Väsyttääkö isännöitsijöitä tilintarkastajien kotkotukset?
Väsyttääkö
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä väsyttää, mutta eniten väsyttävät loputtomat iltakokoukset. Vedät maanantailta torstaille 12-13 tuntista päivää, perjantaina 10 tuntisen ja lauantaina töihin 11 tunniksi. Kyllä 70 tuntia töissä viikossa on paljon!
Katselin juuri ensi viikon kalenteriani ja näyttäisi olevan helppo viikko tulossa: maanantailta torstaille joka ilta yksi tai useampi kokous eli perinteinen "12 h/päivä" viikon ensimmäiset neljä päivää.
On tämä mukavaa työtä! - Anonyymi
Kyllä mielikuvitus lentää! Jos isännöitsijällä on paljon kokouksia toukokuussa niin hommat on rästissä tosi pahasti. Vaihda talkkarin hommiin.
- Anonyymi
Oletko Helsingistä? Tajuatko kokousten määrää, jos yhdellä isännnöitsijällä on 30 taloyhtiötä hoidettavana?
Täälläpäin yhtiökokouksia istutaan vielä kesäkuun alussa, eikä hommat ole yhtään rästissä. Oli vain aluksi 30 hallituksen kokousta ja nyt 30 yhtiökokousta pidettävänä kaikki muut rakennushankkeet kokouksineen ja ylimääräiset yhtiökokoukset siihen päälle!
Iltakokouksia minulla on noin 70-80 kpl kevään aikana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko Helsingistä? Tajuatko kokousten määrää, jos yhdellä isännnöitsijällä on 30 taloyhtiötä hoidettavana?
Täälläpäin yhtiökokouksia istutaan vielä kesäkuun alussa, eikä hommat ole yhtään rästissä. Oli vain aluksi 30 hallituksen kokousta ja nyt 30 yhtiökokousta pidettävänä kaikki muut rakennushankkeet kokouksineen ja ylimääräiset yhtiökokoukset siihen päälle!
Iltakokouksia minulla on noin 70-80 kpl kevään aikana."Iltakokouksia minulla on noin 70-80 kpl kevään aikana. "
Määrä on hivene erilainen kuin stadilaisella isännöitsijällä, joka hoitaa 10 taloyhtiötä ja istuu yhteensä 20 iltakokousta kevään aikana :D Minulla iltakokouksia vaatimattomasti 50 kpl ENEMMÄN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Iltakokouksia minulla on noin 70-80 kpl kevään aikana. "
Määrä on hivene erilainen kuin stadilaisella isännöitsijällä, joka hoitaa 10 taloyhtiötä ja istuu yhteensä 20 iltakokousta kevään aikana :D Minulla iltakokouksia vaatimattomasti 50 kpl ENEMMÄN.Miettikääpä sitä, että helsinkiläinen isännöitsijä hallinnoi niissä 10 yhtiössään vaikkapa kolmea eri korjaushanketta per taloyhtiö. Se on 30 hanketta meneillään joka hetkiä. Pysyy vielä hanskassa.
Jos minulla on 30 taloyhtiötä, yritän saman työajan puitteissa hallinnoida 30 x 3 = 90 eri korjaushanketta samaan aikaan! Miten 90 eri hanketta pysyy hanskassa samanaikaisesti? Saattaa työpäivät vähän venähtää. Minulla ei ole ollut tällä viikolla yhtään alle 13 tuntista päivää. Joka aamu klo 8 töihin ja klo 21 jälkeen voi lähteä kotiin. Tänään lähdin kotiin klo 22 eli tasan 14 tuntinen päivä. Normiviikkohan tämä on kevään kokouskiireiden aikaan, kun käynnistellään lukemattomia julkisivu-, katto-, putki-, piha- ja muita remontteja kymmenissä hallinnoimissani taloyhtiöissä. Vesivahingot siihen päälle. Tai ei näitä taloyhtiöitä kymmeniä ole. Ainoastaan 30 kpl. Se on kolme kertaa enemmän kuin stadilaisella isännöitsijällä. Työaiakni ei kuitenkaan voi olla kolme kertaa pidempi. 3 x 8 h = 24 h - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miettikääpä sitä, että helsinkiläinen isännöitsijä hallinnoi niissä 10 yhtiössään vaikkapa kolmea eri korjaushanketta per taloyhtiö. Se on 30 hanketta meneillään joka hetkiä. Pysyy vielä hanskassa.
Jos minulla on 30 taloyhtiötä, yritän saman työajan puitteissa hallinnoida 30 x 3 = 90 eri korjaushanketta samaan aikaan! Miten 90 eri hanketta pysyy hanskassa samanaikaisesti? Saattaa työpäivät vähän venähtää. Minulla ei ole ollut tällä viikolla yhtään alle 13 tuntista päivää. Joka aamu klo 8 töihin ja klo 21 jälkeen voi lähteä kotiin. Tänään lähdin kotiin klo 22 eli tasan 14 tuntinen päivä. Normiviikkohan tämä on kevään kokouskiireiden aikaan, kun käynnistellään lukemattomia julkisivu-, katto-, putki-, piha- ja muita remontteja kymmenissä hallinnoimissani taloyhtiöissä. Vesivahingot siihen päälle. Tai ei näitä taloyhtiöitä kymmeniä ole. Ainoastaan 30 kpl. Se on kolme kertaa enemmän kuin stadilaisella isännöitsijällä. Työaiakni ei kuitenkaan voi olla kolme kertaa pidempi. 3 x 8 h = 24 hNo nyt oli alle 13 tuntinen työpäivä tänään. Lähdin kotiin jo klo 17.30 perjantain kunniaksi eli tein "puolikkaan työpäivän" ja olin töissä vain 9,5 tuntia.
Huomenna lauantaina toki sitten taas töihin. Nyt nukkumaan.
- Anonyymi
Kokouksia ja töitä riittää kyllä, helpottaa kummasti, kun katsoo palkkaerittelyä.
Keskimääräinen bruttopalkka 13 800€/kk. Melko hyvä sanoisin.- Anonyymi
On melko hyvä. Vastaa minun 4,5 kuukauden palkkaani.
- Anonyymi
Tilintarkastusjättiläiset (.ey, pwc, kmpg...) pistävät nuoret alalle tulevat hommiin jotka prosessin mukaan pompottavat isännöitsijää. Muistio napsuu kun kuolleen jäsenen allekirjoitus puuttuu tai taseen liitetiedoista uupuu jotakin.
- Anonyymi
Turha valittaa jos itse ahnehtii liikaa hommia.
Eikä isännöitsijää tarvita/kaivata hallituksen kokouksiin. - Anonyymi
Itku pitkästä ilosta, musta kylki kummallakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124030MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822081Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin941366Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216916Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828