Onko täällä muita alkoholisteja, jotka..

Anonyymi

..pysyvät kämpässään, kun tulee näitä juhlapäiviä? Itse ainakin olen. Hommaan ruokaa sekä juomaa aina hyvissä ajoin ennen kekkereitä, ettei tarvitse osallistua ihmisten tekopirteisiin pippaloihin. Katupirteät ovat pahimpia.

Ennätykseni on neljä päivää seinien sisällä yhteen menoon, sillä kämpässäni kyllä riittää tekemistä aina. Siivousta, jos ei muuta.

13

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilman muuta. Kotona kökötän ja kaljaa menee jo kolmatta päivää. Asutaan vielä aika kaukana keskustasta, niin helppoa olla osallistumatta mihinkään rientoihin.

• Anonyymi

Lähes tulkoon jokainen alkoholisti erakoituu ennen pitkää, ja se on ihan fakta.
      Alkoholisti haluaa juoda yksin omat viinansa, ja kylille lähtee vain sellainen juoppo jolta viina ja rahat on loppu.

• Anonyymi

Mä pysyn kämpässä aina melkein kun juon, en halua näyttäytyä kännissä ihmisten ilmoilla.

• Anonyymi

Onko siinä jotain hauskaakin?

• Anonyymi

Harvemmin kai alkoholisti juo hauskaa pitääkseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvemmin kai alkoholisti juo hauskaa pitääkseen?

Ensimmäiset pari vuotta se on hauskanpitämistä, mutta muuttuu äkki'arvaamatta vain fyysiseksi riippuvuudeksi samalla, kun ulkonäkö ja kunto on tuhottu. Silloin juodaan isoja määriä ja vain pitääkseen "normaalia" olotilaansa yllä.

Muutoin tuntuu, että kuolee. Alkkis-aloittelijoiden krapulaa ei voi edes verrata siihen olotilaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäiset pari vuotta se on hauskanpitämistä, mutta muuttuu äkki'arvaamatta vain fyysiseksi riippuvuudeksi samalla, kun ulkonäkö ja kunto on tuhottu. Silloin juodaan isoja määriä ja vain pitääkseen "normaalia" olotilaansa yllä.

Muutoin tuntuu, että kuolee. Alkkis-aloittelijoiden krapulaa ei voi edes verrata siihen olotilaan.

<<Ensimmäiset pari vuotta se on hauskanpitämistä, mutta muuttuu äkki'arvaamatta vain fyysiseksi riippuvuudeksi samalla, kun ulkonäkö ja kunto on tuhottu. Silloin juodaan isoja määriä ja vain pitääkseen "normaalia" olotilaansa yllä.<<

Ei todellakaan ole mitään hauskaa siinä että on pakko juoda suuria määriä ylläpitäkseen normaaliin veratavaa tilaa.

• Anonyymi
        kuivilla.toistaiseksi kirjoitti:

<<Ensimmäiset pari vuotta se on hauskanpitämistä, mutta muuttuu äkki'arvaamatta vain fyysiseksi riippuvuudeksi samalla, kun ulkonäkö ja kunto on tuhottu. Silloin juodaan isoja määriä ja vain pitääkseen "normaalia" olotilaansa yllä.<<

Ei todellakaan ole mitään hauskaa siinä että on pakko juoda suuria määriä ylläpitäkseen normaaliin veratavaa tilaa.

Hyvin on muistissa tuo olotila, kun kaljaa oli otettava heti aamusta, että sai kropan käyntiin. Pitkin päivää sitä sitten litkin, kun alkoi mennä vähänkään laskun puolelle. Se kun oli "pakko", joka saneli sitä juomista. Onneksi sain katki sen rumban ihan ilman ulkopuolista apua ja nyt en enää 17v jälkeen tee edes mieli.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvin on muistissa tuo olotila, kun kaljaa oli otettava heti aamusta, että sai kropan käyntiin. Pitkin päivää sitä sitten litkin, kun alkoi mennä vähänkään laskun puolelle. Se kun oli "pakko", joka saneli sitä juomista. Onneksi sain katki sen rumban ihan ilman ulkopuolista apua ja nyt en enää 17v jälkeen tee edes mieli.

Muuten tuttua, mutta minun tekee mieli vielä 40 vuoden jälkeen.

• Minä juon aikapaljon, mutta saan rakkautta vaimoista, jotka juovat myös.

• Anonyymi

Mutta eikai muslimit juo?

Mua ei edes kutsuttu äitienpäiville. Oikeastaan helpotuskin, vaikka vähän viekin mielen maahan.

• Anonyymi

minulla on tuttava joka kävi pohjamudat rypemässä viinan kanssa. aina kun alkoi kaatamaan niin heräsi joko putkassa tai teho-osastolla, oli kaksi vaihtoehtoa: lopettaa tai kuolla. motivaatio siis jo löytyi ja AA,sta oli iso apu. raitistuttuaan hän oli silti vieläkin sitä mieltä että jos osaa käyttää niin alkoholi on hieno aine. ei yksin juomisessa ole mitään vikaa. kalareissulla, tervasnuotiolla hyvää viskiä pahkakuksasta.. ketä minä siihen kaipaan? en ketään.

• Anonyymi

Poliisi vei noin 30 kertaa juoppoputkaan.
      Sitten tajusin alkoholi ei sovi minulle.
      Alkoholi lopetti minun käytön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      266
      4793
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      81
      3237
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      38
      2766
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2533
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1807
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1600
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      94
      1378
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1015
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      988
    10. Laita vielä yksi viesti

Saisin rohkeutta☺️ Naiselta
      Ikävä
      100