Onko täällä muita alkoholisteja, jotka..

Anonyymi

..pysyvät kämpässään, kun tulee näitä juhlapäiviä? Itse ainakin olen. Hommaan ruokaa sekä juomaa aina hyvissä ajoin ennen kekkereitä, ettei tarvitse osallistua ihmisten tekopirteisiin pippaloihin. Katupirteät ovat pahimpia.

Ennätykseni on neljä päivää seinien sisällä yhteen menoon, sillä kämpässäni kyllä riittää tekemistä aina. Siivousta, jos ei muuta.

13

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilman muuta. Kotona kökötän ja kaljaa menee jo kolmatta päivää. Asutaan vielä aika kaukana keskustasta, niin helppoa olla osallistumatta mihinkään rientoihin.

    • Anonyymi

      Lähes tulkoon jokainen alkoholisti erakoituu ennen pitkää, ja se on ihan fakta.
      Alkoholisti haluaa juoda yksin omat viinansa, ja kylille lähtee vain sellainen juoppo jolta viina ja rahat on loppu.

    • Anonyymi

      Mä pysyn kämpässä aina melkein kun juon, en halua näyttäytyä kännissä ihmisten ilmoilla.

      • Anonyymi

        Onko siinä jotain hauskaakin?


      • Anonyymi

        Harvemmin kai alkoholisti juo hauskaa pitääkseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmin kai alkoholisti juo hauskaa pitääkseen?

        Ensimmäiset pari vuotta se on hauskanpitämistä, mutta muuttuu äkki'arvaamatta vain fyysiseksi riippuvuudeksi samalla, kun ulkonäkö ja kunto on tuhottu. Silloin juodaan isoja määriä ja vain pitääkseen "normaalia" olotilaansa yllä.

        Muutoin tuntuu, että kuolee. Alkkis-aloittelijoiden krapulaa ei voi edes verrata siihen olotilaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäiset pari vuotta se on hauskanpitämistä, mutta muuttuu äkki'arvaamatta vain fyysiseksi riippuvuudeksi samalla, kun ulkonäkö ja kunto on tuhottu. Silloin juodaan isoja määriä ja vain pitääkseen "normaalia" olotilaansa yllä.

        Muutoin tuntuu, että kuolee. Alkkis-aloittelijoiden krapulaa ei voi edes verrata siihen olotilaan.

        <<Ensimmäiset pari vuotta se on hauskanpitämistä, mutta muuttuu äkki'arvaamatta vain fyysiseksi riippuvuudeksi samalla, kun ulkonäkö ja kunto on tuhottu. Silloin juodaan isoja määriä ja vain pitääkseen "normaalia" olotilaansa yllä.<<

        Ei todellakaan ole mitään hauskaa siinä että on pakko juoda suuria määriä ylläpitäkseen normaaliin veratavaa tilaa.


      • Anonyymi
        kuivilla.toistaiseksi kirjoitti:

        <<Ensimmäiset pari vuotta se on hauskanpitämistä, mutta muuttuu äkki'arvaamatta vain fyysiseksi riippuvuudeksi samalla, kun ulkonäkö ja kunto on tuhottu. Silloin juodaan isoja määriä ja vain pitääkseen "normaalia" olotilaansa yllä.<<

        Ei todellakaan ole mitään hauskaa siinä että on pakko juoda suuria määriä ylläpitäkseen normaaliin veratavaa tilaa.

        Hyvin on muistissa tuo olotila, kun kaljaa oli otettava heti aamusta, että sai kropan käyntiin. Pitkin päivää sitä sitten litkin, kun alkoi mennä vähänkään laskun puolelle. Se kun oli "pakko", joka saneli sitä juomista. Onneksi sain katki sen rumban ihan ilman ulkopuolista apua ja nyt en enää 17v jälkeen tee edes mieli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin on muistissa tuo olotila, kun kaljaa oli otettava heti aamusta, että sai kropan käyntiin. Pitkin päivää sitä sitten litkin, kun alkoi mennä vähänkään laskun puolelle. Se kun oli "pakko", joka saneli sitä juomista. Onneksi sain katki sen rumban ihan ilman ulkopuolista apua ja nyt en enää 17v jälkeen tee edes mieli.

        Muuten tuttua, mutta minun tekee mieli vielä 40 vuoden jälkeen.


    • Minä juon aikapaljon, mutta saan rakkautta vaimoista, jotka juovat myös.

      • Anonyymi

        Mutta eikai muslimit juo?

        Mua ei edes kutsuttu äitienpäiville. Oikeastaan helpotuskin, vaikka vähän viekin mielen maahan.


    • Anonyymi

      minulla on tuttava joka kävi pohjamudat rypemässä viinan kanssa. aina kun alkoi kaatamaan niin heräsi joko putkassa tai teho-osastolla, oli kaksi vaihtoehtoa: lopettaa tai kuolla. motivaatio siis jo löytyi ja AA,sta oli iso apu. raitistuttuaan hän oli silti vieläkin sitä mieltä että jos osaa käyttää niin alkoholi on hieno aine. ei yksin juomisessa ole mitään vikaa. kalareissulla, tervasnuotiolla hyvää viskiä pahkakuksasta.. ketä minä siihen kaipaan? en ketään.

    • Anonyymi

      Poliisi vei noin 30 kertaa juoppoputkaan.
      Sitten tajusin alkoholi ei sovi minulle.
      Alkoholi lopetti minun käytön.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      2675
    2. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      154
      2121
    3. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      59
      2105
    4. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      155
      1949
    5. Kenen kanssa haluat rakastella??

      Siitä galluppia, vastatkaa vaan rohkeasti! SANNA! 😚😘, on aapeen vastaus. Ja se ei selittelyjä kaipaa! Mieheltä
      Ikävä
      61
      1821
    6. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      116
      1738
    7. Mitä haluaisit sanoa ikäväsi kohteelle

      juuri nyt? Aloittaja: Olisit tarjonnut vaan!! 😛
      Ikävä
      86
      1459
    8. Uskotko että kaivattusi

      tykkäisi ulkonäöstäsi?
      Ikävä
      108
      1281
    9. Hiljaisuus särkee sydämeni

      Mutta olen yhä olemassa. Enkö ansaitse totuutta. Emmekö me -sinä ja minä -ansaitse sitä. Emmekö olisi ansainneet yhden
      Ikävä
      65
      1125
    10. Olen koittanut

      Suhtautua sinuun joka päivä kuin keneenkä tahansa muuhun ihmiseen. Mutta kun jostain ihmisestä tulee tärkeä, hänestä väl
      Ikävä
      54
      1109
    Aihe