Väsyttääkö

Anonyymi

Väsyttääkö isännöitsijöitä tilintarkastajien kotkotukset?

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä väsyttää, mutta eniten väsyttävät loputtomat iltakokoukset. Vedät maanantailta torstaille 12-13 tuntista päivää, perjantaina 10 tuntisen ja lauantaina töihin 11 tunniksi. Kyllä 70 tuntia töissä viikossa on paljon!

      Katselin juuri ensi viikon kalenteriani ja näyttäisi olevan helppo viikko tulossa: maanantailta torstaille joka ilta yksi tai useampi kokous eli perinteinen "12 h/päivä" viikon ensimmäiset neljä päivää.

      On tämä mukavaa työtä!

    • Anonyymi

      Kyllä mielikuvitus lentää! Jos isännöitsijällä on paljon kokouksia toukokuussa niin hommat on rästissä tosi pahasti. Vaihda talkkarin hommiin.

      • Anonyymi

        Oletko Helsingistä? Tajuatko kokousten määrää, jos yhdellä isännnöitsijällä on 30 taloyhtiötä hoidettavana?

        Täälläpäin yhtiökokouksia istutaan vielä kesäkuun alussa, eikä hommat ole yhtään rästissä. Oli vain aluksi 30 hallituksen kokousta ja nyt 30 yhtiökokousta pidettävänä kaikki muut rakennushankkeet kokouksineen ja ylimääräiset yhtiökokoukset siihen päälle!

        Iltakokouksia minulla on noin 70-80 kpl kevään aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Helsingistä? Tajuatko kokousten määrää, jos yhdellä isännnöitsijällä on 30 taloyhtiötä hoidettavana?

        Täälläpäin yhtiökokouksia istutaan vielä kesäkuun alussa, eikä hommat ole yhtään rästissä. Oli vain aluksi 30 hallituksen kokousta ja nyt 30 yhtiökokousta pidettävänä kaikki muut rakennushankkeet kokouksineen ja ylimääräiset yhtiökokoukset siihen päälle!

        Iltakokouksia minulla on noin 70-80 kpl kevään aikana.

        "Iltakokouksia minulla on noin 70-80 kpl kevään aikana. "

        Määrä on hivene erilainen kuin stadilaisella isännöitsijällä, joka hoitaa 10 taloyhtiötä ja istuu yhteensä 20 iltakokousta kevään aikana :D Minulla iltakokouksia vaatimattomasti 50 kpl ENEMMÄN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Iltakokouksia minulla on noin 70-80 kpl kevään aikana. "

        Määrä on hivene erilainen kuin stadilaisella isännöitsijällä, joka hoitaa 10 taloyhtiötä ja istuu yhteensä 20 iltakokousta kevään aikana :D Minulla iltakokouksia vaatimattomasti 50 kpl ENEMMÄN.

        Miettikääpä sitä, että helsinkiläinen isännöitsijä hallinnoi niissä 10 yhtiössään vaikkapa kolmea eri korjaushanketta per taloyhtiö. Se on 30 hanketta meneillään joka hetkiä. Pysyy vielä hanskassa.

        Jos minulla on 30 taloyhtiötä, yritän saman työajan puitteissa hallinnoida 30 x 3 = 90 eri korjaushanketta samaan aikaan! Miten 90 eri hanketta pysyy hanskassa samanaikaisesti? Saattaa työpäivät vähän venähtää. Minulla ei ole ollut tällä viikolla yhtään alle 13 tuntista päivää. Joka aamu klo 8 töihin ja klo 21 jälkeen voi lähteä kotiin. Tänään lähdin kotiin klo 22 eli tasan 14 tuntinen päivä. Normiviikkohan tämä on kevään kokouskiireiden aikaan, kun käynnistellään lukemattomia julkisivu-, katto-, putki-, piha- ja muita remontteja kymmenissä hallinnoimissani taloyhtiöissä. Vesivahingot siihen päälle. Tai ei näitä taloyhtiöitä kymmeniä ole. Ainoastaan 30 kpl. Se on kolme kertaa enemmän kuin stadilaisella isännöitsijällä. Työaiakni ei kuitenkaan voi olla kolme kertaa pidempi. 3 x 8 h = 24 h


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miettikääpä sitä, että helsinkiläinen isännöitsijä hallinnoi niissä 10 yhtiössään vaikkapa kolmea eri korjaushanketta per taloyhtiö. Se on 30 hanketta meneillään joka hetkiä. Pysyy vielä hanskassa.

        Jos minulla on 30 taloyhtiötä, yritän saman työajan puitteissa hallinnoida 30 x 3 = 90 eri korjaushanketta samaan aikaan! Miten 90 eri hanketta pysyy hanskassa samanaikaisesti? Saattaa työpäivät vähän venähtää. Minulla ei ole ollut tällä viikolla yhtään alle 13 tuntista päivää. Joka aamu klo 8 töihin ja klo 21 jälkeen voi lähteä kotiin. Tänään lähdin kotiin klo 22 eli tasan 14 tuntinen päivä. Normiviikkohan tämä on kevään kokouskiireiden aikaan, kun käynnistellään lukemattomia julkisivu-, katto-, putki-, piha- ja muita remontteja kymmenissä hallinnoimissani taloyhtiöissä. Vesivahingot siihen päälle. Tai ei näitä taloyhtiöitä kymmeniä ole. Ainoastaan 30 kpl. Se on kolme kertaa enemmän kuin stadilaisella isännöitsijällä. Työaiakni ei kuitenkaan voi olla kolme kertaa pidempi. 3 x 8 h = 24 h

        No nyt oli alle 13 tuntinen työpäivä tänään. Lähdin kotiin jo klo 17.30 perjantain kunniaksi eli tein "puolikkaan työpäivän" ja olin töissä vain 9,5 tuntia.

        Huomenna lauantaina toki sitten taas töihin. Nyt nukkumaan.


    • Anonyymi

      Kokouksia ja töitä riittää kyllä, helpottaa kummasti, kun katsoo palkkaerittelyä.
      Keskimääräinen bruttopalkka 13 800€/kk. Melko hyvä sanoisin.

      • Anonyymi

        On melko hyvä. Vastaa minun 4,5 kuukauden palkkaani.


    • Anonyymi

      Tilintarkastusjättiläiset (.ey, pwc, kmpg...) pistävät nuoret alalle tulevat hommiin jotka prosessin mukaan pompottavat isännöitsijää. Muistio napsuu kun kuolleen jäsenen allekirjoitus puuttuu tai taseen liitetiedoista uupuu jotakin.

    • Anonyymi

      Turha valittaa jos itse ahnehtii liikaa hommia.
      Eikä isännöitsijää tarvita/kaivata hallituksen kokouksiin.

    • Anonyymi

      Itku pitkästä ilosta, musta kylki kummallakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe