Olisi ollut kohteliasta vastata lähettämääni viestiin jos edes sitä luit. Ymmärrän kyllä ei sanan, mutta tämä hiljaisuus, sitä en ymmärrä? Muistelisin ettei tämmöinen käytös ole sinun tyylistä. Muistan sinut älykkäänä ja suoraselkäisenä miehenä, joka uskaltaa puhua ääneen vaikeistakin asioista. Toki kokemukset muuttaa ihmistä suuntaan jos toiseen. Voi olla ettei muistamaani miestä ole enää?
Ehkä elämäntilanteesi ei salli yhteydenottoa tai sitten vain vihaat minua? Rikkinäisten muistojeni perusteella veikkaan viimeistä. Tai voihan olla, että käytät hiljaisuutta hallinnan keinona tai rankaiset minua? Tosin, minun on hyvin vaikea uskoa, että olet niin pienisieluinen, oli menneisyyden tekoni mitä tahansa.
Mitä tulee FB:kin käyttöön, säädän ja sähellän. En edes aina aamuisin muista omaa nimeäni tai miten kahvinkeitin toimii, valitettavasti.
Hyvää yötä
Kuhan ääneen ajattelen...
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle kirjoitat onko hän elossa?
- Anonyymi
Huomenta. Täällä töihin lähdössä. Anteeksi, että olen taas yrittänyt puuttua elämääsi. Se ei minulle kuulu.
Ehkä on vaikea sittenkin päästää toinen elämään omaa elämäänsä. On vaikea päästää irti.
Minä koen sinut hyvänä henkilönä ja toivon sinulle kaikkea hyvää. En saa kuitenkaan puuttua elämääsi.
Minä voin määrätä vain omasta elämästäni.- Anonyymi
Selvennäs vähän mies. Millä lailla olet minun elämääni puuttunut? Ymmärsinkö oikein, et halua minua elämääsi etkä pysty päästämään irti? Sitten sinulla on helvetinmoinen ongelma. Suojeletko itseäsi vai minua? Tuntemani mies kunnioitti aina toisen rajoja. On vähän vaikea uskoa, et hän tekisi jotain tuollaista. Toki ihminen muuttuu ajansaatossa.
- Anonyymi
Toivon niin, että löytäisit jonkun vierellesi. Minä olen vakaassa parisuhteessa ja se ei muutu.
Tiedän, että tykkäät minusta ja nykyään olenkin ihan ok. Maailmassa on paljon mukavia naisia; tasapainoisia, mukavia ja kivoja. Haukun naisia mutta onhan heissä myös mukavia.
Toivon sinulle niin hyvää, koska olet niin hyvä tyyppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770