.

      • Anonyymi

        No ei jeesuksen ois tarvinut lihaan tulla ollenkaan jos syntiinlankeemusta ei olisi tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei jeesuksen ois tarvinut lihaan tulla ollenkaan jos syntiinlankeemusta ei olisi tapahtunut.

        Mutta tuliko Jeesus lihaan? Jos tuli, hän teki huorin. Tietääksemme Jeesus oli poikamies, eikä näin ollen saanut tulla lihaan. Tuliko hän Marian lihaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tuliko Jeesus lihaan? Jos tuli, hän teki huorin. Tietääksemme Jeesus oli poikamies, eikä näin ollen saanut tulla lihaan. Tuliko hän Marian lihaan?

        No eihän jeesus millään tavalla tehnyt huorin,Se sikisi pyhästä hengestä,Se että oisko jumalan pitänyt mennä marian kanssa naimisiin ni sitä en osaa sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän jeesus millään tavalla tehnyt huorin,Se sikisi pyhästä hengestä,Se että oisko jumalan pitänyt mennä marian kanssa naimisiin ni sitä en osaa sanoo.

        Kyllä Jeesus teki huorin, jos hän väitetysti tuli (laukesi) lihaan.
        Hyi hyi.


    • Hyvä huomio avaajalla. Jokaisen maailmaan syntyneen ihmisen syntivelka on täydellisesti maksettu Golgatalla.

      Kysymys onkin nyt vain siitä, otetaanko lahja vastaan, vai kieltäydytäänkö tästä lahjasta.
      Ilman Jumalan sanan kuulemista ja Pyhän Hengen ohjausta ei kukaan etsi Jumalaa, eikä Jeesusta Kristusta, joka on ainut tie iankaikkiseen elämään.

      • Anonyymi

        Onhan monikin ottanut sen lahjan vastaan mutta ei ole sitten voimat riittäneet kilvoitella perille.


      • Hengen ensisijanen tehtävä on kirkastaa Messisasta.


    • Anonyymi

      Jeesus oli yleinen nimi.
      Ja on nykyäänkin.
      Onko varmuutta että kerronta on aina samasta jeesuksesta ?
      Vai useita eri?

      Julminta on tämä erilainen, kerrottu kidutus ja uhraaminen.
      Miksi pitää uhrata kiduttaa ja palvoa väkivaltaa?

      Vaikea uskoa, että väkivallalla saavutetaan hyvää.

      • Anonyymi

        Onko väkivalta uhrin syy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko väkivalta uhrin syy?

        En tiä.
        Silti mukava juopotella väkivaltaisen kuoleman uhrin verellä ja mussuttaa samaisen uhrin lihaa. Vuodesta toiseen.
        Haiskahtaa hiukka kaappiihmissyönniltä.
        Otethaan taas huikka Jeesuksen verta. Eikä se veri nälkää kauaa pitele, otethaan siis Jeesuksen lihaakin semmonen suupalallinen.

        On se muuten jännä juttu: Tiedemiehet vasta kehittelee keinolihaa, ja meillä kristityilla on keinoliha ja -veri ollu käytössä jo satoja vuosia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe